Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva forventer dere vi skal hente på spissplass da? Vi kommer nok til å bruke en spiss neste år og, tviler på Rooney skal vekk og da er han selvsagt førstevalget på topp. Ings inn virker smart, kommer gratis og kan lett lempes over bord neste år med fin fortjeneste når Rooney er kommet godt opp i årene og ikke nødvendigvis skal være førstevalget lengre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fullstendig enig. Viste ikke at Ings kom gratis når jeg skrev første innlegg om han. Absolutt en spiller vi burde hente, om så bare for å tjene penger på han etter ett år. Flott spiller å kunne rotere med.

 

Hvem jeg ønsker? En som kan være med på å presse Rooney ut av laget hvis han ikke presterer optimalt. En spiss med teknikk og fart helst, noe vi ikke har hatt på topp på lang tid. Har veldig lyst på en spiller som kan utfordre og skape ting ut av veldig lite, som eksempel Sturridge eller Aguero. Hvem? Vet ikke, men noen liknende.

Lenke til kommentar

Fullstendig enig. Viste ikke at Ings kom gratis når jeg skrev første innlegg om han. Absolutt en spiller vi burde hente, om så bare for å tjene penger på han etter ett år. Flott spiller å kunne rotere med.

 

Hvem jeg ønsker? En som kan være med på å presse Rooney ut av laget hvis han ikke presterer optimalt. En spiss med teknikk og fart helst, noe vi ikke har hatt på topp på lang tid. Har veldig lyst på en spiller som kan utfordre og skape ting ut av veldig lite, som eksempel Sturridge eller Aguero. Hvem? Vet ikke, men noen liknende.

 

Alexandre Lacazette.

Lenke til kommentar

Clyne er vist så godt som gjennomført skal vi tro mannen David Moyes nektet plass i presserommet etter at han og hans kilder avslørte hvilken lag han skulle stille med (saken kan lese på United.no).

 

Gundogan var vist så godt som gjennomført meldte Bild for noen dager siden.

 

Depay skal vist være veldig nært å være fullført. Mange klubber har vist sin interesse og United handlet pga. det. Vi har i tillegg LVG som har meget gode kontakter i PSV.

 

Er dette en ny taktikk fra oss, eller er det bare bullshit? Blir vi ferdig med sommerhandlingen allerede før sommeren starter?

Endret av Espp
Lenke til kommentar

[...]

Er dette en ny taktikk fra oss, eller er det bare bullshit? Blir vi ferdig med sommerhandlingen allerede før sommeren starter?

Jeg vet ikke, men om det stemmer, så er det veldig gode nyheter! Da kan de trene med laget lenge før sesongstart, bli med på turne osv. Håper det stemmer! Fine signeringer er det også!

 

Hva mener dere om Khedira? Han er jo veldig god defensivt, men har ikke pasningsfoten til Carrick. Jeg mener vi bør gå for ham, solid signering, gratis også.

 

Og så var det stopper da.... Varane, Hummels, Laporte, Godin osv.... Hvem vil dere ha? Mitt førstevalg er Varane, men ser ikke at det skjer

Lenke til kommentar

Er dette en ny taktikk fra oss, eller er det bare bullshit? Blir vi ferdig med sommerhandlingen allerede før sommeren starter?

Det er mest sannsynlig forskjellen på topp 3 og gull i år. Det kostet oss dyrt at vi ventet til de siste dagene med halvparten av signeringene. 13p på de første 10 kampene var jo et direkte resultat av at laget overhodet ikke var samspilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...