Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er de 4? Selv Berbatov scoret flere enn Anelka.

 

United scoret nest flest mål, 85 kæsser, noe som i og for seg ikke er så ueffent. Hadde vi ikke mistet Rooney den siste mnd hadde vi blitt seriemester, det er jeg 100% sikker på. Neste sesong har vi forhåpentligvis forsterket troppen og er klare til å hente hjem ligatrofeet til OT - der den hører hjemme.

Lenke til kommentar

Det som egentlig skiller klubbene er at dere har Lampard. Rett og slett. Det er en slik spiller vi mangler i klubben.

Nei, Chelsea har 4 målskårere, mens vi har 2. En betydelig forskjell.

Våre topp tre spillere har totalt 50 mål, mens Chelsea sine topp tre (sett bort ifra Lampard) har 52. Med Lampard er de plutselig 24 mål foran oss. I tillegg har han hele 17 assists, noe som forteller oss at han har vært sist eller nest sist på 39 av PL-målene til Chelsea. Hvilken midtbanespiller i United kan sammenlignes med Lampard? Ingen, fordi vi har ingen slike spillere. Han er den eneste forskjellen, ganske sikker på det.

Lenke til kommentar

 

29 Drogba

22 Lampard

12 Malouda

11 Anelka

 

At selve laget har flere målskårere er da likgyldig. Å ha flere spillere som skårer jevnlig, enn å ha flere 1-måls skårere er noe jeg anser som bedre.

Det var ikke poenget mitt. Det jeg prøver å si, er at vi trenger en offensiv spiller med klasse. Gjerne Modric, eller gjerne Suarez hvis vi først skal handle en spiss.

 

Det jeg også mener er at vi mangler en spillertype som Lampard/Fabregas i laget, en som kan avgjøre kamper på egenhånd.

 

EDIT: Sorry dobbel, innleggene pleier vanligvis å bli slått sammen når man poster flere ganger innen et par minutter. :hmm:

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Hvem er de 4? Selv Berbatov scoret flere enn Anelka.

 

United scoret nest flest mål, 85 kæsser, noe som i og for seg ikke er så ueffent. Hadde vi ikke mistet Rooney den siste mnd hadde vi blitt seriemester, det er jeg 100% sikker på. Neste sesong har vi forhåpentligvis forsterket troppen og er klare til å hente hjem ligatrofeet til OT - der den hører hjemme.

 

Eller så kan man si at hvis dere ikke hadde tapt mot Burnley så hadde dere vunnet ligaen. :p

 

Ellers er jeg i hva andre sier, at dere trenger en offensiv spiller med klasse.

Lenke til kommentar

Det var ikke poenget mitt. Det jeg prøver å si, er at vi trenger en offensiv spiller med klasse. Gjerne Modric, eller gjerne Suarez hvis vi først skal handle en spiss.

 

Det jeg også mener er at vi mangler en spillertype som Lampard/Fabregas i laget, en som kan avgjøre kamper på egenhånd.

Skal ærlig innrømme at jeg ikke leste de innleggene over det jeg Quotet, så den diskusjonen (Hva United trenger...) kommenterte jeg ikke. Faktum er at Chelsea har flere målgjørere enn oss.

 

Forøvrig kan du ikke basere deg på Own Goal...

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Chelsea stiller med 4-3-3 ala angrep av:

 

Kalou - Drogba - Malouda

J. Cole - Drogba - Malouda

 

Er fornøyd med at Anelka scorer såpass mye til å ikke være fast på laget.

 

Lampard er tung og treg. Men det blir betalt opp av plassering og pasning osv.

Chelsea har: Lampard

Man Utd har: Scholes

Arsenal har: Fabregas

L'Pool har: Gerrard

 

Lampard kan ikke avgjøre noe på egenhånd? Har du i det hele tatt sett 5 min av videon?

 

Chelsea har flere målscorere. Men det forandrer ingenting.

 

Man Utd hadde ikke vunnet ligaen med Rooney hele sesongen. Drogba var borte for Chelsea i Afrikamesterskapet. Så der går det opp-i-opp.

 

Ja. Hadde dere ikke tapt mot Burnley kunne dere vunnet, - like mye som om Chelsea ikke hadde tapt mot Wigan... Det går opp-i-opp alt dette her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen få rykter av variabel troverdighet for å oppsummere dagen:

 

- Goal.com melder eksklusivt om at vi, Liverpool og Arsenal slåss om Simon Kjær for £10M (klausul).

- Agüero koster £52M ifølge Atletico Madrid og forventes å forbli der, også etter sommeren.

- Van der Vaart skal visstnok ha en prislapp på £20M og kan være tiltenkt å erstatte Scholes.

- Daniele De Rossi kan være på vei til Manchester United for en sum på £38M/€44M ifølge italienske kilder.

- Suarez skal visstnok ha fått en prislapp på utrolige £35M.

- Sebastian Frey sier at han muligens ville ha nye utfordringer da Fiorentina ikke klarte Europa engang.

 

Ellers skal visstnok Guiseppe Rossi på vei til Liverpool for £12M.

 

Beklager om noen av disse er posta før (trolig), men kan være greit med en gjentakelse.

Lenke til kommentar

Noen av dagens rykter:

 

- Van der Vaart til €23.3M/£20M blir meldt veldig mange plasser nå.

- Agüero kan komme til å koste oss £77M - Daily Mail -

- David Silva IKKE TIL SALGS ifølge Valencia! - Goal -

- United linket til Paolo Henrique (nye Káká). - Goal -

- United skal være interessert i Yaya Touré til £18M? - LigaFutbol -

- Huntelaar er fremdeles ikke ute av bildet. - Goal -

 

Touré til £18M virker igrunn spennende. Men å slåss med City over ham tror jeg er uheldig da de har flere gode kort i hånda. Van der Vaart derimot, tror jeg kan sette skikkelig Vaart på laget vårt. :roll:

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...