OhEasy Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Svinet er vel en liten gamble mtp skader, ny liga osv. Men kan fort bli et beist for United defensivt, noe dere trenger. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Noen som har tro på Schneiderlin + Schweinsteiger inn dette vinduet? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Ikke overbevist om at Schweinsteiger kommer til oss, men jeg er overbevist om at han er av typen vi trenger. Noen av dere fokuserer for mye på de rene ferdighetene. Schweinsteiger er så mye mer. En leder, en personlighet et hvert lag trenger. En spiller vi mangler, spesielt i Carricks fravær. En som bringer ro over midtbanen. En som kan styre tempoet. Han er kanskje ikke like hurtig til fots som han var for 3 år siden. Han er kanskje ikke like smidig. Like eksplosiv. Men det er ikke de ferdighetene vi mangler på midtbanen for øyeblikket. Spent på å se om vi får inn en spiss også før overgangsvinduet stenges. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Tror nok vi henter begge ja, den midtbanen og bredden vi bygger opp nå er best i PL Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Rummenige har bekreftet at Bastian Schweinsteiger er Manchester United spiller Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Hvilke spisser er linket/aktuelle for dere? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Van Persie bekreftet Fenerbahce spiller, kommer det ny spiss inn tro eller er det noe sant i ryktene at Depay skal spille spiss? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Har ikke tro på at LvG ønsker å satse på Depay, Chicha og Wilson som alternativer for Rooney. Tror Chicha selges og en spiller fra høyere klasse hentes inn, men jeg tror ikke vi kjøper noe Cavani/Benzema/Müller/Lewandowski. De vil jo vite at Rooney kommer til å være førstevalg nesten uansett hva. En god del spisser har allerede flyttet på seg i sommer. Dybala, Vietto, Zaza, Berardi, Mandzukic, Martinez (+ Falcao og RvP) av de jeg kommer på. Vanskelig å si hvem som er realistisk. Lacazette er en mulighet, men tror han blir i Lyon. Higuain blir kanondyr, og vet ikke om han ønsker å være noe andrevalg. Griezmann er min personlige drømmesignering, særlig med Vietto og Martinez inn, men jeg har ikke en god magefølelse på at han kommer. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Ser ut til at også Schneiderlin er på vei til den nest største Southampton-eksportøren i verden. Han er ikke med i troppen som møter Valencia idag. Det blir isåfall en veldig sterk midtbane Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 (endret) Lurer på hvordan midtbana komponeres om han kommer. Tipper en treer med Bastian-Schneiderlin-Herrera. Carrick kan fint roteres med Schneiderlin. Pen midtbane det der! Endret 11. juli 2015 av VaporHead Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Hvis dere ordner dere Schneiderlin har dere en syk midtbane. En sinnsykt god spiller. Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Regner med at det meste kommer på plass innen laget møter Club América om ca en uke. Hadde ikke vært helt feil det laget her..! Memphis - Rooney - Di MariaSchweinsteiger - Schneiderlin - HerreraShaw - Rojo - Otamendi - Darmian 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Bare for å pirke, så antar jeg at di Maria og Rojo har fått ekstra ferie pga Copa America, samt di Maria er skadet. Men ja, liker laget Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Paddy Crerand on MUTV: "In the next few days you will see why Man Utd is the biggest club in the world, Ed's in crazy mode" #MUFC Hentet fra twitterkontoen til MufcDevilUpdate. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 (endret) Med Schneiderlin og Otamendi inn er vi bare en spiss unna å oppfylle alle ønskene mine fra to måneder tilbake. Ville ha inn et anker. en midtstopper, en høyreback, en box-to-box-midtbane og en rask og teknisk god spiss. Drømmer fortsatt om Müller (selv om Bayern så godt som avkreftet dette i dag) eller Lacazette. Da ville laget vært perfekt. Dette begynner å bli mer og mer sannsynlig, og da har vi også Januzaj, Chicharito, Wilson, Evans, Rafael, McNair og Lindegaard som ekstra stallfyll. Det laget der kan være med og kjempe om det som er av trofeer. Skal ta meg en gladrunk eller fem om Woody leverer varene utover sommeren. Endret 11. juli 2015 av Stonemeister 1 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 Med Schneiderlin og Otamendi inn er vi bare en spiss unna å oppfylle alle ønskene mine fra to måneder tilbake. Ville ha inn et anker. en midtstopper, en høyreback, en box-to-box-midtbane og en rask og teknisk god spiss. Drømmer fortsatt om Müller (selv om Bayern så godt som avkreftet dette i dag) eller Lacazette. Da ville laget vært perfekt. Dette begynner å bli mer og mer sannsynlig, og da har vi også Januzaj, Chicharito, Wilson, Evans, Rafael, McNair og Lindegaard som ekstra stallfyll. Det laget der kan være med og kjempe om det som er av trofeer. Skal ta meg en gladrunk eller fem om Woody leverer varene utover sommeren. Jeg er skeptisk til både Di Maria og Mata på høyrevingen. Jeg er ganske sikker på at Schneiderlin blir brukt på ankerrollen hvis han kommer. Schweinsteiger blir mest sannsynlig brukt som indreløper i en 4-3-3 formasjon. Jeg tror at Di Maria tar venstrekanten, Mata Høyrekanten, og Herrerea, Schneiderlin og Schweinsteiger som en trio på midtbanen. Depay tror jeg at kommer til å rullere mellom spiss, og venstreving. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 Schweinsteiger er nok tiltenkt som anker først og fremst. Schweinsteiger eller Carrick bak mer dynamiske spillere som Herrera og Schneiderlin er en helt nydelig balansert midtbane. Schweinsteiger har nok ikke bevegeligheten til å være like effektiv som indreløper. Forøvrig kan Lacazette også brukes som høyreving. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 Sies at Chicharito er i advanced talk med Orlando City. Høres utrolig rart ut hvis en spiss med minst 3-4 gode år igjen på toppnivå, som spilte senest denne sesongen i semifinalen i CL for Real Madrid, velger å "trappe ned" å gå til MLS. Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 MLS er helt klart et steg ned. Men ligaen er på vei opp rent sportslig, og vil nok kunne tilby han forholdsvis god lønn. Også kommer han et godt stykke nærmere sin egen familie: > Manchester. 14-15 timer flyreise (med bytte), samt 6 tidssoner unna. > Orlando. 3 timer flyreise, 1 tidssone unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå