Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg har skjønt det blir Amos 3. keeperen vår. Jeg tviler på at det kommer en stor keeper inn portene på Old Trafford denne sesongen da ingen av de store navnene (Frey, Neuer, Adler, Akinfeev, Lloris, Mandanda) er interessert i å sitte på benken en sesong.

 

Hvis Fergie åpner lommeboken og henter inn Dzeko eller Suarez + en eller annen handel med Tottenham om Modric blir jeg overlykkelig. Spesielt Suarez er veldig, veldig spennende for min egen del. Nå hadde jeg heller ikke foraktet et kjøp av Zlatan eller Neymar, men jeg tviler sterkt på slike overganger uansett.

Lenke til kommentar

Eventuelt bare en midtbanespiller som kan score +12 mål?

Det er ikke akkurat veldig mange av dem, da.

 

Nei, men som en klok trener just sa, betaler man peanøtter får man apekatter. Skal United handle inn en midtbanespiller som er kapabel til å score mer enn 10 mål, må de også betale for dette. Eventuelt kan de håpe at Nani tar steget neste sesong. Jeg kan ikke se hvem andre som skal kunne bøtte inn fra midtbaneposisjon.

 

Hamsik hos Napoli har vært nevnt i ryktetråden (her eller på redcafé). Det finnes flere som har ferdighetene, men felles for dem alle er at de ikke går for peanøtter.. :)

 

Edit:

Ser mange henger seg opp i 12 mål. Poenget mitt er bare at midtbanen trenger en spiller som kan avgjøre kampene når vi står og stanger. Gibson har spisskompetansen der, men han mangler så mye annet. Macheda reddet oss mot slutten av sesongen i fjor (ikke en midtbanespiller, men avgjorde iallefall når vi stanget..).

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Daniele De Rossi? Da må jo Man Utd bli slik:

 

van der Sar

Neville - Ferdinand - Vidic - Evra

De Rossi - Fletcher

Valencia - Scholes - Nani

Rooney

 

Uansett så betyr egentlig Lampard ikke så mye for klubben. Han er gammel og treg, men pasning og plassering går opp i opp med hurtighet og utholdenhet. Vi har Deco, Ballack og evnt. Belletti som kan ta rollen til Lampard like bra som han...

 

De to beste spillerne i hver klubb i PL ''Angrep'':

 

Chelsea:

 

Drogba & Anelka

 

Man Utd:

 

Rooney & Berbatov

 

Arsenal:

 

van Persie & Arshavin

 

Liverpool: Torres % N'Gog

 

Den beste pasningspilleren i:

 

Chelsea = F. Lampard

Man Utd = P. Scholes

Arsenal = F. Fabregas

Liverpool = S. Gerrard

Lenke til kommentar

Tredjekeepere burde under normale omstendigheter ikke spille så mye. De sitter nok på benken i løpet av sesongen, men det skal litt til for at de to beste keeperne blir skadet samtidig. PIG har vært lovende i år, og jeg har trua på at han gjør gode innhopp når det trengs. Kan riktignok være greit å sjekke ut keepere allerede, for jeg tviler på at Amos blir en hit i United. Dessverre har han vært altfor mye involvert i tabber i Molde. Men med en verdensklassekeeper pluss en reserve som er bedre enn mange av PL-keeperne, trenger vi ikke å kjøpe keepere denne sommeren.

 

Hvis vi først skal hente spisser, gjør det ikke meg noe om det blir Suarez. God og ung, scorte mange mål denne sesongen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=7vsn_OYWttA

Lenke til kommentar

Vet ikke, men det verste er jo at han undervurderer Lampard... Spill en hel sesong uten han, og du kommer fort til å endre mening. ;)

 

Uansett så betyr egentlig Lampard ikke så mye for klubben. Han er gammel og treg, men pasning og plassering går opp i opp med hurtighet og utholdenhet. Vi har Deco, Ballack og evnt. Belletti som kan ta rollen til Lampard like bra som han...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...