Big Tone Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Så det. Men han skal jo til Arsenal når Cesc går. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Arteta? Ja takk! Blant verdens beste OMS når han er i form. Dessverre har han vært en del skadet de siste par årene, men jeg blir ikke skuffet dersom vi ender opp med han i sommer. http://www.youtube.com/watch?v=XHzPr4MNoP0 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 filmen funker ikke "innbygging deaktivert ved forespørsel" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 VEl, da trykker du en gang til så havner du hos youtube. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 VEl, da trykker du en gang til så havner du hos youtube. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Vel, om vi kjøper både Arteta og Cole så får ihvertfall Hargreaves selskap på fysiobenkene. 3 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Vel, om vi kjøper både Arteta og Cole så får ihvertfall Hargreaves selskap på fysiobenkene. Haha! Vi blir linket til en haug med spillere om dagen (silly season Whoop Whoop). Siste er Toure, Ganso, Eriksen (?) og Krkic. Link Av disse ser jeg på Ganso som den mest spennende, ettersom jeg har fulgt han litt på Santos. Han strør om seg med lekre pasninger og står bak majoriteten assist fra midtbaneleddet. Det skal dog sies at di ikke linker til noen kilder, noe som er ganske vanlig blant disse forumene/bloggene. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Vel, om vi kjøper både Arteta og Cole så får ihvertfall Hargreaves selskap på fysiobenkene. Haha! Vi blir linket til en haug med spillere om dagen (silly season Whoop Whoop). Siste er Toure, Ganso, Eriksen (?) og Krkic. Link Av disse ser jeg på Ganso som den mest spennende, ettersom jeg har fulgt han litt på Santos. Han strør om seg med lekre pasninger og står bak majoriteten assist fra midtbaneleddet. Det skal dog sies at di ikke linker til noen kilder, noe som er ganske vanlig blant disse forumene/bloggene. Eriksen er også spennende, men han er ikke god nok enda. Passer bedre inn i en litt mindre klubb i Premier League, så kjøper man han da han har blitt eldre og bedre. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Mame Biram Diouf, M. Owen og nå snart offentliggjøres Joe Cole. Tror jeg... Kjenner at jeg dør litt innvendig. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Mame Biram Diouf, M. Owen og nå snart offentliggjøres Joe Cole. Tror jeg... Kjenner at jeg dør litt innvendig. Gjør sommeren komplett å hent Bellamy i samme slengen! 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Cole er ikke en helt fjern signering, dog er han langt fra min drøm om en skikkelig OM fra Nederland. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Eriksen er også spennende, men han er ikke god nok enda. Passer bedre inn i en litt mindre klubb i Premier League, så kjøper man han da han har blitt eldre og bedre. Selv om han imponerte stort under vår-sesongen i Ajax, så tror jeg han evt skulle fått store problemer med å etablere seg på et dårlig PL-lag. Steget er stort. Youtube-klippene juger så det synger, ihvertfall svært missvisende. Strålende teknikk, slepen og lekker å se på, bra hurtighet, lur spillertype iform av gode pasningsvalg, i det jeg skriver dette får jeg litt assosiasjoner med Paul Scholes. Han er faktisk relativt lik, rent teknisk. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Rafael van der Vaart (27) (NED) (Real Madrid) (£18-20M) Yaya Touré (27) (CIV) (Barcelona) (£18-22M). Giorgio Chiellini (25) (ITA) (Juventus) (£16-25M). Sotiris Ninis (20) (GRE) (Panathinaikos) (£9M). Alexis Sanchez (21) (CHI) - Udinese (W/FW (£12M?). Michel Bastos (26) (BRA) - Lyon (£22-24M). Dmytro Chygrynskiy (23år) (UKR) (Barcelona) (£12M). Milos Krasic (25) (RUS) (CSKA Moskva) (£15M). Ángel di María (22) (ARG) (Benfica) (€35M). Mikel Arteta (28) (ESP) (Everton) (£10M). Hm, noe her vi kunne vært interessert i? Ser alle disse navnene blir nevnt i media de siste få dagene. Henholdsvis Van der Vaart, Krasic og Sanchez skal visstnok alle ha veldig lyst til oss, resten er bare steder der vi, blant andre klubber har dukket opp. Alexis Sanchez tror jeg blir litt veik, 1.70 er veldig lite i Premier League. Rafael van der Vaart er definitivt på vei bort fra Real Madrid når José skal renske unna, så hvis vi er interessert er jeg relativt sikker på at han kan bli kjøpt inn. Milos Krasic skal ha sagt at han kun ønsker å spille for andre klubber om vi ikke er interessert. Ser man bort fra midtstoppere (som vi har mer enn nok av etter min mening) så har man Ninis (RW/AM), Arteta (AM) og Bastos (LW/LB) ellers (i tillegg til overnevnte). Jeg vet at Arteta er god, men de to andre har jeg ikke sett veldig mye av. Ángel di María ser jeg på som useriøst da han ser ut til å være på vei til Real Madrid og er ikke verdt i nærheten av den prislappen der. (Ryktene er tatt fra generelt sett mindre seriøse steder, så ta alt med en klype salt. ) Endret 4. juni 2010 av PSV Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ellers må jeg også få postet dette: http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/06/02/1955227/real-madrid-coach-jose-mourinho-urges-florentino-perez-to New Real Madrid coach Jose Mourinho has urged club president Florentino Perez to forget signing Manchester United's £94 million-rated striker Wayne Rooney. According to Sport, 'The Special One' has declared that Madrid should concentrate on landing Inter pair Maicon and Diego Milito as the England man is unattainable. Previously, Mourinho had stated his desire to coach Rooney but he is not expected to act on this wish. The Spanish daily also stated no move will be made as Mourinho does not want to offend Sir Alex Ferguson. The fiery Scot exploded at Madrid's repeated attempts to land Cristiano Ronaldo before finally sanctioning a world record £80m move last summer. Hvis det engang inneholder spor av sannhet kan jo spekulasjonene begynne om at Mourinho har en plan om å komme hit i tankene. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ellers må jeg også få postet dette: http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/06/02/1955227/real-madrid-coach-jose-mourinho-urges-florentino-perez-to New Real Madrid coach Jose Mourinho has urged club president Florentino Perez to forget signing Manchester United's £94 million-rated striker Wayne Rooney. According to Sport, 'The Special One' has declared that Madrid should concentrate on landing Inter pair Maicon and Diego Milito as the England man is unattainable. Previously, Mourinho had stated his desire to coach Rooney but he is not expected to act on this wish. The Spanish daily also stated no move will be made as Mourinho does not want to offend Sir Alex Ferguson. The fiery Scot exploded at Madrid's repeated attempts to land Cristiano Ronaldo before finally sanctioning a world record £80m move last summer. Hvis det engang inneholder spor av sannhet kan jo spekulasjonene begynne om at Mourinho har en plan om å komme hit i tankene. Oh, du har ikke hørt om "United" avtalen hans du. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Tosic vil permanent til Köln Gjerne for meg. Har alltid tenkt at vi fikk han med på kjøpet da vi kjøpte Ljalic, så har ikke forventet all verden av han. Virker ikke som at PL er noe for han, så gjør ikke meg noe om han drar. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Sotiris Ninis (20) (GRE) (Panathinaikos) (£9M). Noen i klassen nevnte denne spilleren i dag før eksamen, sa at han var linket til oss. Noen som vet noe om denne spilleren? Skal vist være svært kreativ etter hva jeg fikk høre Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Giorgio Chiellini (25) (ITA) (Juventus) (£16-25M). Den mannen vil koste mye mer, mellom £30-35 millioner vil jeg tippe. Juventus selger selvsagt ikke sin definitivt beste midtstopper, verdensklasse sådan, for en lusen sum. Nye Beppe Marotta er heller ingen idiot når det gjelder salg av spillere. Alexis Sanchez (21) (CHI) - Udinese (W/FW (£12M?). Han vil også koste mer, £16-20 millioner, spesielt hvis det er United eller en annen storklubb som viser interesse og ønsker å kjøpe. Mikel Arteta (28) (ESP) (Everton) (£10M). Moyes er heller ingen idiot på overgangsmarkedet, hvis en storklubb viser interesse vet han selvsagt hvordan han skal utnytte situasjonen. Tipper noe rundt £15. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Oh, du har ikke hørt om "United" avtalen hans du. Såvidt jeg vet er det vel bare at han kan gå og ikke at han skal gå, men for all del, prove me wrong. @Giallorossi: Prisene er hentet fra artikler, så ikke ta de så alt for seriøst. Chiellini skal visst være misfornøyd i Juventus, Arteta skal være uinteressert i å signere ny kontrakt (har to år igjen) og blir han ikke solgt denne sommeren får de lusepenger neste og Sanchez klarte jeg faktisk å paste en prislapp som ble nevnt forrige sommer så den er naturligvis noe høyere nå. @Latias: Vel, er det så stor forskjell på engelsk og tysk fotball sånn fysikkmessig da (har alltid antatt at det er de to som går mest på fysikk) ? Jeg ville tro han kunne klare seg godt i PL spesielt nå som har (delvis) har blitt satset på i Köln. Problemet ligger vel heller i posisjonen hans der vi har Nani, som også gjorde det "greit" forrige sesong. @DeeCoo: Han er den yngste spilleren som ble med i 23-troppen til Hellas, så en skal ikke se bort ifra at han kan få et innhopp eller to i løpet av VM. Han er dog litt veik og lav (1.73) så spørs vel om han passer i Premier League. Han ble den yngste som har vært kaptein for Panathinaikos i en alder av 18 år, og det er bare en av få rekorder har har både i Hellas og i Panathinaikos, så at han er en lovende spiller er iallefall liten tvil om. Endret 4. juni 2010 av PSV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå