Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forståelig nok om han går til PSG. De trenger en venstreving. Nærmest garantert spilletid uke inn, uke ut. Det er han absolutt ikke hos oss med Januzaj, Di Maria, Mata og en Young i stormform. :) Surt å svelge, for jeg har virkelig lyst å se Depay i United, men det er litt "selvmord" å gå inn i en budrunde med PSG. Ser derfor ikke på det som et "tap" om han ikke kommer til oss. Det viktigste er at om han skulle gå til PL, da er det til oss! 

 

^Angående posten over - PSG har van der Wiel, så nederlandsk kamerat har han der også. 

Lenke til kommentar

Det handler først og fremst om hvor spilleren vil. Hvis Depay ikke vil til PSG er det ikke et problem. Hvorfor skal de by på en spiller som ikke ønsker seg dit? Det er sinnssykt viktig at vi kaster oss på (hvis LVG ønsker Depay da, der vet vi ingenting om) sånn at Depay kan bli sugen på å dra til England.

 

Hvis tilfelle er at PSG er den eneste klubben som snakker med spilleren er valget jævla enkelt, han drar til PSG.

Lenke til kommentar

Tror han vil få plenty med spilletid her og, da vi trenger en høyrefotet venstreving (LvG liker vinger som trekker innover, og Young blir heller ikke yngre). Januzaj håper jeg vi sender ut på lån, mens di Maria og Mata kan konkurrere om høyre vingplass. AdM kan jo også spille venstre indreløper. Depay vil få større konkurranse i United enn i PSG ja, men er sikker på at han vil få mange kamper hos oss. 

Lenke til kommentar

Forståelig nok om han går til PSG. De trenger en venstreving. Nærmest garantert spilletid uke inn, uke ut. Det er han absolutt ikke hos oss med Januzaj, Di Maria, Mata og en Young i stormform. :) Surt å svelge, for jeg har virkelig lyst å se Depay i United, men det er litt "selvmord" å gå inn i en budrunde med PSG. Ser derfor ikke på det som et "tap" om han ikke kommer til oss. Det viktigste er at om han skulle gå til PL, da er det til oss! 

 

^Angående posten over - PSG har van der Wiel, så nederlandsk kamerat har han der også.

 

Mata spiller høyre. Januzaj er fortsatt umoden og kan ha godt av et utlån neste sesong. Di Maria føler jeg ikke er effektiv nok på vingen, jeg synes han var på sitt beste da han spilte som venstre indreløper i 4-3-3 for RM. Young alene holder ikke i en sesong med 50+ kamper. Depay er den perfekte vingen til formasjonen vår, og dersom vi virkelig er interessert så tror jeg vi får mannen vår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...