Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fulgt med på han selv. Utover PL og CL, så blir det ikke tid til noe særlig mer enn noen få toppkamper fra de andre ligaene. Men på de fleste sider jeg sjekket ut, så blir han definert som MC/AMC. Edit: Ser at han på WhoScored.com har spilt 6 kamper som AMC, 3 som MC, 2 som angriper og 5 som DMC denne sesongen. Ser med andre ord ut som om treneren ikke helt har peiling på hvordan bruke han...

Endret av blured
Lenke til kommentar

Boateng? Først og fremst så minner han om Balotelli mtp på oppførsel, for det andre så minner han om Balotelli mtp hvor ofte han scorer, for det tredje så kan vi virkelig ikke hente inn ham når vi skal tilbake til CL. Når Schalke sportslig sett hadde råd til å gi ham fyken så er han ikke god nok for et lag som skal kjempe om PL-tittelen og å komme så langt som mulig i CL.

Lenke til kommentar

Keepere går dessverre ikke for så store summer, ikke at jeg bryr meg for de pengene vi eventuelt vil få for ham for det fins ingen gode erstattere. Ja greit, Neuer og til dels Courtouis fins men de får vi ikke uansett.

Hver gang vi utvikler en stjernespiller, så virker det som om Real bestandig skal snappe den spilleren opp.

Lenke til kommentar

Problemet er å kjøpe spanjoler og sør-amerikanere generelt. Blir de gode nok, vil de aller fleste foretrekke en overgang til sørlige strøk, og dermed Barcelona eller Real. Min største frykt når vi hentet De Gea var nettopp dette. Blir han for god, så vil han garantert ende opp i Real/Barca. Det er en av grunnene til at det er lurt å satse på briter, som nok aller helst vil bli værende i hjemlandet. Dette gjelder også for mange nordligere land som har Premier League som absolutt høyeste mål. 

Lenke til kommentar

Om Real Madrid blir idømt overgansnekt, så har de rett til å anke denne beslutningen. En eventuell anke vil ikke bli ferdigbehandlet innen overgangsvinduet er over, og RM kan dermed i praksis velge om de ønsker en overgangsnekt sommeren 2015 eller 2016.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...