Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mata er tier, Fellaini er tier, Januzaj er egentlig tier, men blir omskolert som ving. Rooney liker seg godt i Tier-rollen. ADM kan også bekle den rollen. Vi trenger med det ikke flere, spesielt ikke gamliser som er langt over høyden. Hadde vi snakket om en 20-23åring som bare er knallgod, så greit, men ikke en gammel Snjeider som er blitt lat og treig i Tyrkia.

Lenke til kommentar

E: Legger til en annen tweet som jeg fant (postet på neste side as well)

https://twitter.com/luc_bvb/status/591370247640379392

 

 

Men aldri i verden om United annonserer det før sesongen er ferdig. Kan ikke huske sist det skjedde med en signering (foruten LvG), annonsering av nye drakter etc.

 

 

293.jpg

 

 

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Hvor troverdige er de som skriver at Sandra er troverdig?  :hmm:

 

Hvilken rolle kommer forresten Gündogan til å få i United? Ser at han blir beskrevet som en slags arvtaker til Carrick. Men der Carrick spiller DM alene i en slags Regista rolle, så har vel Gündogan stort sett spilt i tospann med Kehl eller Bender (i 4231).

Endret av blured
Lenke til kommentar

Det er ikke usannsynlig at Gundogan kan komme til United, da det virker mer og mer sikkert at han ikke vil fornøye med Dortmund. 30 mil. vil uansett være en drøy pris for en spiller med utgående kontrakt, og en veldig god deal for Dortmund. Husk på at Gundogan fortsatt er langt ifra nivået han hadde for 2 år siden. 

 

Om United skal spille med en 4-3-3, så ville han utvilsomt passet best som en av de to offensive i midtbane-trioen. Nå vet jeg ikke hvordan LvG vil tenke om balansen på midtbanen, men jeg kan godt tenke meg at Gundogan og Herrera vil kjempe om en pass på midten, mens Carrick/Blind og Fellaini vil prioriteres for de to andre plassene.

 

Edit: Isåfall blir Hummels værende. Ryktene sier at Tuchel vil beholde ham, og han har kontrakt fram til 2017.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...