Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Manchester United are preparing. to make a bid in excess of £25 million for Mats Hummels, with the Borussia Dortmund captain expected to follow Jürgen Klopp by leaving the German club at the end of the season.

 

United are also optimistic about their prospects of signing Memphis Depay, the PSV Eindhoven and Holland forward, and Nathaniel Clyne, the Southampton and England right back, as the club prepare for another makeover this summer. The trio are likely to cost a combined fee of up to £70 million

 

kilde; James Ducker

 

Hadde ikke vært meg imot.... Kanskje en gratis Khedira i tillegg?

Lenke til kommentar

Depay vs Young på venstrekanten, og Di Maria vs Mata (vs Januzaj) på høyrekanten, er brukbart det! Om Rooney kan få litt konkurranse på topp, så gjør ikke det noe heller. Spørsmålet blir riktignok litt hvor mye penger vi bør bruke, og om Wilson, Hernandez og/eller RvP vil kunne være nok til å bidra på topp. Antakelig vanskelig å få tak i en toppspiss som er villig til å komme til United, da mye tyder på at vi kommer til å spille med en spiss (nemlig Rooney).

 

Hummels vil nok bli fast inventar i midtforsvaret. Evans forsvinner da garantert, men vi står da fremdeles igjen med svært mange midtstoppere (Rojo, Jones, Smalling, Blackett og McNair), noen må da kanskje ut på lån eller selges. På høyreback så blir Clyne førstevalget, og Valencia en god #2. Rafael selges. Ellers så har vi antakelig behov for en (sentral) midtbanespiller til (av typen Vidal).

 

Om troppen vår så slik ut neste sesong så hadde jeg vært rimelig fornøyd:

INN
Mats Hummels
Nathaniel Clyne
Memphis Depay
Ny midtbanespiller

Ny arbeidende spiss (?)

UT
Jonny Evans
Rafael
Nani
Radamel Falcao
Javier Hernández


??? (utlån og/eller selges)
Tyler Blackett
Paddy McNair
James Wilson
Robin van Persie

SPILLERSTALLEN
Keepere

01. David de Gea

02. Anders Lindegaard

03. Victor Valdes

 

Forsvar

04. Mats Hummels

05. Phil Jones

06. Chris Smalling

07. Marcos Rojo

 

08. Luke Shaw
09. Nathaniel Clyne
10. Antonio Valencia

Midtbane
11. Michael Carrick (vc)
12. Daley Blind
13. Marouane Fellaini
14. Ander Herrera
15. Ny midtbanespiller

16. Ashley Young
17. Memphis Depay
18. Ángel Di María
19. Adnan Januzaj
20. Juan Mata

Angrep
21. Wayne Rooney (c )
22. Ny Arbeidende spiss

Endret av blured
Lenke til kommentar

Manchester United transfers: Miralem Pjanic back on the radar ahead of crunch Roma talks. Kanskje ikke den mest troverdige kilden... (Mirror). Men vi har (som Neville) skriver over behov for en ny/ekstra midtbanespiller. Det ble skrevet mye om Vidal (og litt Pogba) i fjor, men ingen av de er vel aktuelle lenger. Og Strootman som det var mye snakk om ifjor, er ute et halvt år nå etter en kneoperasjon, så han er vel også uaktuell. Khedira kunne (minus lønn) også vært interessant.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst på Benteke på topp. Han har vel bevist at du trenger riktig manager og spillestil, så putter han på bestilling. Han er et svært beist, og vil være betraktelig billigere enn f.eks Jackson Martinez. Hadde selvfølgelig heller ikke sagt nei til Lewandowski, eller en Mario Gomez i toppform.

Lenke til kommentar

Blir ikke sjokkert hvis han drar i sommer. Regner med at Woody kjører hardt på og skaffer oss en jævla god deal (gjerne Bale altså..)

 

Det fins flust av gode keepere vi kan gå etter mens vi venter på neste ungtalent. Cech er vel åpenbart en fantastisk keeper vi kan få relativt billig. Lloris er en verdensklasse, men Tottenham (Levy) er djevelen selv når det kommer til forhandlinger. Han blir sikkert å koste oss 300+ mill.

Lenke til kommentar

Vi har jo også Valdes i troppen. Sikkert "over the top", men absolutt et bra alternativ. Jeg tror ikke vi henter en gammel keeper til, og jeg tror heller ikke vi går for Lloris, selv om han er veldig god. 

 

Jeg tror vi retter snuten mot Tyskland og snuser på Bernd Leno. 

 

Tror ikke det blir noe byttehandel med Real Madrid, hvor De Gea går en vei og Bale går andre vei. Tror allikevel at Perez ønsker De Gea så mye at han betaler £50 mill+, selv om det er svært mye for en keeper. I dette markedet vet man aldri, og De Gea er på mange måter perfekt for Real Madrid. Dessverre. 

Lenke til kommentar

Cech er nesten 9 år eldre enn De Gea. Lloris er ikke så gammel, men heller ikke bedre enn De Gea. Han er uerstattelig. Hvor mange yngre keepertalenter er det idag? Snakker da om nivået De Gea var på da vi hentet ham.

Ter Stegen, Leno (liker Leno), Lloris er alle gode valg vi kunne henta. Barca nekter nok å selge siden de ikke kan kjøpe, men de sitter med to talenter så en av de må nok finne seg en ny klubb for å spille fast.

 

I "verste" fall har vi Cech eller Valdes et år eller to.

Lenke til kommentar

Depay vs Young på venstrekanten, og Di Maria vs Mata (vs Januzaj) på høyrekanten, er brukbart det! Om Rooney kan få litt konkurranse på topp, så gjør ikke det noe heller. Spørsmålet blir riktignok litt hvor mye penger vi bør bruke, og om Wilson, Hernandez og/eller RvP vil kunne være nok til å bidra på topp. Antakelig vanskelig å få tak i en toppspiss som er villig til å komme til United, da mye tyder på at vi kommer til å spille med en spiss (nemlig Rooney).

 

Hummels vil nok bli fast inventar i midtforsvaret. Evans forsvinner da garantert, men vi står da fremdeles igjen med svært mange midtstoppere (Rojo, Jones, Smalling, Blackett og McNair), noen må da kanskje ut på lån eller selges. På høyreback så blir Clyne førstevalget, og Valencia en god #2. Rafael selges. Ellers så har vi antakelig behov for en (sentral) midtbanespiller til (av typen Vidal).

 

Om troppen vår så slik ut neste sesong så hadde jeg vært rimelig fornøyd:

 

INN

Mats Hummels

Nathaniel Clyne

Memphis Depay

Ny midtbanespiller

Ny arbeidende spiss (?)

 

UT

Jonny Evans

Rafael

Nani

Radamel Falcao

Javier Hernández

 

??? (utlån og/eller selges)

Tyler Blackett

Paddy McNair

James Wilson

Robin van Persie

Grei analyse det. Enig i at Evans kan forsvinne, han har nådd sitt beste potensiale og ikke utviklet seg videre føler jeg i hvert fall. Hvem er han Clyne, er han noe god? Har hørt om Depay men har er vel ikke noe klassespiller, er han United-kvalitet? Vil ikke f.eks ha en ny Zaha. Blackett spilte jo bra i starten av sesongen, hvorfor han plutselig ble satt på benken forsto jeg ikke helt. McNair kan vi også fortsette med. Usikker på Wilson, han kan bli både bedre og dårlige av et utlån. Nå får han jo trene med "de beste" osv. VanPersie kan vi selge hvis vi får en god pris for han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...