Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ettersom LvG ikke har brukt noe særlig formasjoner med 10ere, så er det et litt merkelig kjøp. Men mulig han ser for seg Firmino i en rolle tilsvarende det Fellaini har hatt, for Mata eller Rooney kan ikke ta den rollen. Og både Herrera og Di Maria samtidig blir litt for veikt defensivt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Ufattelig mye Fellaini hat i denne tråden, og har sett overraskende mye Falcao støtte, forstår ikke helt hvorfor. Syntes Fellaini har gjort en god jobb, og han er en merkelig spiller å forholde seg til for motstanderlaget. Det kan komme veldig godt med frem i tid, spesielt som mot lag som Barcelona og lignende i CL der vi trenger noe helt ut av det ordinære for å i det hele tatt ha en sjanse. Fellaini kan på dagen herje med alle forsvar alene, bare det er en bragd i seg selv.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Vil kanskje ikke kalle det hat... Men jeg deler oppfatningen til flere her om at Fellaini har en spillestil som ikke helt er forenelig med hvordan et lag som United bør spille på fast basis. Når det er sagt, så gleder jeg meg (faktisk) til å se hvordan han neste sesong eventuelt vil prestere mot lag som Juventus, Barcelona, RM, Bayern, osv. Og ikke noe ville gledet meg mer enn om han viste seg å være en maskin/beist for oss i den type kamper, slik vi så han var mot Yaya Touré i United derbyet.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel ingen som har lagt Fellaini for hat, men han er ikke en spiller de fleste beundrer. Folk har selvfølgelig forskjellig oppfatning av hvilke type fotball som er underholdende å se på, og Fellaini står for en spillestil som sjeldent er særlig beundringsverdig i mine øyne. 


 


Ønsker å ha han som en joker. En spiller som kan endre kampbildet ved å komme inn fra benken. En spiller som spiller fordi vi må tilpasse oss taktikken til motstanderen. Men han må være en spiller motstanderne ikke har trent en uke på å stoppe. Vi kommer til å få mer ut av Fellainis styrker om han spiller kamper hvor mostanderne ikke forventer at han skal spille. Tror jeg. 


 


I stedet vil jeg se hurtige, ballspillende og kreative midtbanespillere i de fleste kamper. 


 


Carrick


Herrera - Gundogan


 


Carrick


Herrera - Vidal


 


Carrick


Herrera - Pogba


 


Dere skjønner tegningen? :)


Lenke til kommentar

For den prisen vil jeg påstå at han er et kupp. Usikker på hvordan han blir å passe inn, men LVG har vel en plan.

 

Edit: Tar lett Kane, men alt over £25m blir for mye. Han er risikabel med tanke på at han har hatt bare én god sesong, men til gjengjeld har han virkelig vist hva som bor i han.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Siden jeg ikke har sett noe av han er jeg ikke veldig hyped. Føler liksom at det er "feil" spiller av det jeg har lest. Heldigvis er det stor sannsynlighet for at jeg tar fullstendig feil, da jeg ikke har sett han spille :) Velger å stole på Kamizez, og håper Firmino er en kanonsignering. (om han kommer riktignok). 

 

Edit: Blandet sammen to forumbrukernavn

Endret av G27
Lenke til kommentar

Ettersom LvG ikke har brukt noe særlig formasjoner med 10ere, så er det et litt merkelig kjøp. Men mulig han ser for seg Firmino i en rolle tilsvarende det Fellaini har hatt, for Mata eller Rooney kan ikke ta den rollen. Og både Herrera og Di Maria samtidig blir litt for veikt defensivt.

Ja tenkte litt på hva vi skal med en annen 10er, men så tenker jeg at en brasilianer er akkurat det vi trenger, de kan gjøre det uventa. Så kan vi teste han litt, man kan alltid endre på formasjonen etter hvilke spillere som er i form.

Lenke til kommentar

Ufattelig mye Fellaini hat i denne tråden, og har sett overraskende mye Falcao støtte, forstår ikke helt hvorfor. Syntes Fellaini har gjort en god jobb, og han er en merkelig spiller å forholde seg til for motstanderlaget. Det kan komme veldig godt med frem i tid, spesielt som mot lag som Barcelona og lignende i CL der vi trenger noe helt ut av det ordinære for å i det hele tatt ha en sjanse. Fellaini kan på dagen herje med alle forsvar alene, bare det er en bragd i seg selv.

Har ikke merket så mye støtte av Falcao, mange som har gitt han score 1 etter mange av kampene og ventet på at han skulle bli solgt. Jeg liker Fellaini veldig godt. Tapte seg litt med grisetaklingen i mine øyne men håper jeg glemmer det ut når han putter inn flere mål. Føler vi trenger spillere med ekstreme ferdigheter sånn at ikke spillerne blir for like.

Endret av Btbw
Lenke til kommentar
Og SillySeason er enda ikke i nærheten av høysesong.

- Manchester-klubbene kjemper om Sergio Ramos
Sergio Ramos skal være misfornøyd i Real Madrid etter at Carlo Ancelotti fikk sparken. Det har ført til en rekke overgangsrykter rundt den spanske midtstopperen.
 
Ramos, som har to år igjen av kontrakten sin i Madrid, skal være ønsket av Manchester City, ifølge Daily Mirror, og Manchester United, ifølge Daily Star. Real Madrid skal ha satt en prislapp på 50 millioner pund.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...