Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

£43.2m er vel det tallet som blir nevnt. Rooney som ikke lenger putter så mange mål, kombinert med Falcao som ikke har fungert, og en aldrende RvP... Kan ikke helt si jeg er overbevist om at det er hva som skal for å ta seriegullet neste sesong...

 

Det hadde selvfølgelig vært greit å beholde DDG, og at vi går etter Depay istedet for Bale. Men er sykt om en agent skal ha så mye makt.

Lenke til kommentar

Uten en ny spiss må vi kjempe hardt for fjerdeplass til neste år også. Vi trenger absolutt en spiller eller tre for å kunne snakke om seriegull. Helt ærlig tar jeg heller et år til med fjerdeplass framfor å punge ut 2 milliarder for Falcao og Bale. 

Lenke til kommentar

Vent, så det sies at Jorge Mendes kan sette foten ned og nekte De Gea å skrive under på ny kontrakt med mindre El Kitty signeres av United? Uansett hva DDG føler for? Eller sies det at De Gea vil ha Falcao i klubben? Eller er det El Kitty som nekter De Gea å skrive under på ny kontrakt? Eller tvinger Mendes, De Gea til å skrive under på ny kontrakt om El Kitty signeres? Eller er det De Gea som ikke tørr å forlate United da han risikerer å måtte spille i mot målufarlige El Kitty? 

 

Absolutt ingenting av det der gir mening mellom mine ører. 

Lenke til kommentar

Betaler vi faktisk så mye som det der så må Woodward og de andre ansvarlige bare gå helt frivillig. Selv de må innse hvor idiotisk det er å bruke så mye på en katt når vi heller har bedre sjanse på å hente Lewandowski.

Hvis det er eneste måten å beholde De Gea på så kan dem begge dra til helvete for min del.

Bedre sjanse på Lewandowski? Hva i alle dager mener du med det?
Lenke til kommentar

Helt ærlig, for min del: Dersom Petr Cech er tilgjengelig i sommer så har jeg få betenkeligheter med at United selger De Gea dyrt og henter HAN billig. Cirka like gode keeper, og EvdS var faktisk eldre da han kom til United enn Cech vil være.

 

Rett og slett en keeper som er altfor god til å sleike benk i en hvilken som helst klubb i hele verdenshistorien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...