Alastor Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Da er tråden ryddet for tull. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) mourinho drømmer om rooney:P skulle de skje at han trener rooney, får det bli i united Endret 28. mai 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 mourinho drømmer om rooney:P skulle de skje at han trener rooney, får det bli i united Dette skremmer meg litt. Hva sier han selv og Glazer til dette Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Suarez! Ja takk, helt klart en mann med øye for mål! Jeg er altid litt skeptisk til spillere fra den nederlandske serien. Det er ofte de spiller bra i nederland, men er middelmådige når de kommer til vanskligere ligaer. Når det er sagt så ser Suarez veldig lovende ut, og jeg hadde ikke takket nei til han. Han ser ut som om en spiller som kan tilføre United noe på angripsfronten. Jeg liker også å høre at Van der Vaart er linket til oss. Det er en spiller jeg altid har ønsket å se i United. Signerer vi begge disse så blir jeg veldig glad. Min store frykt er at vi ikke fornyer midtbanen vår denne sommeren. Vi trenger konkurranse innad i laget for å holde alle spillere på topp nivå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Sneijder, VdV, Robben og Ruud var jo alle hits i Nederland før de tok det store steget opp. Zlatan slo vel også igjennom i Nederland. Av de jeg kommer på sånn på stående fot. Klart, langt i fra alle fra Nederlandsk serie slår til, men det er definitivt ikke den dummeste ligaen å "vokse opp" i. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Suarez har jeg tro på, men nå har Hernandez fått arbeidstillatelse og er klar til sesongstart. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hadde vi kjøpt Zlatan, kunne vi spilt inn han og Berbatov og hatt verdens lateste spisspar 2 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 håper vi kjøper Van der Vaart og/eller Luis Suarez Om det blir tilfellet er sommeren komplett for mitt vedkommende. Skjer ikke dog, er nok mer sansynlig med Magne Hoseth og Azar Karadas. ..og om DET blir tilfellet er sommeren ødelagt for min del. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 håper vi kjøper Van der Vaart og/eller Luis Suarez Om det blir tilfellet er sommeren komplett for mitt vedkommende. Skjer ikke dog, er nok mer sansynlig med Magne Hoseth og Azar Karadas. ..og om DET blir tilfellet er sommeren ødelagt for min del. hvorfor det?? det er jo to gode kjøp Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Joe Cole-rykter løper igjen. Kanskje det blir "den store signeringen"? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Snakker vi free transfer på han? Er han "må ha" hvis han er ledig? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Apropos Joe Cole, han og Rooney spiller sammen på England nå 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Modric til United er nå et ikke-tema. Har signert seksårskontrakt. http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10007903 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 VdV er en av de eneste jeg vil ha i sommer nå som Modric er ute av dansen. Aguero for 77m, hahahahahahaha. Joe Cole/Villa/Silva hadde jeg spydd av. Vi har Roon & Berba og vi har Chicarito og Macheda som backups. Enig med Latias, det vi trenger er en OSM. 1 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 VdV eller Marek Hamsik, da trenger vi strengt ikke flere spillere.. Hadde ikke vært dumt med Akinfeev i målet vårt heller, men venter heller en sesong eller to til VdS er gåen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Nyopprykkede Blackpool vil låne 19 år gamle Danny Welbeck fra Manchester United i comebacksesongen i Premier League. Det hadde ikke gjort meg noe! Hadde de lånt inn Eikrem også hadde det vært prima! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Sålenge han får spille, så ja, det hadde vært en god deal for oss. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hvis vi sender Danny Welbeck på utlån får vi noe penger da? eller er det bare at vi slipper å betale lønna hans? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Er vel som regel en liten sum, hvertfall på FM Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Hvis vi sender Danny Welbeck på utlån får vi noe penger da? eller er det bare at vi slipper å betale lønna hans? Riktig, men med små klubber er det ofte slik at de betaler 50 eller 60% av lønna. Vi får nok neppe noe penger for en slik låneavtale, nei. Edit: Forresten så linkes vi til Mikel Arteta i dag. En spiller jeg virkelig kunne tenkt meg! Endret 1. juni 2010 av Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå