Comma Chameleon Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Mange aviser som skriver at Zlatan kan gå til United i sommer. Deet hadde vært en drøm gått i oppfyllelse det. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Skulle bare ønske Zlatan var 2-3 år yngre og ryktene var sanne.. Er akkurat den spillertypen vi kunne trengt i laget per dags dato etter min mening, men å få inn en angrepsspiller som fyller 34 år er alt for kortsiktig tankegang etter min mening. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Lacazette, Depay og enten Godin, Subotic eller PSG's Marquinhos er spillere jeg håper kommer i løpet av sommeren. Og selvfølgelig Zlatan, herregud det hadde vært sykt. Falcao ut. Endret 29. mars 2015 av Mr. President Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Mange spillere det kunne vært spennende å se i United neste sesong, ja. Blant annet Depay, Felipe Anderson, Dybala, Lacazette.. Alle er hete spillere akkurat nå. De fleste har vel bare en eneste skikkelig god sesong bak seg, og den er ikke ferdigspilt engang, hehe. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 (endret) Nå er det ikke den backposisjonen hvor vi trenger forsterkning, så jeg tror ikke interessen er reell. Men det er alltid morsomt å høre at spillere ønsker å spille for Manchester United. Ikke at det kommer som noe sjokk Endret 31. mars 2015 av G27 Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Jeg klarer ikke å se for meg at Wilson skal klare å få en fast plass i fremtidens United lag. Jeg syntes at Wilson ikke har den kvaliteten som skal til for å bli en internasjonal toppspiss for United og England. Jeg har ikke trua på Wilson, men jeg hadde trua på Federico Macheda, Frazier Campbell og Danny Welbeck, og faktisk også Angelo Henriquez. Han må enten trene seg opp styrkemessig og bli en allsidig spiss litt sånn som Welbeck eller så må han satse på avslutningene og bli mer Chicharito-type. Hvordan er han hurtighetsmessig? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Jeg klarer ikke å se for meg at Wilson skal klare å få en fast plass i fremtidens United lag. Jeg syntes at Wilson ikke har den kvaliteten som skal til for å bli en internasjonal toppspiss for United og England. Jeg har ikke trua på Wilson, men jeg hadde trua på Federico Macheda, Frazier Campbell og Danny Welbeck, og faktisk også Angelo Henriquez. Han må enten trene seg opp styrkemessig og bli en allsidig spiss litt sånn som Welbeck eller så må han satse på avslutningene og bli mer Chicharito-type. Hvordan er han hurtighetsmessig?Rask som faen Lenke til kommentar
G27 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Jeg klarer ikke å se for meg at Wilson skal klare å få en fast plass i fremtidens United lag. Jeg syntes at Wilson ikke har den kvaliteten som skal til for å bli en internasjonal toppspiss for United og England. Jeg har ikke trua på Wilson, men jeg hadde trua på Federico Macheda, Frazier Campbell og Danny Welbeck, og faktisk også Angelo Henriquez. Han må enten trene seg opp styrkemessig og bli en allsidig spiss litt sånn som Welbeck eller så må han satse på avslutningene og bli mer Chicharito-type. Hvordan er han hurtighetsmessig? Faen så rask Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Jeg klarer ikke å se for meg at Wilson skal klare å få en fast plass i fremtidens United lag. Jeg syntes at Wilson ikke har den kvaliteten som skal til for å bli en internasjonal toppspiss for United og England. Jeg har ikke trua på Wilson, men jeg hadde trua på Federico Macheda, Frazier Campbell og Danny Welbeck, og faktisk også Angelo Henriquez. Han må enten trene seg opp styrkemessig og bli en allsidig spiss litt sånn som Welbeck eller så må han satse på avslutningene og bli mer Chicharito-type. Hvordan er han hurtighetsmessig? Rask som Doumbia og Ibarbo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Jeg klarer ikke å se for meg at Wilson skal klare å få en fast plass i fremtidens United lag. Jeg syntes at Wilson ikke har den kvaliteten som skal til for å bli en internasjonal toppspiss for United og England. Jeg har ikke trua på Wilson, men jeg hadde trua på Federico Macheda, Frazier Campbell og Danny Welbeck, og faktisk også Angelo Henriquez. Han må enten trene seg opp styrkemessig og bli en allsidig spiss litt sånn som Welbeck eller så må han satse på avslutningene og bli mer Chicharito-type. Hvordan er han hurtighetsmessig?Rask som "insert random text" Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Jeg klarer ikke å se for meg at Wilson skal klare å få en fast plass i fremtidens United lag. Jeg syntes at Wilson ikke har den kvaliteten som skal til for å bli en internasjonal toppspiss for United og England. Jeg har ikke trua på Wilson, men jeg hadde trua på Federico Macheda, Frazier Campbell og Danny Welbeck, og faktisk også Angelo Henriquez. Han må enten trene seg opp styrkemessig og bli en allsidig spiss litt sånn som Welbeck eller så må han satse på avslutningene og bli mer Chicharito-type. Hvordan er han hurtighetsmessig? I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark. James Wilson 1 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Jeg klarer ikke å se for meg at Wilson skal klare å få en fast plass i fremtidens United lag. Jeg syntes at Wilson ikke har den kvaliteten som skal til for å bli en internasjonal toppspiss for United og England. Jeg har ikke trua på Wilson, men jeg hadde trua på Federico Macheda, Frazier Campbell og Danny Welbeck, og faktisk også Angelo Henriquez. Han må enten trene seg opp styrkemessig og bli en allsidig spiss litt sånn som Welbeck eller så må han satse på avslutningene og bli mer Chicharito-type. Hvordan er han hurtighetsmessig? Tror Chicharito og Welbeck fint hadde klart å løpe fortere en Wilson på 60 meteren. Wilson har vell omtrent samme fart som Kane på Totenham. Bare for å dra inn litt FIFA . Rooney har egentlig en undervurdert fart. På FIFA har han 77 pace, mens Higuain har 81 pace. Jeg tviler ikke et sekund på at Rooney ville ha vunnet 60 meteren mot Higuain. Men det er kanskje idiotisk å dra in EA, da dem er en hel gjeng med................. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Husker da EA-spill var bra. Det var tider! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Danilo er klar for Real Madrid. Betyr det at de skalselge Carvajal? Bli for dumt å ha to av verdens mest lovende høyrebacken i klubben. Jatakk til Carvajal på salg Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Snakkes om at prisen var så lite som £23 mill. Ikke at det er "lite", men Porto pleier å være knallharde i slike forhandlinger. Godt kjøp av Real Madrid, som sannsynligvis kommer til å beholde Carvajal i tillegg. De har slitt litt med å fylle tomrom i laget ved skader, og Danilo kan bekle både midtbanerolle og høyreback. EDIT:Hvilke høyreback håper dere på da? De navnene jeg kommer på som har vært ryktet er: van der Wiel, De Sciglio, Darmian, Clyne, Coleman. Hvordan har Clyne vært i 2015? Var svært god første halvdel. Endret 1. april 2015 av G27 Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg klarer ikke å se for meg at Wilson skal klare å få en fast plass i fremtidens United lag. Jeg syntes at Wilson ikke har den kvaliteten som skal til for å bli en internasjonal toppspiss for United og England. Jeg har ikke trua på Wilson, men jeg hadde trua på Federico Macheda, Frazier Campbell og Danny Welbeck, og faktisk også Angelo Henriquez.Han må enten trene seg opp styrkemessig og bli en allsidig spiss litt sånn som Welbeck eller så må han satse på avslutningene og bli mer Chicharito-type. Hvordan er han hurtighetsmessig? I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark. James Wilson Ah, Mohammed Ali! Brukte Wilson det sitatet eller fant du opp at han sa det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Ja takk til Gundogan! Perfekt Carrick-etterfølger, forhåpentligvis har han lagt skademarerittet bak seg. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Bild har en svær sak om Gundogan i dag. En overgang er nok på trappene da tenker jeg. Håper den går igjennom Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Gundogan, Hummels, Depay. Høres bra ut dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå