Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke mye negativt å si om Schneiderlin altså. Det fins ikke så alt for mange gode DMer der ute, og Schneiderlin har vist i noen år nå at han takler PL godt. Klart vi kunne gamblet litt og gått for Carvalho eller liknende, men da er jeg mye mer positiv til at vi går for en spiller som har vist at han takler ligaen han skal spille i. Vi trenger kontinuitet de neste årene og Schneiderlin kan nok være med på å styrke oss bakover på banen. 

Skulle han komme inn så mangler vi bare en midtstopper, en HB og en spiss så begynner laget å bli veldig komplett. Av de tre er HB det minst viktige i mine øyne, men forhåpentligvis så henter vi inn en spiller i alle tre posisjonene. 

Lenke til kommentar

Vil heller selge Evans og enten Smalling eller Jones(helst Smalling for min del), enn å låne ut Mcnair. Han kommer til å bli knallgod, og vil at vi satser på han i årene fremover med mye innhopp etc.

Jeg har også fortsatt troen på Jones, men det svir å selge Smalling etter den gode sesongen han har hatt. Evans ut, stopper inn. En sjef!

Endret av Noctua.
Lenke til kommentar

Problemet med Smalling for meg, er at han er en meget begrenset spiller. Det er vel forsåvidt Jones også, men ikke helt på samme måten. Jeg håper veldig på Otamendi. Kvalitetsstopper.

Det positive er at enda er ganske unge. De har mange år igjen før de er på topp. Tror begge to kan bli rimelig gode hvis de blir kvitt skadeproblemene.

Inn med:

- Coleman

- Otamendi

- Lacazette

- Schneiderlin

Ja, da begynner vi å snakke. Klart Ramos, Pogba, Vidal og Aguero / Suarez er drømmen, men vi må slutte å kaste milliarder etter spillere!

Vi har et drøss med spillere vi kan selge for å tjene inn litt av kjøpene, selv om noen av dem blir vanskelig å selge pga. lønn;

- Nani

- Evans

- Rafael

- RVP

- En del yngre spillere som aldri når helt opp.

Lenke til kommentar

Smalling styrket sitt kandidatur voldsomt denne sesongen, han var stort sett meget god. Jones motsatt, men har fortsatt troa. Begge var også veldig gode sist vi vant ligaen. Smalling er rask, og Jones er en kriger. Begge har vist at de er farlig på cornere framover, men den store svakheten er alle skadene samt at ingen av de er veldig gode med ballen sånn som Ferdinand var.

Akkurat nå er nok det beste stopperparet vårt Smalling og Rojo. Men det hadde vært skikkelig kult om vi får spilt inn et hel-engelsk stopperpar som også spiller sammen på landslaget!

Lenke til kommentar

Gazetto della sport (eller hvordan det staves) melder at vi har møtt utkjøpsklausulen til Arda Turan.

I tillegg har legit kilder på Skysports sagt at Ramos kommer!

Edit: og vi har pulled the plug på Gundogan ettersom han krevde like mye som Rooney i lønn.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Arda Turan og Ramos? To krigere som vi har manglet der. Nå er Turan en stor potet, men han kan virkelig blåse liv i gruppa. Begge to er velkommen fra meg, men alt handler om penger. Betales det for mye syns jeg ikke så mye om kjøpene - men det gjelder stort sett alle. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...