Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

 

350m maks. Men det er en fordel hvis han selv prøver å presse gjennom overgangen.

Vel, €50m er £36m. £36m var 360m kr på samme tid i fjor. At kronen er svekket er da ikke fotballmarkedets feil.

 

Det hadde jeg ikke tatt høyde for. £30m hadde kanskje blitt for lavt for Valencia. Men £35m synes jeg er passende i grenseland for en 27-åring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg foretrekker Otamendi foran Hummels i hvert fall. Men litt interessant hvem som da vil danne det beste stopperparet. Idag er det helt klart Smalling/Jones, men mulig at Otamendi/Rojo f.eks vil fungere bedre sammen enn O/Jones eller O/Smalling.

 

Forholdsvis store endringer blir det i hvert fall, om mange av ryktene hittil stemmer:

 

eLBWhYKl.png

Endret av blured
Lenke til kommentar

Meget mulig at både Young, Valencia, Smalling, Jones vil vise seg vanskeligere å dytte ut av laget enn først forventet da. Med unntak av Carrick, så tenker jeg at andre- eller tredjevalget (jeg har listet over) kan komme til å fungere vel så godt.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Ønsket en yngre spiller enn Alves, men få er like god og rutinert som han. Strålende spiller for et år eller to, selv om jeg helst hadde sett at vi hentet en erstatter for framtiden. Gratis, med noe dyr lønn, så alt i alt er der vel greit.

 

Benzema er god han, men jeg er usikker på om han er riktig spillertype? Ønsket en spiller som er sterk i 1v1 og hurtig.

Lenke til kommentar

Ønsket en yngre spiller enn Alves, men få er like god og rutinert som han. Strålende spiller for et år eller to, selv om jeg helst hadde sett at vi hentet en erstatter for framtiden. Gratis, med noe dyr lønn, så alt i alt er der vel greit.

 

Benzema er god han, men jeg er usikker på om han er riktig spillertype? Ønsket en spiller som er sterk i 1v1 og hurtig.

Hvorfor? Hva vi skal vi med spiss som er hurtig når nesten alle lag legger seg bakpå mot oss? Han får heller aldri 1v1-situasjoner med 3 spillere pakket rundt seg til enhver tid. En Ideell spiss i mine øyne er en med god fysikk og hodestyrke som kan holde på ballen til han får sentret videre til en ving/offensiv midtbane og heade baller fra innlegg. Og nærteknikk og førsteberøring til å kunne kontrollere ballen på små flater. Selvsagt også en god avslutter.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Hvorfor? Hva vi skal vi med spiss som er hurtig når nesten alle lag legger seg bakpå mot oss? Han får heller aldri 1v1-situasjoner med 3 spillere pakket rundt seg til enhver tid. En Ideell spiss i mine øyne er en med god fysikk og hodestyrke som kan holde på ballen til han får sentret videre til en ving/offensiv midtbane og heade baller fra innlegg. Og nærteknikk og førsteberøring til å kunne kontrollere ballen på små flater. Selvsagt også en god avslutter.

Jeg ønsker en spiss som kan skape noe selv. Rooney klarer det ikke, RVP sliter og Wilson er neppe god nok til å være vår faste spiss neste sesong. Selvfølgelig kan vi belage spillet vårt på dyktige vinger og en kraftspiss (BM, Chelsea osv.), men det vil da avhenge av at ADM, Depay og Young fungerer som de skal. Jeg ønsker en spiss som kan gjøre jobben selv som f.eks. Aguero, Sturridge og Suarez. Dessverre er det ikke så alt for mange av de, men det fins vel spillere vi kan få til å hente med god målteft.

 

Om vi skal spille kantspill kan vi godt ha et oppspillspunkt, men jeg har i lang tid ønsket meg en spiller som kan skape litt magi.

Lenke til kommentar

Det hadde gjort meg glad! Liker Gundogan, men jeg er enda usikker på ryggen hans. 

 

Edit: Det betyr vel at vi skal handle inn to midtbanespillere? (Hvis ryktet stemmer da) En tanke jeg liker veldig godt. Gundogan er vel ikke akkurat en erstatter for Carrick, noe LVG har lovet oss, så da regner jeg med at det kommer en til.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...