Jakobk Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Vi har ikke så veldig mange 10ere nå da Er vel bare Mata og Fellaini Januzaj "er ving" selv om han selv foretrekker å være 10-er. Rooney er spiss. Herrera er vel best sentralt. Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Mange tiere du nevner på de to linjene der. Trenger IKKE flere, snarere tvert imot. Fellaini og Mata er to veldig bra (og fullstendig forskjellige) tiere, holder med dem. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Mata er tier, Fellaini er tier, Januzaj er egentlig tier, men blir omskolert som ving. Rooney liker seg godt i Tier-rollen. ADM kan også bekle den rollen. Vi trenger med det ikke flere, spesielt ikke gamliser som er langt over høyden. Hadde vi snakket om en 20-23åring som bare er knallgod, så greit, men ikke en gammel Snjeider som er blitt lat og treig i Tyrkia. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Dersom man skulle gått etter medieryktene så hadde vi signert Hummels og Sneijder 4 ganger hvert vindu. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Depay skal visstniok være i England for å diskutere en overgang med Manchester United. http://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/memphis-depay-to-manchester-united-striker-arrives-in-england-for-talks-over-25m-switch-10200907.html Så får vi se hvor mye hold det er i disse ryktene Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Jeg har virkelig fått trua nå pga alle ryktene fra troverdige kilder, men tørr ikke år glede meg over det ett eneste sekund før det blir annonsert fra offisielt hold. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Dersom det er snakk om noe konkret så kan det jo være hold i det. Det er verre når det blir mer vagt, av typen søskenbarnet til eksen til en tidligere trener for Depays barndomslag har vært på ferie i Manchester, Half-life 3.... ehm, Depay confirmed! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Indepedent er vel ganske troverdig? Eller? Jeg tror uansett at Depay kommer til oss, mye pga forholdet til LVG. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Hvis det skjer så blir det nok drakt med Depay bakpå Selv ikke med Ronaldo tilbake ville ha endret på det. Eller Bale. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Gundogan har jeg ønsket meg lenge, ja takk! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Hvor troverdige er Der Westen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Hvor troverdige er Der Westen? "Very reliable" ifølge Sandra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Hvor troverdig er Sandra? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 (endret) E: Legger til en annen tweet som jeg fant (postet på neste side as well) https://twitter.com/luc_bvb/status/591370247640379392 Men aldri i verden om United annonserer det før sesongen er ferdig. Kan ikke huske sist det skjedde med en signering (foruten LvG), annonsering av nye drakter etc. Endret 24. april 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Hvor troverdig er Sandra? http://www.derwesten.de/sport/fussball/bvb/bvb-star-ilkay-guendogan-vor-wechsel-zu-manchester-united-id10599232.html Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Vel, Gundogan kan være et godt kjøp hvis han kommer seg tilbake i form. De som tror han er en erstatter til Carrick tror jeg tar feil. Gundogan et vel mer lik Herrera enn Carrick, men helt klart et velkommen tilskudd til oss! Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 (endret) Hvor troverdige er de som skriver at Sandra er troverdig? Hvilken rolle kommer forresten Gündogan til å få i United? Ser at han blir beskrevet som en slags arvtaker til Carrick. Men der Carrick spiller DM alene i en slags Regista rolle, så har vel Gündogan stort sett spilt i tospann med Kehl eller Bender (i 4231). Endret 24. april 2015 av blured Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Hvor troverdig er Sandra? http://www.derwesten.de/sport/fussball/bvb/bvb-star-ilkay-guendogan-vor-wechsel-zu-manchester-united-id10599232.html Dette er jo bare was????? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 (endret) Det er ikke usannsynlig at Gundogan kan komme til United, da det virker mer og mer sikkert at han ikke vil fornøye med Dortmund. 30 mil. vil uansett være en drøy pris for en spiller med utgående kontrakt, og en veldig god deal for Dortmund. Husk på at Gundogan fortsatt er langt ifra nivået han hadde for 2 år siden. Om United skal spille med en 4-3-3, så ville han utvilsomt passet best som en av de to offensive i midtbane-trioen. Nå vet jeg ikke hvordan LvG vil tenke om balansen på midtbanen, men jeg kan godt tenke meg at Gundogan og Herrera vil kjempe om en pass på midten, mens Carrick/Blind og Fellaini vil prioriteres for de to andre plassene. Edit: Isåfall blir Hummels værende. Ryktene sier at Tuchel vil beholde ham, og han har kontrakt fram til 2017. Endret 24. april 2015 av Kammizez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå