Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke overbevist om at Schweinsteiger kommer til oss, men jeg er overbevist om at han er av typen vi trenger. Noen av dere fokuserer for mye på de rene ferdighetene. Schweinsteiger er så mye mer. En leder, en personlighet et hvert lag trenger. En spiller vi mangler, spesielt i Carricks fravær. En som bringer ro over midtbanen. En som kan styre tempoet. Han er kanskje ikke like hurtig til fots som han var for 3 år siden. Han er kanskje ikke like smidig. Like eksplosiv. Men det er ikke de ferdighetene vi mangler på midtbanen for øyeblikket. 

Spent på å se om vi får inn en spiss også før overgangsvinduet stenges. 

Lenke til kommentar

Har ikke tro på at LvG ønsker å satse på Depay, Chicha og Wilson som alternativer for Rooney. Tror Chicha selges og en spiller fra høyere klasse hentes inn, men jeg tror ikke vi kjøper noe Cavani/Benzema/Müller/Lewandowski. De vil jo vite at Rooney kommer til å være førstevalg nesten uansett hva. 

En god del spisser har allerede flyttet på seg i sommer. Dybala, Vietto, Zaza, Berardi, Mandzukic, Martinez (+ Falcao og RvP) av de jeg kommer på. Vanskelig å si hvem som er realistisk. Lacazette er en mulighet, men tror han blir i Lyon. Higuain blir kanondyr, og vet ikke om han ønsker å være noe andrevalg. 

Griezmann er min personlige drømmesignering, særlig med Vietto og Martinez inn, men jeg har ikke en god magefølelse på at han kommer. 

Lenke til kommentar

Med Schneiderlin og Otamendi inn er vi bare en spiss unna å oppfylle alle ønskene mine fra to måneder tilbake. Ville ha inn et anker. en midtstopper, en høyreback, en box-to-box-midtbane og en rask og teknisk god spiss. Drømmer fortsatt om Müller (selv om Bayern så godt som avkreftet dette i dag) eller Lacazette. Da ville laget vært perfekt.

1292445_Manchester_United.jpg

Dette begynner å bli mer og mer sannsynlig, og da har vi også Januzaj, Chicharito, Wilson, Evans, Rafael, McNair og Lindegaard som ekstra stallfyll. Det laget der kan være med og kjempe om det som er av trofeer.

Skal ta meg en gladrunk eller fem om Woody leverer varene utover sommeren.

Endret av Stonemeister
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med Schneiderlin og Otamendi inn er vi bare en spiss unna å oppfylle alle ønskene mine fra to måneder tilbake. Ville ha inn et anker. en midtstopper, en høyreback, en box-to-box-midtbane og en rask og teknisk god spiss. Drømmer fortsatt om Müller (selv om Bayern så godt som avkreftet dette i dag) eller Lacazette. Da ville laget vært perfekt.

1292445_Manchester_United.jpg

Dette begynner å bli mer og mer sannsynlig, og da har vi også Januzaj, Chicharito, Wilson, Evans, Rafael, McNair og Lindegaard som ekstra stallfyll. Det laget der kan være med og kjempe om det som er av trofeer.

Skal ta meg en gladrunk eller fem om Woody leverer varene utover sommeren.

Jeg er skeptisk til både Di Maria og Mata på høyrevingen. Jeg er ganske sikker på at Schneiderlin blir brukt på ankerrollen hvis han kommer. Schweinsteiger blir mest sannsynlig brukt som indreløper i en 4-3-3 formasjon. Jeg tror at Di Maria tar venstrekanten, Mata Høyrekanten, og Herrerea, Schneiderlin og Schweinsteiger som en trio på midtbanen. Depay tror jeg at kommer til å rullere mellom spiss, og venstreving.

Lenke til kommentar

Schweinsteiger er nok tiltenkt som anker først og fremst. Schweinsteiger eller Carrick bak mer dynamiske spillere som Herrera og Schneiderlin er en helt nydelig balansert midtbane. Schweinsteiger har nok ikke bevegeligheten til å være like effektiv som indreløper.

Forøvrig kan Lacazette også brukes som høyreving. Løp og kjøp.

Lenke til kommentar

MLS er helt klart et steg ned. Men ligaen er på vei opp rent sportslig, og vil nok kunne tilby han forholdsvis god lønn. Også kommer han et godt stykke nærmere sin egen familie:

> Manchester. 14-15 timer flyreise (med bytte), samt 6 tidssoner unna.

> Orlando. 3 timer flyreise, 1 tidssone unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...