banansplitt™ Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Jeg klarer ikke se feiringene til de Gea i City-matchen med at han skal forlate oss. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Jeg tror vi skal holde oss unna Khedira hvis ryktene om lønn stemmer. Han virker grisk og bare ute etter mer penger. Rundt 1m uka ok - alt over, nei takk. De tre andre hadde vært stas. Har ikke Young 1.4? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Det har han sikkert, men hva har det med Khedira å gjøre? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 I keeperhjørnet ja, men fy så hart! Vakkert! Sign him up, Woody 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Jeg kjenner at jeg blir oppriktig forbanna hvis Depay eller Lacazette går til en annen klubb i England og slår til. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Lacazette er nok akkurat den spisstypen vi trenger. Men jeg er enda mer gira på Depay, klikker om han ikke kommer til oss! Føles som done deal for meg, men det er nok ikke det enda, dessverre. Om vi kjøper Lacazette, så håper jeg at RvP forsvinner. I alle fall om ikke Wilson skal ut på lån. Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Lacazette hadde vært fantastisk. Men med Rooney som angriper, vårt skifte fra 352 til 433, og LvGs uttalelser om at hans kaptein alltid skal spille, så tror jeg det fort kan bli vanskelig å lokke en toppspiss til United. Da må i så fall LvG uttrykke ambisjoner om en annen formasjon (to angripere), eller annen rolle for Rooney (10er). For jeg tviler sterkt på at Lacazette går til et lag der han risikerer 10-15 kamper ila en sesong. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Ikke gunstig å ha en spiss som kaptein sånn sett... Vet ikke egentlig helt hva jeg skal håpe på ift det der Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Gleder meg til neste sesong, har tro på gull allerede. Men vi MÅ ha inn en ny defensiv midtbanespiller! Og Di Maria i form, sikle Helt ærlig, så tror jeg Di Maria er ferdig i United. Selvsagt håper jeg at jeg tar feil når jeg sier det, men det er trist å se på fyren spille. Lett med lykter og lanterner etter gode valg og bra dribleforsøk siden januar, men jeg ser egentlig ingen verdens ting som tilsier at han er den spilleren vi håpet på. Da tar jeg heller en topp motivert Depay, som sendte PSV til gull i går med sitt 20 mål for sesongen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Helt ærlig, så tror jeg Di Maria er ferdig i United. Selvsagt håper jeg at jeg tar feil når jeg sier det, men det er trist å se på fyren spille. Lett med lykter og lanterner etter gode valg og bra dribleforsøk siden januar, men jeg ser egentlig ingen verdens ting som tilsier at han er den spilleren vi håpet på. Da tar jeg heller en topp motivert Depay, som sendte PSV til gull i går med sitt 20 mål for sesongen. Er det en ting jeg har lært denne sesongen, så er det å ikke avskrive fotballspillere. Ingen trodde at verken Young eller Fellaini skulle produsere noe som helst for oss - vel, vi tok feil. Det samme gjør vi nok med ADM. Ingen tvil om at jeg ønsker Depay til oss. Det gir oss en ny dimesjon og mulighet til å bruke Young/ADM i andre posisjoner. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Det har han sikkert, men hva har det med Khedira å gjøre? Bare synes det var rart at en spiller som er ti ganger bedre ikke fortjener en mer en 66% av hans lønn Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Du har ikke fulgt med mye denne sesongen ser jeg. I tillegg sammenligner du en defensiv midtbanespiller med en ving. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Elendig også! AllFather, du har tapt (humoristisk sett) deg den siste tiden. Endret 19. april 2015 av Espp Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Helt ærlig, så tror jeg Di Maria er ferdig i United. Selvsagt håper jeg at jeg tar feil når jeg sier det, men det er trist å se på fyren spille. Lett med lykter og lanterner etter gode valg og bra dribleforsøk siden januar, men jeg ser egentlig ingen verdens ting som tilsier at han er den spilleren vi håpet på. Da tar jeg heller en topp motivert Depay, som sendte PSV til gull i går med sitt 20 mål for sesongen. Er det en ting jeg har lært denne sesongen, så er det å ikke avskrive fotballspillere. Ingen trodde at verken Young eller Fellaini skulle produsere noe som helst for oss - vel, vi tok feil. Det samme gjør vi nok med ADM. Ingen tvil om at jeg ønsker Depay til oss. Det gir oss en ny dimesjon og mulighet til å bruke Young/ADM i andre posisjoner. Hvis det er noe angst han sliter med etter innbruddet så går det nok vekk etter en stund. Tror ikke de selger. Hvem vil kjøpe en spiller i dårlig form til høy pris? Falcao bør heller ikke avkrives som fotballspiller. Han gjør det sikkert bra når han kommer tilbake i et annet land. Mange utenlandske som ikke finner seg til rette i England med en gang, husk for eksempel Diego Forlan som gjor det elendig i United men ble toppscorer i spanske ligaen etterpå. Endret 19. april 2015 av Btbw Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) http://www1.skysports.com/football/news/11667/9813626/manchester-united-make-memphis-depay-enquiry-psv-confirm Manchester United have made an enquiry over the availability of the PSV forward Memphis Depay, the Dutch club has revealed. (...) Liverpool and Tottenham have been linked with the 21-year-old, but PSV technical director Marcel Brands has revealed United have made an intitial approach. "We have had a telephone call from them about him," Brands said on Dutch television. "But no talks have been held yet. There are several top clubs who have expressed an interest." Strengt tatt ikke noe nytt, men det "bekreftes" i hvertfall at vi er interessert om ikke annet. Endret 19. april 2015 av Unitedmann_ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Di Maria har tatovert draktnummeret hans. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Det må da vel være et godt tein? Gleder meg til å se ham i toppform igjen!! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Jupp. Tviler på at han tatoverte nr 7 midt på alt annet hvis han hadde planlagt å dra. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Blir meget, meget furten om f.eks. Liverpool skulle klare å "stjele" Mr. Memphis fra LvG. Han er vårt vidunderbarn fra sommeren av!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå