Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kan jo vi ta en midtbanespiller av dem, de har vel mer enn nok, Lahm, Schweinsteiger, Thiago, Alonso, Rode osv. Ikke at jeg tror at vi får noen av dem, men viss jeg skal tippe, så er det kanskjer Schweinsteiger som ligger tynnest an? Og Rode, hvor god er egentlig han? Selv tror jeg hverken at Bayern kjøper eller selger noen midtbanespillere i sommer. Kanskje en ung lynving eller en høyreback

Lenke til kommentar

Han kan jo ha kommet borti "like"-knappen på mobilen elns. Hadde vært jævlig kjipt mtp alle ryktene mot at han er på vei til United. 

Kanskje bare agenten som skulle ha det litt morro og sette igang rykter hvis han egentlig landet i Manchester for å snakke med Pool-representanter? På den andre siden så kan det hende at Mr. Depay har det morro på samme måte nå.

 

Utrolig godt talent. Den eneste grunnen som jeg kan se for at han skulle dra til Liverpool er spilletid.

Lenke til kommentar

Hva har egentlig klubben sagt om dette? Det kan jo hende det ikke har vært noe konkret og bare rykter. Det blir litt dumt om man skal begynne å bli skuffet og irritert over noe som kanskje ikke var realistisk i det hele tatt. 

 

Det jeg sier nå er jo bare å glemme dersom klubben har sagt noe offisielt som jeg ikke har fått med meg. 

Lenke til kommentar

@Patrick Enda verre om det viser seg at vi ikke har prøvd oss på ham. 

Egentlig ikke. Van Gaal har nok mer peiling enn oss, og det kan ha med prioriteringer av penger å gjøre. Og viss Bale er til salgs så prøver vi oss nok på ham. Om vi ikke prøver oss på ham, så har vi i alle fall ikke "tapt" slaget. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...