Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett hvor han nå spiller, så er Sterling en spiller jeg ønsker meg. Han er er enormt talent som plager alle forsvarsspillere i England. Det eneste han ikke er god på er avslutninger. I tillegg hadde det vært deilig å hentet en god spiller fra Liverpool.

Blir ikke å skje, blir sjokkert hvis han er Manchester United spiller til høsten. Kan ikke se for meg et eneste scenario hvor han ender hos oss i sommer, nesten uansett hvor mye vi betaler.

Lenke til kommentar

Angående Sterling, så er det ikke utenkelig at en (opprinnelig) United-fan skulle ønske seg til klubben, men det er helt urealistisk å forvente at Brendan Rodgers selger den veien. Mtp transferaktiviteten til Liverpool de siste tolv månedene ville det vært greit å holde seg unna noe så kontroversielt i sommer, og gjerne frem til de får bedre uttelling for pengene de bruker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nåja. Rivaleriet mellom United-Liverpool er mye, mye større enn mellom United og Arsenal.

Leste noe sånn som at det hadde ikke vært en overgang mellom United og Pool siden 60-tallet. 

Lenke til kommentar

Old-Chick er et beist på FIFA, så det er jo noe. Til gjengjeld så får jo Mikael Mandron 92 etter noen sesonger så kanskje vi burde hente han :p

Jeg er litt skeptisk til den overgangen selvom han utvilsomt er et stort talent. Jeg tror det som hindrer meg er det at han kommer fra Liverpool. Det blir som å feie over søskenbarnet sitt; et hull er et hull, men normer og sosiale konvensjoner og sånt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...