G27 Skrevet 20. april 2015 Rapporter Del Skrevet 20. april 2015 Heller Mata på høyrekant, og di Maria som indreløper. Mata gjør det strålende på kanten for tiden, og di Maria har den arbeidskapasiteten som er nødvendig sentralt. Uansett, ja, det der er et drømmelag. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 20. april 2015 Rapporter Del Skrevet 20. april 2015 Jones kommer seg garantert. Han virker litt tung i kroppen, slanke seg litt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 28 år gammel colombiansk spiss som har gjort det bra i La Liga. Been there done that. 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. april 2015 Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Jeg er heller ikke gira på han. Ikke tror jeg at han er god nok, og jeg har på en måte fått litt nok av Colombianere for en stund... Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 21. april 2015 Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Mer enn god nok. Nok en gang, vi er ikke på markedet etter ett klart førstevalg på topp, Rooney skal nok ingen steder. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 21. april 2015 Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Tror dere vi hadde hatt sjans på Robben? Tenker at LvG kjenner jo han fra nederlandske landslaget. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. april 2015 Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Hva skal vi med Robben når vi kan hente Depay? Mye yngre, ikke like god, men har potensiale. Ikke helt like posisjoner, men vi har allerede Di Maria på høyre. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. april 2015 Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Jeg tror kanskje at jeg håper at Di Maria blir dyrket som indreløper. Tror uansett at vi får tak i Robben, hvertfall ikke om han trives med Pep. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. april 2015 Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Robben får vi ikke. Ingen vits å tenke tanken engang. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. april 2015 Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Depay er den neste Robben. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. april 2015 Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Det er håpet mitt (hvis han kommer til oss). Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 21. april 2015 Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Depay ender i PSG. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. april 2015 Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Franske medier skriver meldinger om at Depay er i samtaler med PSG. Håper at det ikke stemmer, alle medier prater jo tull hver dag, og at han kommer til oss. Har virkelig lyst på Depay. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. april 2015 Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Stort tap hvis han ikke kommer til oss. Finnes vel knapt større talenter på vingen. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 21. april 2015 Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Nå aner ikke jeg om dette sitatet stemmer, men det at vi har noen nederlendere i klubben håper og tror jeg kan bli en nøkkelfaktor. Endret 21. april 2015 av Unitedmann_ Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. april 2015 Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Forståelig nok om han går til PSG. De trenger en venstreving. Nærmest garantert spilletid uke inn, uke ut. Det er han absolutt ikke hos oss med Januzaj, Di Maria, Mata og en Young i stormform. Surt å svelge, for jeg har virkelig lyst å se Depay i United, men det er litt "selvmord" å gå inn i en budrunde med PSG. Ser derfor ikke på det som et "tap" om han ikke kommer til oss. Det viktigste er at om han skulle gå til PL, da er det til oss! ^Angående posten over - PSG har van der Wiel, så nederlandsk kamerat har han der også. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. april 2015 Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Det handler først og fremst om hvor spilleren vil. Hvis Depay ikke vil til PSG er det ikke et problem. Hvorfor skal de by på en spiller som ikke ønsker seg dit? Det er sinnssykt viktig at vi kaster oss på (hvis LVG ønsker Depay da, der vet vi ingenting om) sånn at Depay kan bli sugen på å dra til England. Hvis tilfelle er at PSG er den eneste klubben som snakker med spilleren er valget jævla enkelt, han drar til PSG. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. april 2015 Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Tviler på at det bare er en eneste klubb som er virkelig interessert. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 21. april 2015 Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Tror han vil få plenty med spilletid her og, da vi trenger en høyrefotet venstreving (LvG liker vinger som trekker innover, og Young blir heller ikke yngre). Januzaj håper jeg vi sender ut på lån, mens di Maria og Mata kan konkurrere om høyre vingplass. AdM kan jo også spille venstre indreløper. Depay vil få større konkurranse i United enn i PSG ja, men er sikker på at han vil få mange kamper hos oss. Lenke til kommentar
TheaN Skrevet 21. april 2015 Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Forståelig nok om han går til PSG. De trenger en venstreving. Nærmest garantert spilletid uke inn, uke ut. Det er han absolutt ikke hos oss med Januzaj, Di Maria, Mata og en Young i stormform. Surt å svelge, for jeg har virkelig lyst å se Depay i United, men det er litt "selvmord" å gå inn i en budrunde med PSG. Ser derfor ikke på det som et "tap" om han ikke kommer til oss. Det viktigste er at om han skulle gå til PL, da er det til oss! ^Angående posten over - PSG har van der Wiel, så nederlandsk kamerat har han der også. Mata spiller høyre. Januzaj er fortsatt umoden og kan ha godt av et utlån neste sesong. Di Maria føler jeg ikke er effektiv nok på vingen, jeg synes han var på sitt beste da han spilte som venstre indreløper i 4-3-3 for RM. Young alene holder ikke i en sesong med 50+ kamper. Depay er den perfekte vingen til formasjonen vår, og dersom vi virkelig er interessert så tror jeg vi får mannen vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå