Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Njæ, hva om Kane fortsetter? Hva om Kane faktisk klarer å holde kontinuitet? Engelsk, ung spiller. Alt til hver sin pris selvsagt, men er ikke det dummeste som kunne skjedd

This is the problem, med omtrent alle engelske spillere som har toucha landslagsfotball det siste året: De er så latterlig dyre. Kane med sin sesong vil umulig koste under 40 millioner pund, og da blir fort prislappen en belastning for han. 

 

Hele markedet er patetisk for øyeblikket, og jeg synes bare det blir verre. Dette gjør det bare ekstra irriterende at vi kaster bort de gode akademispillerne våre. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

500 milioner for en ustabil, løs kanon i backlinja? Nei takk! Da må Vidic ha kostet 1 miliard i sin prime!

Hva mener du med ustabil? Jeg synes han pleier å være ganske stabil, men nå er det et par år siden jeg har følgt med på han, har han tapt seg?
Lenke til kommentar

 

500 milioner for en ustabil, løs kanon i backlinja? Nei takk! Da må Vidic ha kostet 1 miliard i sin prime!

Hva mener du med ustabil? Jeg synes han pleier å være ganske stabil, men nå er det et par år siden jeg har følgt med på han, har han tapt seg?

 

 

Ustabil betyr ustabil. Ender konstant opp i kontroversielle situasjoner. Pepe er faktisk mer stabil enn Ramos pdd spør du meg.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt ryktene om Felipe Anderson. Ikke Firmino heller i grunn. Begge virker anvendelige og kan visst spille overalt offensivt, men trenger vi enda en kantspiller/10'er? £13 mill for Firmino er i grunn "for godt til å takke nei", men nå melder rapportene om i overkant av £20 mill. Da er dealen plutselig ikke så fantastisk lenger. 

 

Kan det tenkes at LvG ønsker å omskolere Depay til poacher på topp? Spennende tanke, men jeg er ikke overbevist om at det vil fungere i PL. 

Lenke til kommentar

Jeg syntes at det er spennende med disse brasilianerne, men hvem skal ut? At Depay skal omskoleres til spiss er jo en spennende tanke. Januzaj på lån? Young som potet. Skal Mata ut? Han er effektiv, men allikevel, er det en slik ving vi vil ha? Han er for treig spør du meg. En deal med Vidal eller Pogba mot Mata + penger hadde ikke vært meg imot. Valencia som backup på høyreback og høyreving.

 

Jeg håper fortsatt på Clyne. Han er engelsk og ikke så dyr. Hvilke andre alternativer har vi?

 

Vi må få inn en ny sentral midtbanespiller og en spiss. Skal Rooney være førstevalg, eller skal vi sende ham ut?

 

Lloris/Cech

 

Clyne - Smalling/Jones/Rojo - Otamendi - Shaw

 

Carrick

 

Herrera - XXX

 

Di Maria - XXX - Depay

Lenke til kommentar

 

 

.

Skal bli artig å se i alle fall. Har ikke klokke-tro på at United henter de store i sommer. 

 

En ting er i alle fall sikkert, Rooney er å finne i start 11ern neste sesong..

 

Ja, Rooney blir å finne i start 11ern neste sesong. Det er jeg sikker på jeg også. 

 

Men jeg tror vi henter minst en spiller fra øverste hylle. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...