Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skulle Mata forsvinne? Ingen av de "aktuelle" signeringene truer hans posisjoner (AMC og AMR).
 
Depay (AML), Clyne (DR), Hummels (DM), Gündogan (DM, MC).
 
Edit: Og Espp kommer meg i forkjøpet.

 

 

Det er ikke usannsynlig at Gundogan kan komme til United, da det virker mer og mer sikkert at han ikke vil fornøye med Dortmund. 30 mil. vil uansett være en drøy pris for en spiller med utgående kontrakt, og en veldig god deal for Dortmund. Husk på at Gundogan fortsatt er langt ifra nivået han hadde for 2 år siden. 

Tysk side, så det snakk om €30m og ikke pund. I pund så er dette £21-22m, altså en £7-8m mindre enn det vi f.eks ga for Herrera.

Lenke til kommentar

Misforsto. Tenkte du kanskje lurte på om de i det hele tatt hadde hevdet noe ettersom det har vært tilfeller hvor medier blir sitert i andre medier om noe de har hevdet uten at det har vært sant.

 

Uansett, etter rask Googling så fant jeg denne og denne som førte meg videre til denne: https://twitter.com/luc_bvb/status/591370247640379392

Lenke til kommentar

Joda, jeg er klar over det. Og det er likevel en drøy pris, og overpriset i forhold til det han har prestert i år. Og han er ingen DM. Han er en 10'er omskolert til å bli en MC. Han har spilt litt som 10'er i Dortmund, men mest som MC, og da alltid med et defensivt anker ved siden av seg. Om LVG fortsetter med 4-3-3, så vil han jo i praksis true Matas posisjon, med mindre han skal brukes som høyreving i framtiden, noe jeg foretrekker at han ikke skal.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Imponerende offensivt av United å sikre to signeringer før vi i det hele tatt er i mai

Alt er bare rykter ennå.

Skjer nok alltid en god del før sesongen er ferdig hos alle klubber. Hvis det viser seg at dette skulle være sant så tror jeg nok at hovedgrunnen til at det skjer så tidlig er at Dortmund sin sesong allerede er så godt som over, dem får en ny manager og de har begynt å planlegge endringene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...