Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Suarez! Ja takk, helt klart en mann med øye for mål!

 

Jeg er altid litt skeptisk til spillere fra den nederlandske serien. Det er ofte de spiller bra i nederland, men er middelmådige når de kommer til vanskligere ligaer.

 

Når det er sagt så ser Suarez veldig lovende ut, og jeg hadde ikke takket nei til han. Han ser ut som om en spiller som kan tilføre United noe på angripsfronten. Jeg liker også å høre at Van der Vaart er linket til oss. Det er en spiller jeg altid har ønsket å se i United. Signerer vi begge disse så blir jeg veldig glad.

 

Min store frykt er at vi ikke fornyer midtbanen vår denne sommeren. Vi trenger konkurranse innad i laget for å holde alle spillere på topp nivå.

Lenke til kommentar

Sneijder, VdV, Robben og Ruud var jo alle hits i Nederland før de tok det store steget opp. Zlatan slo vel også igjennom i Nederland. Av de jeg kommer på sånn på stående fot. Klart, langt i fra alle fra Nederlandsk serie slår til, men det er definitivt ikke den dummeste ligaen å "vokse opp" i.

Lenke til kommentar

håper vi kjøper Van der Vaart og/eller Luis Suarez

Om det blir tilfellet er sommeren komplett for mitt vedkommende. Skjer ikke dog, er nok mer sansynlig med Magne Hoseth og Azar Karadas.

 

 

..og om DET blir tilfellet er sommeren ødelagt for min del. :ermm:

Lenke til kommentar

håper vi kjøper Van der Vaart og/eller Luis Suarez

Om det blir tilfellet er sommeren komplett for mitt vedkommende. Skjer ikke dog, er nok mer sansynlig med Magne Hoseth og Azar Karadas.

 

 

..og om DET blir tilfellet er sommeren ødelagt for min del. :ermm:

hvorfor det?? det er jo to gode kjøp

Lenke til kommentar

Hvis vi sender Danny Welbeck på utlån får vi noe penger da?

 

eller er det bare at vi slipper å betale lønna hans?

Riktig, men med små klubber er det ofte slik at de betaler 50 eller 60% av lønna. Vi får nok neppe noe penger for en slik låneavtale, nei.

 

Edit: Forresten så linkes vi til Mikel Arteta i dag. En spiller jeg virkelig kunne tenkt meg!

Endret av Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...