Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil gjerne ha Varane og Hummels. Med unntak av Rojo har jeg liten tro på de midstopperne vi har per idag kommer til å bli verdensklasse. Smalling blir jo skryt opp i skyene både i øst og i vest, men er i mine øyne en meget begrenset fotballspiller som i beste fall kan bli verdifull som stallfyll. Jones skader jo seg selv hele tiden, så tror dessverre at potensialet hans forsvinner i skader(om det ikke allerede har gjort det). Vi kan ikke surfe på middelmådighet lenger. Vi kunne det til en viss grad under SAF, men selv da hadde vi verdensklasse i alle ledd. Vidic og Rio er jo kroneksempelet på det. Hvis ikke risikerer vi å bli som Liverpool og til dels Arsenal, som har spillere som rett og slett ikke er gode nok, men som man på død og liv skal satse på.

Lenke til kommentar

Vil heller ha Varane foran Hummels. Varane er kjapp, ekstremt god til å posisjonere seg, er helt sikker på at ila. 5 års tid så er han regnet som en av verdens beste stoppere.

 

Hummels er Hummels. God, stabil, men har ikke like stort potensiale som Varane.

Og jeg vil helst ha Messi og Suarez.

 

Jeg er ikke enig med dere her. Varane er glimrende og alt det der, men er det en ting vi har nok av, så er det stoppere født på 90-tallet. Hummels vil bli vår eldste stopper om han hentes. Vi trenger en med litt mer rutine i backfireren enn som så, spesielt dersom Clyne kommer inn og vi satser på han og Shaw på backene.

 

Smalling-Hummels-Rojo-Jones-McNair er en veldig bra kvintett, alt i alt. 

Lenke til kommentar

 

Vil heller ha Varane foran Hummels. Varane er kjapp, ekstremt god til å posisjonere seg, er helt sikker på at ila. 5 års tid så er han regnet som en av verdens beste stoppere.

 

Hummels er Hummels. God, stabil, men har ikke like stort potensiale som Varane.

Og jeg vil helst ha Messi og Suarez.

 

De fungerer vesentlig bedre fremme på banen.

Lenke til kommentar

For min del holder det med at vi kjøper inn én midtstopper, og kvitter oss med Evans. Jeg liker at vi har britiske, spesielt engelske, spillere i stallen. Jeg synes det er viktig. Synd England sliter så mye med å produsere klassespillere nå. Håper også vi får en erfaren og klok midtstopper, men det er ikke så alt for mange tilgjengelig. 

 

Ærlig talt ganske få virkelig gode stoppere. 

Lenke til kommentar

Spør du meg trengs det:

 

En meget god midtstopper (basert på det jeg har sett er Jones og Evans alt for utrygge... Smalling har bedre potensial men forsatt ikke helt stødig.. Rojo bør starte alle kamper sammen med denne nye midtstopperen)

En meget god høyreback (cos Valencia -- McNair vil forhåpentligvis kunne lære mye av denne nye spilleren)

En defensiv midtbanespiller ala Carrick og Blind, siden Carrick ikke vil være der for alltid - vi så hva som skjedde forrige kamp pga dette.

En ving med fart og teknikk (Mata har spilt veldig bra, men han er ingen naturlig ving - tenk Di Maria og Depay på hver sin side med innovervendt spill zomg)

 

Spisser er det nok av. Har både Rooney og Wilson. Fiks en billigdeal med Falcao så er det nok.

 

For neste sesong (basert på de beste kampene hittil), ville jeg spilt:

 

DDG

Ny høyreback - Ny stopper - Rojo - Blind

Herrera - Carrick - Fellaini

Di Maria - Rooney - Depay

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Sånn helt ærlig, det aller viktigste er at midtstopperen som kommer inn ikke er skadeplaget. Vi får aldri er skikkelig forsvar om vi aldri har samme stopperpar. Det er vel kanskje det aller største problemet med de vi allerede har. 

 

Hadde vært spennende med enda en defensiv midtbanespiller, f.eks. Schneiderlin, som også er brukenes forover i banen. Men det blir problemer når det er 1 defensiv midtbaneplass og 3 defensive midtbanespillere. Dekningen skal egentlig være god nok når vi har 2 spillere pr. posisjon. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...