Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

I alle dager. Ramos er kanskje verdens beste stopper (jaja, sånne ting er teit å si men han er latterlig god i hvert fall), og glir vel rett inn på de fleste drømmelag verden over. Kanskje Thiago Silva er bedre, men foruten han har jeg store problemer med å finne en mer solid forsvarer. ALT bortsett fra prislappen er vel fullstendig no-brainer i denne saken.

 

Jeg liker tendensen vår i dette overgangsvinduet, fordi stallen vår skriker etter erfaring. Kun Carrick og Van Persie av de vi kan regne med å se på banen en del denne sesongen er over 30 år gammel pr nu, og sistnevnte forsvinner kanskje. Å få inn Ramos og Schweinsteiger i tillegg til Depay ++ kan være forskjellen på gull og fjerdeplass. To injury prone spillere på DM bør gå greit, så lenge det faktisk er to av dem og ikke bare EN.

 

Heh, Pepe er på top 5 også da eller? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Skjønner heller ikke hvorfor folk er så kritiske til Ramos. Lett topp 5 stoppere i verden. Hadde nok foretrukket Otamendi siden han er et par år yngre og er en no-nonsense type, men dersom Ramos er tilgjengelig så er det helt på jordet å ikke prøve seg.

Lenke til kommentar

Ramos hadde vært glimrende å hente. Han er overlegen absolutt alle stopperne i PL og vi trenger litt erfaring bak

Enig, men jeg tror ikke han forlater Real Madrid. 

 

Verdt å vite om stopperne til RM i fjorsesongen:

Ramos - 20 Y - 0 R - 35 P

Pepe - 6 Y - 0 R - 33 P

Varane - 1 Y - 0 R - 39 P

Nacho - 1 Y - 0 R - 20 P

P=Games played, Y=Yellow, R=Red

 

__

 

Skjønner ikke helt ryktene om di Maria. At media gidder... Han var så sinnssvakt god i starten av sesongen. Det skjedde alltid noe når han fikk ballen. Sikker på at han vil komme opp på det nivået igjen kommende sesong. Og det blir for Manchester United. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...