Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bastian Schweinsteiger blir 31 innen sesongen starter... Men han er kanskje en spiller som kan holde i en 2-3 sesonger til, så om han ikke koster alt for mye (1 år igjen av kontrakten), så hadde rutinen vært god å få i laget.

 

Sergio Ramos har potensialet til å bli en legende i RM om han blir der ut karrieren, så tviler på at han er så gira på å dra... Men nå ansatte de jo også Benitez, så ikke lett å si hva RM/Perez kan finne på. Men tror nesten Otamendi > Ramos.

Lenke til kommentar

Nå tror jeg ikke hverken Ramos eller Schweinsteiger havner i United. Begge er rutinerte spillere og ville gjort laget bedre, men...

 

Schweinsteiger har ett år igjen på kontrakten. Jeg tror han prøver å presse seg til en god kontrakt i Bayern ved å flørte med United. Kan godt være jeg tar fullstendig feil, for når det gjelder Ramos, så tror jeg faktisk det motsatte. At United presser Real Madrid. Penger er ikke et problem for Real Madrid. Det vil derimot være vanskeligere å erstatte sin kanskje beste forsvarsspiller og en populær profil blant fansen. "Betal det De Gea er verdt eller gi oss Ramos". Vil Real Marid la seg svekkes i forsvarsleddet, eller ønsker de å betale en stor sum for en spiller med bare 1 år igjen på kontrakten?

 

Ramos ønsker nok også en svært lukrativ kontrakt, men Real Madrid ønsker nok ikke å gi for mye i ukelønn. Da vil plutselig Varane, Marcelo og Isco ha tilsvarende inntekter. Litt som med di Maria og Özil, selv om andre ting også spilte inn her. Ramos vet at Man Utd betaler spillerne sine godt, og i og med at han allerede er en legende i Real Madrid og har vunnet alt som er, så tror jeg han er åpen for å flytte på seg. 

 

Det er bare min magefølelse. Kan godt være jeg tar fullstendig feil. 

Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/2015/06/24/sport/van-gaal/7085039

 

Håpløst... Mister vi Di Maria, er det bare å legge PL-drømmene på hylla....

 jeg er urolig. Ikke bare for min egen del, men også for familiens del. Ting har ikke gått slik jeg hadde forestilt meg, fordi jeg ikke fikk spille, sier Di María, ifølge The Daily Mirror. Og fortsetter:

 

– Jeg kom ikke til Manchester med en intensjon om å sitte på benken. Det er vanskelig å forklare hvorfor jeg havnet på benken. Jeg startet sesongen veldig bra, og leverte både scoringer og målgivende pasninger. Jeg opplevde en god tid, før jeg plutselig var ute av laget. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg havnet på benken, sier Di María.

 

 

Di María avviser imidlertid at han krever et klubbskifte for å få mer spilletid.

Nei, jeg ønsker ikke å forlate klubben, for jeg er ikke sånn. I Real Madrid var jeg i perioder ute av laget, og da gikk ryktene om at jeg var på vei bort. Men jeg svarte med å snu ting rundt og spilte meg tilbake på laget. Det er slik jeg liker å håndtere slike situasjoner, konstaterer argentineren.

 

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Bare jeg som reagerer på spillerne vi blir linket til for tiden?

 

- Ramos: For gammel og skolert i Spania, hvordan takler en 29-åring overgangen til PL og hvor lenge går det før han blir "på hell"? Tåpelig signering.

 

- Schweinsteiger: Ditto. For gammel og en lite langsiktig investering.

Lenke til kommentar

I alle dager. Ramos er kanskje verdens beste stopper (jaja, sånne ting er teit å si men han er latterlig god i hvert fall), og glir vel rett inn på de fleste drømmelag verden over. Kanskje Thiago Silva er bedre, men foruten han har jeg store problemer med å finne en mer solid forsvarer. ALT bortsett fra prislappen er vel fullstendig no-brainer i denne saken.

 

Jeg liker tendensen vår i dette overgangsvinduet, fordi stallen vår skriker etter erfaring. Kun Carrick og Van Persie av de vi kan regne med å se på banen en del denne sesongen er over 30 år gammel pr nu, og sistnevnte forsvinner kanskje. Å få inn Ramos og Schweinsteiger i tillegg til Depay ++ kan være forskjellen på gull og fjerdeplass. To injury prone spillere på DM bør gå greit, så lenge det faktisk er to av dem og ikke bare EN.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...