Latias Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Da er det opp til deg, Woody. Hadde vært godt å få gjort unna all shoppingen tidlig slik at laget og filosofien får satt seg i pre-season. Ekstra viktig å starte kommende sesong bra med tanke på CL-kvalik. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Nice. Det virker som at LVG er 100% klar på hva han ønsker og at alt formes rundt det. Har tro på neste sesong! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Woho MEN vi må ha inn noen som kan produsere noe. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Bra start. Bra. Det er vel spikeren i kista for DDG også, men det har jeg egentlig forventet i et halvt år nå. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Tipper Falcao tar "en Forlan" og begynner å briljere i den neste klubben han går til. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Det gjør han nok også. De fleste har sett hva som bor i Falcao og det kan godt hende han kommer seg tilbake i god gammel form igjen også. Vi kan dessverre ikke kaste 400 millioner etter han i tilfelle han finner formen igjen. Jeg håper han gjør det! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Sinnssykt dyrt! Helt vanvittig hvis vi betaler over 400 millioner for han! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 400 millioner for en 27-åring? Nei takk. Er han i det hele tatt så utrolig god? FIFA og FM gjelder ikke. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Har ikke peiling på hvor god han er, men enig i at det virket dyrt! Positivt at han er fra Argentina mpt samarbeid med Rojo. Så kan de leke sisten med Di Maria på fritiden også. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) Ja, han er jævla god. Men ikke 50 mill € god. Vært LA Ligas beste stopper 2014/2015, men synes dette var snakk om veldig mye penger. Endret 25. mai 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Har ikke peiling på hvor god han er, men enig i at det virket dyrt! Positivt at han er fra Argentina mpt samarbeid med Rojo. Så kan de leke sisten med Di Maria på fritiden også. Positivt at han er fra Argentina? Som feks Tevez og Heinze? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Kvalitet koster. God i lufta, rask, flink til å lese spillet. En skikkelig tøffing. Og ikke minst erfaren. Det siste vi trenger nå er flere hodeløse høns bak der, Otamendi er alt annet enn nettopp det. Skulle gjerne likt og sett Jones og Smalling (eller Evans lol) i disse situasjonene mot verdens beste spillere: Mot Messi Mot Messi 2 Mot Ronaldo Mot Bale Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Høres ut som en spiller United trenger, spør du meg. På tide å få inn skikkelig kvalitet i forsvarsleddet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 350m maks. Men det er en fordel hvis han selv prøver å presse gjennom overgangen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 350m maks. Men det er en fordel hvis han selv prøver å presse gjennom overgangen. Vel, €50m er £36m. £36m var 360m kr på samme tid i fjor. At kronen er svekket er da ikke fotballmarkedets feil. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Før skatt.. Han blir å koste opp mot 450-500 millioner.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 -Leste dette som en overskrift på VG idag (MAKTET ikke trykke på linken, da jeg synes den VG feeden er et forpult makkverk), men sies at Javier Chicharito Hernandez skal tilbake til MUFC igjen. For meg høres dette ut som supre nyheter, da jeg er sikker på at fattigmanns-Falcao kan gjøre en super jobb for oss! -Ellers melder flere kilder idag at Gundogan (igjen) er klar for oss. -Nicolas Gaitan.... Han her er vel nesten vår Wesley Sneijder 2? Metro melder at vi har han snart i boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå