Corey Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Wohooo, nok et supertalent ifra en eller annen ubetydelig klubb. Fint at du uttaler deg uten å ha sett spilleren. Top notch. Har ingenting med poenget å gjøre. Vi burde nesten hatt en egen tråd for spillere vi signerer som ikke er ment for å gå direkte inn i startelleveren. Årlig signerer vi... tjaaaa, 10 nye unge spillere? Og samtlige har youtube videoer der di dribler 15 mann og putter den i lengste kryss slik at våre forventninger til spilleren blir nivå 9 milliarder (Martin Ødegaard anyone). Jeg er for gammel nå til å bli særlig oppglødd av slike talenter, Tosic, Ljaic, Petrucci, Macheda, Adnan, han der nederlandske vingen vi henta fra Ajax, uuhm han chilenske spissen vi nettopp solgte videre... Alle spillere som var "supertalenter" men som ikke har taklet det.. Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Hva med han Fangzou Dong eller hva f*en det var han het igjen. Var jo vist nok et talent det også, om jeg ikke husker feil. Kan hende det kjøpet også var for å få mer popularitet fra asia, but still. Possebon var uheldig med stygg skade, men ikke glem Obertan, Danny Simpson og han høyrebacken som er på lån i Castilla. Tviler på at det blir noe av han. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Ingen av de du nevner er nylige. Alle kom til forskjellig tidspunkt. Hvor er de 10 vi hentet ifjor? Hva med alle YT-videoene? Sier ikke at er garanti for noe som helst, men det må jo satses for at det i det hele tatt skal være en mulighet. At akkurat han ble hentet er heller ingen tilfeldighet. Det betyr at noen av speiderne mest sannsynlig har sett noe som har gjort klubben interessert. Forhåpentligvis så fortsetter utviklingen positivt og at han (og han nye keeperen) blir å se fast på A-laget om noen år. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Problemet er vel heller det at speiding på ingen måte er en sikker vitenskap. Mange utvikler seg enormt fort for så å stagnere, mens andre gjør det motsatte. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Som Patrick123 sier er ikke speiding eksakt vitenskap, og jeg mener at det er verdt å hente ti Macheda'er for én Ronaldo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Wohooo, nok et supertalent ifra en eller annen ubetydelig klubb. Sorry ass, men greier styre meg selv når det kommer til disse signeringene. Såvidt 1 av 100 som slår igjennom... Vi kan vel si det samme om strømsgodset og da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Moderatormelding Skal vi prøve å diskutere det tråden EGENTLIG handler om for en gangs skyld og holde oss for gode til smålige personangrep? Flott. Da prøver vi en gang til. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Ljacic, kom han egentlig til klubben i hele tatt? Slet ikke han med å få arbeidstillatelse? Eller var det Tosic? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Husker ikke. For like navn. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Ljacic, kom han egentlig til klubben i hele tatt? Slet ikke han med å få arbeidstillatelse? Eller var det Tosic? Vi hadde avtale om å kjøpe han, men valgte å avstå pga klubben mente han "ikke hadde utviklet seg som forventet". Gikk senere til Fiorentina og gjorde vel sakene der helt ok. Tosic kom, spilte et par kamper (scoret 1 mål også?) før han flyttet på seg til russisk fotball. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 https://instagram.com/p/28dyCUOgws/ Dama til Gündogan. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Dusseldorf ja, god signering for de Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Dama til Gündogan på Mallorca!?!? SPENNENDE Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Dusseldorf ja, god signering for de Ja, hun kom ekstra tidlig siden hun har sansen for Manchester og ville derfor se på mens Manchester-passasjerene gikk gjennom gaten. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Wohooo, nok et supertalent ifra en eller annen ubetydelig klubb. Sterling? 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Wohooo, nok et supertalent ifra en eller annen ubetydelig klubb. Sterling? Hvis det er en pun, så er den magisk! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Wohooo, nok et supertalent ifra en eller annen ubetydelig klubb.Sterling? Hvis det er en pun, så er den magisk! A pun it was Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) Hvis noen kunne forklare meg hva en pun er så hadde jeg blitt evig takknemlig. E: nvm. Tok meg tiden til å bruke Google denne gangen. Håper ikke noen var i ferd med å skrive en lang tekst her om "pun" Endret 22. mai 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) Wohooo, nok et supertalent ifra en eller annen ubetydelig klubb. Fint at du uttaler deg uten å ha sett spilleren. Top notch. Har ingenting med poenget å gjøre. Vi burde nesten hatt en egen tråd for spillere vi signerer som ikke er ment for å gå direkte inn i startelleveren. Årlig signerer vi... tjaaaa, 10 nye unge spillere? Og samtlige har youtube videoer der di dribler 15 mann og putter den i lengste kryss slik at våre forventninger til spilleren blir nivå 9 milliarder (Martin Ødegaard anyone). Jeg er for gammel nå til å bli særlig oppglødd av slike talenter, Tosic, Ljaic, Petrucci, Macheda, Adnan, han der nederlandske vingen vi henta fra Ajax, uuhm han chilenske spissen vi nettopp solgte videre... Alle spillere som var "supertalenter" men som ikke har taklet det.. 17-åring. Ett av Nederlands aller største talenter. Var innpå 15 ganger i Eredivisie i år og gjorde sakene sine bra. Følger med på laget, er ikke uten grunn til at jeg postet det her. Endret 22. mai 2015 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå