Jakobk Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) Lacazette eller Doumbia osv osv En som kan springe fra alle på fifa. En som kan true i bakrom, og som er god på kontringer. Endret 4. mai 2015 av Noctua. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Doumbia bør være uaktuell, altfor dårlig Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Jeg har bare sett han i en kamp(roma), men det stemmer sikkert. Poenget var at jeg vil ha en rask spiss som kan drible et par mann. Typ aguero lacazette Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Ønsket meg Antoine Griezmann når han spilte for Real Sociedad, og tror han ville passet veldig godt inn. Ellers ville det vært spennende å sett Depay som bakromsspiss (selv om han ikke er god nok til å være førstevalg på topp, men det blir vel Rooney uansett). Endret 5. mai 2015 av G27 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Hva med Radja Nainggolan? Jeg ser enkelte aviser har linket oss til han flere ganger, og han har spilt godt for Roma. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Hm, 1 millard for Bale er mye. Samtidig er han bare 25. Hm. Han kan fortsatt bli sterkere og hurtigheten vil han fortsette å ha. Han løftet jo Real Madrid da han kom litt i form, gjorde at de ble gode på kontringer (de var det kanskje før også). Tanken på DiMaria og Bale sammen frister meg i hvert fall. Vi har mange spinkle spillere med f.eks Mata og Januzaj og Herrera så kanskje en som er litt sterkere hadde gjort susen. Synd hvis vi mister DeGea men samtidig kan man trene opp en ny keeper til å bli ganske god. Føler at hver gang man mister en keeper så tenker man "ånei finner aldri en like god igjen" men så dukker det opp en ny en. Bare en følelse jeg har. Lindegaard blir vel aldri god nok men det må finnes gode der ute. Var det noen som var gode i VM for eksempel? (Fikk ikke sett det). Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Bale var aldri verdt de £80+ millionene Real Madrid betalte. 1 milliard blir bare for dumt i mine øyne. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 DDG + £25-40 millioner = Bale. Noe sånt hadde vært helt fint. Alt over 500 millioner for Bale er for mye, alt for mye. Har rundt 0,1% tro på at Bale kommer til oss uansett, så er ikke akkurat spent... Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Bale går til Chelsea, Depay til Liverpool, og vi beholder Young! Endret 5. mai 2015 av blured 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Sammen med Marchisio, Pogba og Vidal da kanskje? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Ihvertfall ikke erten tilbake, han var skrekkelig Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Ja, men han klarte ihvertfall å sentre. Erten er så langt unna ideell for van Gaal sin filosofi som man kan komme. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Tevez anyone? Du burde gi deg selv perm-ban for den kommentaren. Endret 5. mai 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Ryktes at vi skal beholde El Pussy. Vet ikke helt hva jeg synes om det. Skal visst være et ledd i en plan om å holde agenten fornøyd. http://www.united.no/nyhetsarkiv/mandagens-rykter-86/ Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Høres helt drøyt ut at vi skal la oss pushe rundt av en agent, for å holde en av våre egne spillere happy. Da kan begge dra for min del, slik trenger vi rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Enig! Facao har ikke fungert, og bør prøve få seg et annet sted. Enten så signerer De Gea, eller så selger vi ham og kjøper en erstatter. Det skal ikke Falcao innblandes inn i, virker rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå