Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

MLS er helt klart et steg ned. Men ligaen er på vei opp rent sportslig, og vil nok kunne tilby han forholdsvis god lønn. Også kommer han et godt stykke nærmere sin egen familie:

> Manchester. 14-15 timer flyreise (med bytte), samt 6 tidssoner unna.

> Orlando. 3 timer flyreise, 1 tidssone unna.

Tror nok han fikser privatfly om han reiser hjem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at det meste kommer på plass innen laget møter Club América om ca en uke. Hadde ikke vært helt feil det laget her..!

Memphis - Rooney - Di Maria

Schweinsteiger - Schneiderlin - Herrera

Shaw - Rojo - Otamendi - Darmian

Jeg må bare si at selv om jeg liker at nye, gode spillere kommer inn så blir jeg nesten litt trist av å se den oppstillingen din. Med unntak av Rooney så er det ingen der jeg knytter til United. Jeg syns nesten det har vært for mange spillere inn og ut av dørene i det siste. Jeg mister kontinuiteten. Fra Champions league-finalen i 2011 så er det en eneste spiller igjen på det laget der, og det er Rooney. 

Det der er ikke United.  :(

Lenke til kommentar

Der er jeg helt enig med deg Patrick, men jeg anser det faktisk som et nødvendig "onde" akkurat nå. Vi har en kjempefin yngre stamme i laget nå med Jones, Smalling, Depay, Shaw, og mange rundt 25. Akkurat nå tror jeg vi trenger en manager som former et nytt United siden SAF aldri kommer tilbake.

Jeg tror at det er den eneste måten å gjøre det på, samtidig som at varemerket holdes på liknende nivå (delvis uinteressant for meg, men ikke eierne). At vi kaster penger rundt oss (overgangsmarkedet de to siste sesongene) støtter jeg ikke, men til nå i år syns jeg vi har gode og fornuftige.

Laget vårt begynner å ha mye kvalitet igjen.

Lenke til kommentar

Reagerte nesten sånn her... :p

Men ja, er litt trist, det er siste rest av Ferguson som forsvinner ut av laget nå. Og spesielt den lave andelen britiske spillere er uvant for en som vokste opp med "Class of '92". Men tar nok ikke så lang tid før en tenker på de som "klassiske" Unitedspillere. Mata føler jeg f.eks har vært her en evighet, men han kom for bare halvannet år siden.

Endret av blured
Lenke til kommentar

SCHNEIDERLIN MEDICAL AT MAN UTD? 

"More BIG transfer gossip emerging tonight. Various media outlets are reporting that Southampton midfielder Morgan Schneiderlin has undergone a medical ahead of a move to Manchester United. Sky Sports News HQ is currently investigating."

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...