ahpadt Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Hva skal vi med Sterling når vi har fått Depay? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Sterling spiller vel HV? Er sikkert samme for han, men er det ikke der han har spilt mest? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Har han ikke spilt mest på venstre med Markovic på høyre denne sesongen? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Uansett hvor han nå spiller, så er Sterling en spiller jeg ønsker meg. Han er er enormt talent som plager alle forsvarsspillere i England. Det eneste han ikke er god på er avslutninger. I tillegg hadde det vært deilig å hentet en god spiller fra Liverpool. Blir ikke å skje, blir sjokkert hvis han er Manchester United spiller til høsten. Kan ikke se for meg et eneste scenario hvor han ender hos oss i sommer, nesten uansett hvor mye vi betaler. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Sterling kan bekle alle de offensive posisjonene. Ville hatt lyst på han for teh lulz, men det virker som om han er død for Liverpool-fansen allerede, så sammenbruddet blir ikke så morsomt som det kunne blitt. Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Har han ikke spilt mest på venstre med Markovic på høyre denne sesongen? Litt overalt egentlig. 14 sentralt, 15 på høyresiden og 12 på venstresiden. Fra WhoScored: 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Som nevnt, Sterling ville vært gøy kun for overgangens skyld. Potensialet er utvilsomt der et sted, men det er nok ikke hos Utd. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Snakkes høyt om i media at vi har kommet til enighet med Otamendi fra Valencia.. Harke peiling på hvem der er.... Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Angående Sterling, så er det ikke utenkelig at en (opprinnelig) United-fan skulle ønske seg til klubben, men det er helt urealistisk å forvente at Brendan Rodgers selger den veien. Mtp transferaktiviteten til Liverpool de siste tolv månedene ville det vært greit å holde seg unna noe så kontroversielt i sommer, og gjerne frem til de får bedre uttelling for pengene de bruker. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Var jo forsåvidt utenkelig med RvP også... Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Nåja. Rivaleriet mellom United-Liverpool er mye, mye større enn mellom United og Arsenal. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Nam. Han kan vel spille i den sittende midtbanerollen også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Nåja. Rivaleriet mellom United-Liverpool er mye, mye større enn mellom United og Arsenal. Leste noe sånn som at det hadde ikke vært en overgang mellom United og Pool siden 60-tallet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 @FCTwenteLatest #FCTwente hope to sell talented winger Bilal Ould-Chikh to Manchester United and then take him back on loan for a season (Daily Mail) Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Wohooo, nok et supertalent ifra en eller annen ubetydelig klubb. Sorry ass, men greier styre meg selv når det kommer til disse signeringene. Såvidt 1 av 100 som slår igjennom... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Old-Chick er et beist på FIFA, så det er jo noe. Til gjengjeld så får jo Mikael Mandron 92 etter noen sesonger så kanskje vi burde hente han Jeg er litt skeptisk til den overgangen selvom han utvilsomt er et stort talent. Jeg tror det som hindrer meg er det at han kommer fra Liverpool. Det blir som å feie over søskenbarnet sitt; et hull er et hull, men normer og sosiale konvensjoner og sånt... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Wohooo, nok et supertalent ifra en eller annen ubetydelig klubb. Fint at du uttaler deg uten å ha sett spilleren. Top notch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå