Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Wohooo, nok et supertalent ifra en eller annen ubetydelig klubb.

Fint at du uttaler deg uten å ha sett spilleren. Top notch. :)

Har ingenting med poenget å gjøre.

Vi burde nesten hatt en egen tråd for spillere vi signerer som ikke er ment for å gå direkte inn i startelleveren. Årlig signerer vi... tjaaaa, 10 nye unge spillere? Og samtlige har youtube videoer der di dribler 15 mann og putter den i lengste kryss slik at våre forventninger til spilleren blir nivå 9 milliarder (Martin Ødegaard anyone). Jeg er for gammel nå til å bli særlig oppglødd av slike talenter, Tosic, Ljaic, Petrucci, Macheda, Adnan, han der nederlandske vingen vi henta fra Ajax, uuhm han chilenske spissen vi nettopp solgte videre... Alle spillere som var "supertalenter" men som ikke har taklet det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med han Fangzou Dong eller hva f*en det var han het igjen. Var jo vist nok et talent det også, om jeg ikke husker feil. Kan hende det kjøpet også var for å få mer popularitet fra asia, but still.

Possebon var uheldig med stygg skade, men ikke glem Obertan, Danny Simpson og han høyrebacken som er på lån i Castilla. Tviler på at det blir noe av han.

Lenke til kommentar

Ingen av de du nevner er nylige. Alle kom til forskjellig tidspunkt. Hvor er de 10 vi hentet ifjor? Hva med alle YT-videoene?

Sier ikke at er garanti for noe som helst, men det må jo satses for at det i det hele tatt skal være en mulighet. At akkurat han ble hentet er heller ingen tilfeldighet. Det betyr at noen av speiderne mest sannsynlig har sett noe som har gjort klubben interessert. Forhåpentligvis så fortsetter utviklingen positivt og at han (og han nye keeperen) blir å se fast på A-laget om noen år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Sorry ass, men greier styre meg selv når det kommer til disse signeringene. Såvidt 1 av 100 som slår igjennom...

Vi kan vel si det samme om strømsgodset og da :)

Lenke til kommentar

Ljacic, kom han egentlig til klubben i hele tatt? Slet ikke han med å få arbeidstillatelse? Eller var det Tosic?

Vi hadde avtale om å kjøpe han, men valgte å avstå pga klubben mente han "ikke hadde utviklet seg som forventet". Gikk senere til Fiorentina og gjorde vel sakene der helt ok.

Tosic kom, spilte et par kamper (scoret 1 mål også?) før han flyttet på seg til russisk fotball.

Lenke til kommentar

Fint at du uttaler deg uten å ha sett spilleren. Top notch. :)

Har ingenting med poenget å gjøre.

Vi burde nesten hatt en egen tråd for spillere vi signerer som ikke er ment for å gå direkte inn i startelleveren. Årlig signerer vi... tjaaaa, 10 nye unge spillere? Og samtlige har youtube videoer der di dribler 15 mann og putter den i lengste kryss slik at våre forventninger til spilleren blir nivå 9 milliarder (Martin Ødegaard anyone). Jeg er for gammel nå til å bli særlig oppglødd av slike talenter, Tosic, Ljaic, Petrucci, Macheda, Adnan, han der nederlandske vingen vi henta fra Ajax, uuhm han chilenske spissen vi nettopp solgte videre... Alle spillere som var "supertalenter" men som ikke har taklet det..

17-åring. Ett av Nederlands aller største talenter. Var innpå 15 ganger i Eredivisie i år og gjorde sakene sine bra. Følger med på laget, er ikke uten grunn til at jeg postet det her.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...