banansplitt™ Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Flott at Young, Fellaini og gutta krutt gjør det bra om dagen, men ser liksom ikke helt for meg at vi skal erobre verden med de spillerne.. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Fellaini er faktisk såpass god og unik at jeg tror han kunne figurert på de fleste lagene i verdenstoppen med en forholdsvis direkte stil. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Enig. Young er en absolutt utmerket reserve / rotasjonsspiller. Fellaini er absolutt god nok hvis han fortsetter som han gjør nå. En av våre aller viktigste spillere akkurat nå. Hvem mener du kunne tatt plassen hans og gjort det like godt? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hva forventer dere vi skal hente på spissplass da? Vi kommer nok til å bruke en spiss neste år og, tviler på Rooney skal vekk og da er han selvsagt førstevalget på topp. Ings inn virker smart, kommer gratis og kan lett lempes over bord neste år med fin fortjeneste når Rooney er kommet godt opp i årene og ikke nødvendigvis skal være førstevalget lengre. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Fullstendig enig. Viste ikke at Ings kom gratis når jeg skrev første innlegg om han. Absolutt en spiller vi burde hente, om så bare for å tjene penger på han etter ett år. Flott spiller å kunne rotere med. Hvem jeg ønsker? En som kan være med på å presse Rooney ut av laget hvis han ikke presterer optimalt. En spiss med teknikk og fart helst, noe vi ikke har hatt på topp på lang tid. Har veldig lyst på en spiller som kan utfordre og skape ting ut av veldig lite, som eksempel Sturridge eller Aguero. Hvem? Vet ikke, men noen liknende. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Fullstendig enig. Viste ikke at Ings kom gratis når jeg skrev første innlegg om han. Absolutt en spiller vi burde hente, om så bare for å tjene penger på han etter ett år. Flott spiller å kunne rotere med. Hvem jeg ønsker? En som kan være med på å presse Rooney ut av laget hvis han ikke presterer optimalt. En spiss med teknikk og fart helst, noe vi ikke har hatt på topp på lang tid. Har veldig lyst på en spiller som kan utfordre og skape ting ut av veldig lite, som eksempel Sturridge eller Aguero. Hvem? Vet ikke, men noen liknende. Alexandre Lacazette. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Depay? Kanskje? Maybe? Dont know... Reus? (Meget usannsynlig i og med at han skrev under på ny kontrakt med Dortmund for litt siden) Griezmann? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Clyne er vist så godt som gjennomført skal vi tro mannen David Moyes nektet plass i presserommet etter at han og hans kilder avslørte hvilken lag han skulle stille med (saken kan lese på United.no). Gundogan var vist så godt som gjennomført meldte Bild for noen dager siden. Depay skal vist være veldig nært å være fullført. Mange klubber har vist sin interesse og United handlet pga. det. Vi har i tillegg LVG som har meget gode kontakter i PSV. Er dette en ny taktikk fra oss, eller er det bare bullshit? Blir vi ferdig med sommerhandlingen allerede før sommeren starter? Endret 15. april 2015 av Espp Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 [...] Er dette en ny taktikk fra oss, eller er det bare bullshit? Blir vi ferdig med sommerhandlingen allerede før sommeren starter? Jeg vet ikke, men om det stemmer, så er det veldig gode nyheter! Da kan de trene med laget lenge før sesongstart, bli med på turne osv. Håper det stemmer! Fine signeringer er det også! Hva mener dere om Khedira? Han er jo veldig god defensivt, men har ikke pasningsfoten til Carrick. Jeg mener vi bør gå for ham, solid signering, gratis også. Og så var det stopper da.... Varane, Hummels, Laporte, Godin osv.... Hvem vil dere ha? Mitt førstevalg er Varane, men ser ikke at det skjer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Er dette en ny taktikk fra oss, eller er det bare bullshit? Blir vi ferdig med sommerhandlingen allerede før sommeren starter? Det er mest sannsynlig forskjellen på topp 3 og gull i år. Det kostet oss dyrt at vi ventet til de siste dagene med halvparten av signeringene. 13p på de første 10 kampene var jo et direkte resultat av at laget overhodet ikke var samspilt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Ja, det kan tenkes det. Uten tvil at det er en ulempe at det hentes inn mange spillere på den siste uken. En måned med forberedelse og tour rundt i USA hjelper nok godt på for å skape litt relasjoner. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Spillerflukt fra Dortmund når Klopp stikker? Sikler ved tanken, selv om jeg håper klubben kommer opp igjen på et høyt nivå. Reus, Hummels, Gundugan... mmmm! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Vi må vel betale med x-antall førstefødte dersom Reus skal komme siden han nettopp krev under på en langtidskontrakt, så jeg ser på det som veldig usannsnynlig. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Klubben viste uansett at vi har råd til slike spillere med å kjøpe di Maria. Ser selv på det som usannsynlig, men ny kontrakt for Reus betyr ikke at han blir umulig å hente. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Appropo Klopp; er det ikke mer sannsynlig at managerstolen i City blir ledig og at Klopp tar jobben der? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jo, det er vel en sjanse for det. Eventuelt at han tar over Arsenal (hvis Wenger gir seg snart da). Real Madrid er vel også en mulighet siden Ancelotti får sparken når RM ikke vinner CL eller La Liga. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Ancelotti til City, Klopp til Arsenal, Wenger til Dortmund og Pellegrini til Madrid NAV?. Book it, cook it. Endret 15. april 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Pellegrini har trent RM før. Aldri verden at han får jobben igjen. Ancelotti til City tror jeg derimot kan skje. Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Fra artikkelen i bild, så virker det sannsynlig at Klopp kommer til å ta seg et friår. Et mulig scenario da er at Wenger gir seg etter 15/16 sesongen, og at Klopp tar over etter det. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Ikke et usannsynlig scenario det. Hadde vært gøy med Klopp i PL. Tror han kunne gjort underverker for Arsenal (dessverre for oss andre..). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå