Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Det eneste PSG slår United på er at Manchester ikke er Paris... Ellers så bør alt annet peke mot United: PL holder et høyere nivå enn Ligue 1, han kjenner LvG som trener fra Oranje, og United er en mye større klubb, (selv om selvfølgelig fremtiden til PSG ser lys ut).

 

Også var det der med lønninger da. United matcher antakelig budene til PSG uten problemer, men når det kommer til hva de er villige til å betale i lønn, så vet jeg ikke helt om United ønsker å strekker seg like langt som PSG. Vi ville i hvert fall ikke gjort det under Fergie, men dette er nye tider så...

Endret av blured
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler vi er en av de klubbene som strør penger over spillerne våre, jeg. Matcher nok PSG på det området. 

 

Vi sliter jo med å få solgt spillere. Herregud, vi betaler lønnen til Nani som er på lån i Sporting (ble vel en del av Rojo avtalen).  :ohmy:

Lenke til kommentar

Da fuq? Jeg må ha mer info om det klippet. Det kan jo ikke være det det utgir seg for å være. Ikke engang van Gaal gjør sånt offentlig.

 

EDIT: Van Gaal var på besøk hos et sykehus og fikk en liste fra en fan der, så leser han den opp høyt. Da er det orden i livet mitt igjen :p

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Hummels er oppskrytt, håper de styrer unna ham.

 

Bale og Pogba tror jeg heller ikke noe på, blir for dyrt.

 

Handle smart er veien å gå her, ikke kaste bort penger. Flere spillere som Herrera og Blind, ikke for dyr og ekstremt gode spillere med fin holdning som setter laget fremfor seg selv.

 

Ganske sikker på at en ny ving kommer inn, og da gjerne Depay. En ny høyreback kommer nok også i Clyne eller Alves, samt en spiss i Ings og en sentral midtbane, kanskje Khedira?

 

Blir ikke all verden i overgangsutgifter her og en får en bredere stall i posisjoner det trengs.

 

Blir spennende å se om de henter inn spillere som Hummels, Bale, Vidal og Pogba, eller om de handler mer fornuftig.

 

Er forresten ekstremt glad for at jeg bommet så til de grader på hvordan det skulle se ut etter de siste kampene. Fryktet tap i samtlige, men laget har virkelig overbevist i det siste :)

Lenke til kommentar

Ganske sikker på at en ny ving kommer inn, og da gjerne Depay. En ny høyreback kommer nok også i Clyne eller Alves, samt en spiss i Ings og en sentral midtbane, kanskje Khedira?

 

Blir ikke all verden i overgangsutgifter her og en får en bredere stall i posisjoner det trengs.

Hvis vi ender opp med disse spillerne (Alves, ikke Clyne) har vi fått inn 5 spillere for rundt 200-300 millioner kroner. Det må vel kalles et ganske så godt overgangsmarkedet.

Lenke til kommentar

[...]

Hummels er god han, har bare hatt en formdupp denne sesongen. Etter en god 13/14-sesong, og et strålende VM, så snakket mange(også meg) om han som en av verdens alle beste stoppere. Jeg er mer bekymret for skadene enn nivået. Han har også en god pasningsfot, og er syk på hodet.

 

Og Depay, han MÅ inn! Han bør vi virkelig gjøre alt for å få!

 

Jaja, får vel bare si som van Gaal selv; "We will wait and see" eller noe sånt

Lenke til kommentar

Uten at jeg vet hele sammenhengen i videoen, men når LvG vitser slik om disse spillerne, så tror jeg ikke han blir å kjøpe noen av dem. Ikke Clyne engang.

Den videoen gir virkelig ikke mening! Det blir vel Depay, Lacazette, Khedira, Alves og stopper da :p Hvilke stoppere er egentlig aktuelle? 

Lenke til kommentar

 

Ganske sikker på at en ny ving kommer inn, og da gjerne Depay. En ny høyreback kommer nok også i Clyne eller Alves, samt en spiss i Ings og en sentral midtbane, kanskje Khedira?

 

Blir ikke all verden i overgangsutgifter her og en får en bredere stall i posisjoner det trengs.

Hvis vi ender opp med disse spillerne (Alves, ikke Clyne) har vi fått inn 5 spillere for rundt 200-300 millioner kroner. Det må vel kalles et ganske så godt overgangsmarkedet.

 

 

Absolutt. Men Clyne har bare kontrakt ett år til, så trenger ikke bli så veldig dyr han heller.

 

Hvem tror dere forsvinner fra United i sommer?

 

Januzaj ferdig kanskje? Får jo ikke den utviklingen han trenger med så lite spilletid.

 

ADM, får han en sesong til?

 

RVP ferdig sammen med Rafael og Hernandez?

Lenke til kommentar

Jeg håper vi henter Clyne. Vil ikke ha klysa Alves, med alt for høy lønn. Over the top er han også.

 

Disse tror jeg forsvinner:

Nani

Chicharito

Evans

Rafael

Cleverley(gratis)

Januzaj(lån)

Wilson(lån)

RvP(usikker, kommer an på om vi kjøper spiss, om han finner formen, og om Wilson skal ut på lån)

Falcao, tilbake fra lån

 

Di Maria får definitivt en sesong til! Gleder meg til å se han skinne!

 

Kan Depay bli en ny Ronaldo? -De Boer

 

"– Depay er et av de største talentene i Europa. Jeg sammenligner ham ofte med med en ung Cristiano Ronaldo. Han er veldig livlig, teknisk utrolig god, veldig begavet, rask og han scorer mål," sier De Boer

 

Edit:

 

10:00 Manchester United skal ha lagt inn et første bud på Mats Hummels. Budet skal ligge på 30 millioner euro, skal vi tro den tyske avisen Bild.

 

Fra ryktebørsen til United.no

 

Er vel også i feil tråd akkurat nå, få vel fortsette i ryktetråden.

Endret av Noctua.
Lenke til kommentar

Enig med listen til Noctua. I tillegg må kanskje McNair og Blackett ut på lån litt avhengig av hva vi henter inn i sommer. Januzaj må definitivt ut på lån hvis ikke LVG har planer om å bruke han mer til neste år. Gutten trenger å få spille regelmessig, noe som også gjelder Wilson. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...