Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lacazette er nok akkurat den spisstypen vi trenger. Men jeg er enda mer gira på Depay, klikker om han ikke kommer til oss! Føles som done deal for meg, men det er nok ikke det enda, dessverre.

 

Om vi kjøper Lacazette, så håper jeg at RvP forsvinner. I alle fall om ikke Wilson skal ut på lån.

Lenke til kommentar

Lacazette hadde vært fantastisk. Men med Rooney som angriper, vårt skifte fra 352 til 433, og LvGs uttalelser om at hans kaptein alltid skal spille, så tror jeg det fort kan bli vanskelig å lokke en toppspiss til United. Da må i så fall LvG uttrykke ambisjoner om en annen formasjon (to angripere), eller annen rolle for Rooney (10er). For jeg tviler sterkt på at Lacazette går til et lag der han risikerer 10-15 kamper ila en sesong.

Lenke til kommentar

Gleder meg til neste sesong, har tro på gull allerede. Men vi MÅ ha inn en ny defensiv midtbanespiller! Og Di Maria i form, sikle

Helt ærlig, så tror jeg Di Maria er ferdig i United. Selvsagt håper jeg at jeg tar feil når jeg sier det, men det er trist å se på fyren spille. Lett med lykter og lanterner etter gode valg og bra dribleforsøk siden januar, men jeg ser egentlig ingen verdens ting som tilsier at han er den spilleren vi håpet på.

 

Da tar jeg heller en topp motivert Depay, som sendte PSV til gull i går med sitt 20 mål for sesongen.

Lenke til kommentar

Helt ærlig, så tror jeg Di Maria er ferdig i United. Selvsagt håper jeg at jeg tar feil når jeg sier det, men det er trist å se på fyren spille. Lett med lykter og lanterner etter gode valg og bra dribleforsøk siden januar, men jeg ser egentlig ingen verdens ting som tilsier at han er den spilleren vi håpet på.

 

Da tar jeg heller en topp motivert Depay, som sendte PSV til gull i går med sitt 20 mål for sesongen.

Er det en ting jeg har lært denne sesongen, så er det å ikke avskrive fotballspillere. Ingen trodde at verken Young eller Fellaini skulle produsere noe som helst for oss - vel, vi tok feil. Det samme gjør vi nok med ADM.

 

Ingen tvil om at jeg ønsker Depay til oss. Det gir oss en ny dimesjon og mulighet til å bruke Young/ADM i andre posisjoner. 

Lenke til kommentar

 

Helt ærlig, så tror jeg Di Maria er ferdig i United. Selvsagt håper jeg at jeg tar feil når jeg sier det, men det er trist å se på fyren spille. Lett med lykter og lanterner etter gode valg og bra dribleforsøk siden januar, men jeg ser egentlig ingen verdens ting som tilsier at han er den spilleren vi håpet på.

 

Da tar jeg heller en topp motivert Depay, som sendte PSV til gull i går med sitt 20 mål for sesongen.

Er det en ting jeg har lært denne sesongen, så er det å ikke avskrive fotballspillere. Ingen trodde at verken Young eller Fellaini skulle produsere noe som helst for oss - vel, vi tok feil. Det samme gjør vi nok med ADM.

 

Ingen tvil om at jeg ønsker Depay til oss. Det gir oss en ny dimesjon og mulighet til å bruke Young/ADM i andre posisjoner. 

 

Hvis det er noe angst han sliter med etter innbruddet så går det nok vekk etter en stund. Tror ikke de selger. Hvem vil kjøpe en spiller i dårlig form til høy pris? Falcao bør heller ikke avkrives som fotballspiller. Han gjør det sikkert bra når han kommer tilbake i et annet land. Mange utenlandske som ikke finner seg til rette i England med en gang, husk for eksempel Diego Forlan som gjor det elendig i United men ble toppscorer i spanske ligaen etterpå.

Endret av Btbw
Lenke til kommentar

http://www1.skysports.com/football/news/11667/9813626/manchester-united-make-memphis-depay-enquiry-psv-confirm

Manchester United have made an enquiry over the availability of the PSV forward Memphis Depay, the Dutch club has revealed.

 

(...)

 

Liverpool and Tottenham have been linked with the 21-year-old, but PSV technical director Marcel Brands has revealed United have made an intitial approach.

"We have had a telephone call from them about him," Brands said on Dutch television.

"But no talks have been held yet. There are several top clubs who have expressed an interest."

Strengt tatt ikke noe nytt, men det "bekreftes" i hvertfall at vi er interessert om ikke annet. Endret av Unitedmann_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...