Espp Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg tar imot Sterling med åpne armer. Han blir en helt for meg hvis han kommer til oss. Det vil være en gigantisk overgang når den første direkte overgangen mellom LFC og Man Utd på nesten 100 år skjer. Jeg ønsker Sterling. Overgangen blir aldri å skje hvis vi ikke byr ekstreme summer, noe jeg ikke tror vi gjør, så Sterling flytter nok til City. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Reporter: Why is Manchester United interested in Raheem Sterling? Woody: It's for the lulz True story. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Det er jo bare en grunn til at jeg har lyst på Sterling og det er at det vil irritere Pool Fansen noe så jævlig Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Everton FC bekrefter på sine hjemmesider at de kommer til å signere Cleverley på free transfer [link]. Edit: Og twittermelding her: Endret 6. juni 2015 av blured Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2015 Selge eller beholde? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2015 RvP er ikke ferdig på toppnivå. Får vi laget til å fungere, så putter han. Hans erfaring kan også vise seg å være gull. Samtidig har han en fæl månedslønn, er meget skadeplaget, og om LvG er lysten på, og klarer å hente en spiller som Higuain/Lewandowski/Müller/Cavani, så ser jeg ingenting i veien for at vi lar han dra videre til varmere strøk i sine siste år som fotballspiller. Har stort sett bare varme tanker om RvP etter at han gjorde jobben sin i sin første sesong for oss. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2015 Klarer klubben å hente noen bedre, så kan han dra. Men dersom det ikke bringes inn noe nytt så er han ikke en så stor hemsko at han svekker laget bare ved å være der. Det er litt det samme som med Di Maria; det er ikke nødvendigvis lurt å kvitte seg med dem bare fordi de er inne i en dårlig periode. Kvaliteten er der, og dersom det plutselig smeller så kan de stå for 30 mål til sammen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Eneste som var hemsko med RvP forrige sesong var jo at han fikk sjansen gang på gang på gang og aldri benyttet den... Hvis han som alle andre skal få spille HVIS han presterer så er det greit å beholde han. Men hvis kompisen LvG ikke evner å benke han når han suger så kan han stikke. Endret 7. juni 2015 av Jotun Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 http://www.dagbladet.no/2015/06/08/sport/fotball/danny_ings/liverpool/39555091/ Takk og lov. Da slipper vi. Har hele tiden sagt at han er en typisk Pool-signering, og det stemte jo ganske greit. Så kan vi heller kjøpe, Cavani, Lewandowski, Lacazette eller lignende Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Har ingenting imot at Liverpool fisker inn Ings. Ville vært en dum signering med tanke på Wilson. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg syns man bør være litt forsiktig med den typen signeringer *host* Carrol* *hark* Crouch *host* 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Han var mer eller mindre gratis å hente så like greit å satse. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Måtte vel betale £3 mill i "kompensasjon" til Burnley uansett da. Ikke at det er så mye peng selvfølgelig. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Fot et rot! Sak fra sport witness Things are getting serious for Nicolas Otamendi's agent. Spanish newspaper AS report on Sunday that the agent is set to fly into Spain to seal the player's transfer, with Manchester United being the club mentioned. It would be interesting to be a fly on the wall for the meeting between Valencia and the agent. They are both furious at each other. From the agent's perspective he's furious that Valencia spent months giving the impression that Otamendi was very happy to stay at the club longer than this season even if a good opportunity came in for him. The Spanish club gave supporters the impression that Otamendi would be interested in extending his contract this summer and therefore committing even longer term. The player's agent reckons that Valencia already knew the defender wanted out and were therefore misleading their supporters and putting further pressure on the Argentine international. Otamendi's €50m buyout clause is also a cause of anger for the agent, he thinks it was just a symbolic figure and that Valencia shouldn't use it to prevent the defender moving if a good offer, less than €50m, comes in for him. Valencia are angry because they feel the agent rocking the boat with his public comments was out of line. They have also stated publicly that both Otamendi and his representatives were very happy with the clause when the player signed his contract so can hardly complain about the situation now he's decided he wants to leave the club. A solution will need to be found and that's why Otamendi's agent is planning a Spanish trip. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Klarer klubben å hente noen bedre, så kan han dra. Men dersom det ikke bringes inn noe nytt så er han ikke en så stor hemsko at han svekker laget bare ved å være der. Det er litt det samme som med Di Maria; det er ikke nødvendigvis lurt å kvitte seg med dem bare fordi de er inne i en dårlig periode. Kvaliteten er der, og dersom det plutselig smeller så kan de stå for 30 mål til sammen. Vi bør hente en erstatter FØR vi selger syns jeg også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg syns man bør være litt forsiktig med den typen signeringer *host* Carrol* *hark* Crouch *host*Crouch gjorde da en grei figur,digg er han å Lenke til kommentar
Koven Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Noen som vet sikkert hvilke spillere Man U vil kjøpe løpet av sommeren? Regner med at det vil bli noen store signeringer! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Ronaldo, Messi, Bale, Reus, Hummels og Modric. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Noen som vet sikkert hvilke spillere Man U vil kjøpe løpet av sommeren? Regner med at det vil bli noen store signeringer! Velkommen til forumet! Depay er bekreftet, så kommer det nok noen av disse: defensiv midtbanespiller, en spiss, en høyreback, en stopper, og en keeper inn for De Gea. Spillere som Schweinsteiger, Schneiderlin, Gundogan, Benzema, Clyne, Alves, Otamendi, Hummels, Cech, Lloris er linket. Hva jeg håper på? Cech Clyne - Otamendi - Smalling/Rojo - Shaw Carrick/ny Herrera - Di Maria Mata - Rooney/ny - Depay 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå