Espp Skrevet 29. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2015 Blir overrasket hvis Ramos er Unitedspiller når høsten starter. I hvert fall hvis summen er under 400 millioner. Kanskje det funker å kjøre Real slik de kjører alle andre! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2015 Og der signerte gundogan ny kontrakt med bvb..... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2015 Det var vist ingen storklubber som ville ha han da ? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2015 Det var vist ingen storklubber som ville ha han da Snakkes om at alt er tåkelegging pga han skal til barca neste sesong. BVB gikk jo senest ut i media for rundt 1 måned siden å sa Gundogan skal vekk.. Uansett, ville ha han personlig, men tror ikke han ville tilføyet oss noe særlig. Apropos Barca, så sies det at både Arda Turan OG Pogba har blitt enig med barca. Arda Turan har visstnok sagt han vil gå med på å spille på Barca B i et år, bare for å få spille for klubben... Noe desperat for en som vil være nesten 29 år før han får sin debut, men forstår bittelitt hans standpunkt. Kjøpet av Turan skal være (som twitter-mølja sier) et rent politisk kjøp for å blokkere Juan Laporta sitt kanditatur for presidentstolen i FCB. Laporta har som kjent gjort det til sitt løfte i valgkampen å signere Pogba. Ganske usselt spill av en så stor klubb som har transfer ban. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 1. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2015 Juventus avslo i dag et bud på Pogba fra Barca, så den stemmer nok ikke.. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2015 Juventus avslo i dag et bud på Pogba fra Barca, så den stemmer nok ikke.. Så hvis et bud er avslått så stemmer det ikke at Pogba har blitt enig med FCB? Som feks at Man Utd har avslått en drøss med bud på de Gea fra RM og at de Gea sannsynligvis er enig med RM, så stemmer det ikke? Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) Det begynner virkelig å skje ting nå. Darmian virker klar, og Schneiderlin ryktes klar før avreise til USA. United går for Ramos/Otamendi, og De Gea går til Real Madrid. Casillas er på vei til Porto! Hvis alle disse ryktene stemmer, og det blir realitet innen kort tid, så bør United bruke resten av sommeren til å kjøpe Leno, og være med i bud runder på Pogba. Jeg tror United skal klare seg fint med de spissene de har for øyeblikket. Rooney er selvskreven førstevalg, mens Van Persie og Wilson som backup. Jeg tror fint også Depay kunne ha spilt spiss i nød. Hernandez og Evans burde forøvrig selges Jeg ser ikke poenget med å selge Persie helt enda. La han få prøve seg i treningskamper før det blir tatt en avgjørelse..... Endret 7. juli 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Darmian ryktes om at flys in til medic imorgen. Tipper han og Schneiderlein presenteres så og si samtidig. Samtidig er jeg sikker på at Otamendi kommer (R.Madrid har satt fokus på å få tilbake Garay, igjen) også vil jeg anta at hvis det blir et deadline day kjøp, så blir det Sergio Ramos. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Jeg ser ikke poenget med å selge Persie helt enda. La han få prøve seg i treningskamper før det blir tatt en avgjørelse..... Jeg antar du tar i betraktning hans massive lønnslipp og da? Greit nok united har penger, men vi trenger ikke å drite ut massive summer for en spiller som kanskje får fem kamper neste sesong. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Noen som har litt peiling angående denne Darmian? Aldri hørt om fyren. Grei pris? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 United-fans er i alle fall hypa på han 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Noen som har litt peiling angående denne Darmian? Aldri hørt om fyren. Grei pris? Blei visst kåret til Italienske landslagets beste spiller i 2014, og har visstnok en god innleggsfot (noe vi trenger) Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Kanksje den beste backen i Serie A i år. Kan spille på både høyre og venstre side. Forholdsvis ung, masse potensial, ok innleggsfot. Bildet til .AN.XVIII.IV:. er forresten av Riccardo Montolivo for de som ikke tok spøken. 1 Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Å snakke om potensial for en 25 åring er kanskje litt seint? Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Hvorfor det? Mange som ikke når sitt toppnivå før de er rundt 30. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) Feil tråd Endret 7. juli 2015 av Altobelli Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Han kan sikkert ta nye steg, men å snakke om "masse potensial" for en 25 åring som har nytt godt med tillit over flere sesonger i Serie A blir for meg litt søkt. Jeg mener forøvrig at dette er en god signering for Man Utd, men Darmian er ikke mannen som skal dra lasset. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Han er en høyreback så vi får for all del håpe at han ikke gjør det. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 8. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) http://www.united.no/nyhetsarkiv/darmians-farvel-med-torino/ Darmian med avskjedsbrev til fansen Edit: brevet var falskt Endret 8. juli 2015 av Unitedmann_ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 Det må kjøpes inn en klassespiss i hvert fall, kan ikke spille 50+ kamper med Rooney og Wilson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå