Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat derfor jeg foretrekker Depay foran Bale.

Jeg forventer ikke at Depay skal gjøre det i nærheten av like bra som Bale eller det han har gjort i PSV i sin første sesong i PL. Men han vil vært mye billigere og av det jeg har sett av ham så langt så tørr jeg å påstå at han har potensialet til å bli like god som Bale.

 

Det er selvfølgelig ingen garanti, men vi er Manchester United. Klubben er ikke den posisjonen som den er i idag fordi Sir Alex tok råd av Mr. Alan Hansen.

Jeg liker at vi bruker en større del av inntektene våre til å kjempe oss tilbake i toppen og å holde oss der, men klubben har verdier jeg gjerne vil at beholdes og ikke bare satser på etablerte verdensstjerner. Vi gjorde det ifjor med Di Maria (nødvendig), hvis han blir så mener jeg at LvG burde gå for et ungt talent som Depay.

Lenke til kommentar

Det er tragisk om vi ender opp med å bruke 100m på Bale. :huh:

 

Han er kanskje verdt £50-55m (mtp at han er brite/waliser), men noe mer blir bare latterlig. Og tar man i betraktning at Buffon gikk for £32m i 2001, så burde de Gea være verdt minst £40m. En passende overgangssum for Bale mot de Gea (hvilket jeg håper ikke skjer) ville med andre ord ligget på rundt £10m...

 

 

Plot twist: Pengene Real Madrid får fra salget av Bale, bruker de på å kjøpe Hazard...

Endret av blured
Lenke til kommentar

De Gea er verd 50m minst.. Noe mindre er helt tullete. Definitivt beste keeper i verden i hans aldersklasse. Han leverer på topp nivå og har mange verdifulle år forran seg.

Og 1 år igjen av kontrakten, derfor maks verdt 20-25. Er tross alt en keeper, de pleier å gå for langt under det en utespiller av samme klasse ville gjort.

Lenke til kommentar

"PSV technical director Marcel Brands says only Liverpool and PSG have shown concrete interest in Memphis Depay"

 

Stemmer dette blir jeg sur. Depay er deilig.

Det er jo isåfall merkelig med tanke på hvilket bilde agenten hans la ut. Du kommer ikke inn på Carrington for å ta bilder av anlegget til twitteren din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter tre kamper uten mål, og LvG's savn etter en spiss som tar vare på sjansene sine, føler jeg meg sikker på at en spiss kommer til oss i sommer. Cavani er vel den mest sannsynlige. Bruker vel £40-50 mill på han, selv om han ikke er verdt det. 

 

Meh... Skulle ønske Rooney og RvP opprettholdt en god form.... RvP var så jævli god for oss i 2012/13! Argh! Gi oss en slik RvP! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...