Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så råtne vi er uten Carrick. Vi har tapt 9 kamper så langt denne sesongen og Carrick har bare startet en av dem.

På tide å hente enda en spiller som kan bekle den rollen. Gjerne en ung en. Hvilke alternativer har vi?

Gündogan er kanskje ikke helt lik spillertype selv om han kan bekle en mer defensiv rolle enn det Herrera har på midtbanen. Kanskje Blind + Gündogan kan være en løsning? Tanker?

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Vidal på ryktebørsen har jo vært en tradisjon, men det har ikke vært mye medieomtale rundt ham denne sesongen, i tillegg så fyller han 28 år om litt under 4 uker. Har han vært like god denne sesongen?

Ang. Gündogan så har jeg lest at han ikke er på samme nivået som før ryggskaden, men at han har blitt bedre og bedre denne sesongen. Så vi skal ikke se bort ifra at han kommer opp på det nivået igjen. Da vil han utvilsomt være en av verdens beste midtbanespillere.

Jeg må innrømme at Schneiderlin ikke frister så veldig. 3 måneder unna 26 når sesongen sparkes igang i august, og han spiller på et Southampton som var gode første halvdel av sesongen, men som har gjennomsnittlig blant topp 10. Vi er ganske avhengig av at spillerne vi henter i sommer slår til i første sesong.

Tror ikke at han er CL-kvalitet. Kan han bli bedre? På et bedre lag, kanskje, men han kan vel ikke regnes for veldig ung lenger. Tror det ville ha vært et sjansespill å hente ham. Lovren er jo et godt eksempel. Spilte godt i Soton, men ikke så veldig i Liverpool. Det kan jo være fordi han sliter med å tilpasse seg og kommer til å bli bedre neste sesong, men jeg tror nok at kollektivet som Soton er betyr en del. Vi hentet riktignok Shaw, men han er en fullback med mye fart og individuelle ferdigheter, akkurat som Clyne. 

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Når Blind spilte LB, så var Shaw startet. Her mener jeg absolutt at vi bør satse på Shaw. Han er 19 år, dritrask, og god bakover. Han kommer nok til å bli en av verdens aller beste. Blind har vel bare spilt CDM når Carrick har vært skadet? Han er i dag en backup for Carrick og Shaw, men han spiller mye pga mye skader. Han er god nok som venstreback, men ikke i midtbanerollen. Kanskje vil han blir det en dag? Vi må uansett ha en defensiv midtbanespiller i sommer, og det er nok vårt viktigste kjøp. Høyreback er også noe som vi MÅ kjøpe. En skikkelig stopper trenger vi også. Så får vingen komme i andre rekke. Tipper vingen kommer først...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er han gratis, da bør vi absolutt satse på han. Høy lønn klarer vi alltid å betale.

Hva er hans styrker?

 

Har ikke også De Rossi vært utrolig lojal mot Roma også? Busquets vil jeg ikke ha. God ja, men makan til drittspiller skal en lete lenge etter. Jeg mener at vi seriøst bør vurdere Khedira. Selv om han vil ha litt høy lønn, så er han jo gratis!

Lenke til kommentar

 

Zorc, who said last week he had been in touch with United in November, told Kicker: "Gundogan's situation isn't straightforward, because his contract expires in 2016. There will be a decision soon.

 

"There will surely be some changes to the team this summer. Maybe more changes than in recent years. But we won't radically change our team."

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/transfer-news/manchester-united-transfer-news-gundogan-9126711

 

For de som klør etter å lese mer rykter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...