G27 Skrevet 12. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2015 LvG bør bestemme seg for en formasjon til sommeren, og kjøpe og selge spillere deretter. Går vi for 4231 kan vi beholde Mata og bruke Rooney/RvP/Wilson på topp. Eventuelt også ha en anvendelig offensiv kantspiller som kan trå til på topp til tider. Går vi for 433 (med 1 spiss, 2 kanter) mener jeg Mata er unødvendig å ha i troppen, og han bør da erstattes. Da finnes det nok av bedre spillere (kantspillere, indreløpere/midtbanespillere) å ha i troppen. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2015 Håper at Florentino Perez så Joe Hart mot Barce i går... 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2015 Spennende. Har sett ekstremt lite av han (én kamp) og har ingen peiling på hvordan han er som spiller. Sikkert noen som følger med på Serie A her inne som kan fortelle Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 23. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) Jeg klarer ikke å se for meg at Wilson skal klare å få en fast plass i fremtidens United lag. Jeg syntes at Wilson ikke har den kvaliteten som skal til for å bli en internasjonal toppspiss for United og England. Jeg har ikke trua på Wilson, men jeg hadde trua på Federico Macheda, Frazier Campbell og Danny Welbeck, og faktisk også Angelo Henriquez. Endret 23. mars 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2015 I Italia går ryktene om at United er interessert i Stefan de Vrij og skal planlegge et bud på £25mill. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2015 Jeg klarer ikke å se for meg at Wilson skal klare å få en fast plass i fremtidens United lag. Jeg syntes at Wilson ikke har den kvaliteten som skal til for å bli en internasjonal toppspiss for United og England. Jeg har ikke trua på Wilson, men jeg hadde trua på Federico Macheda, Frazier Campbell og Danny Welbeck, og faktisk også Angelo Henriquez. Dvs. at med din "suksessrate" til nå er det høyst sannsynlig at Wilson faktisk vil bli en stjerne... 8 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Khedira bekrefter: Forlater Madrid til sommerenSami Khedira og Real Madrid har ikke klart å bli enige om ny kontrakt, og nå bekrefter tyskeren det mange har spådd: Han forlater storklubben vederlagsfritt når kontrakten går ut til sommeren. - Det er ikke en avgjørelse mot Real Madrid. Jeg ønsker å gå nye veier i min karriere for å fortsette å vokse som spiller, sier han til det tyske magasinet Kicker, ifølge AS. 27-åringen har måttet finne seg i å sitte mye på benken denne sesongen, og av mulige alternativer som har vært nevnt tidligere for midtbanespilleren er Arsenal, Manchester United, Bayern München og Schalke 04. Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Hvorfor postet du dette i United-tråden AllFather? Forventer du at han havner hos oss? Edit: Men ettersom han går gratis, så blir nok jakten på hans signatur ganske så stor. Vet riktignok ikke om en DM er det United trenger mest akkurat nå men. Endret 26. mars 2015 av blured Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Kanskje det hadde vert greit med 1 til spiller på midtbanen. Blind har jo begynt å spille venstreback og vi har ikke så mye reserve til Herrera og Carrick. Tror dere Khedira hadde danket ut en av de? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Viss han er gratis, så er det bare å kjøre på! Da har vi han og Blind når Carrick legger opp. Får vel nok av spilletid alle sammen, viss vi kommer i CL. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 https://twitter.com/JacksonESPN/status/581894392291696640 Hvor er Woody når man trenger han? Kjøp og løp! Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 Har vel skrevet det flere ganger i denne tråden, men Bale hadde vært en drøm! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 Og prisen da? Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 Kanskje ikke en fullt så stor drøm... Men: Di Maria - Rooney - Bale på topp i 433 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 Di maria-Zlatan-Bale... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 Di maria-Zlatan-Bale... Hadde vært fint det ja... Og Rooney, hva med ham? Selv om han jobber sinnsykt hart, så er han kanskje ikke mannen å satse på fremover? Pdd. er han vår beste spiss, og bør starte, men han er langt unna hva han engang var. Jeg er veldig usikker, men det hadde kanskje vært lurt å selge både Rooney og RvP. Da kan vi kjøpe en toppspiss, få Chicharito tilbake fra lån, og gi Wilson mer spilletid. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2015 Hvorfor vil vi ha Chicharito tilbake fra lån? Foruten det faktum at han virker som en "ålreit" kar og "supersup", noe han flere ganger har uttalt at han ikke ønsker å være.Var ikke i planene til LvG før sesongen, og er nok ikke i planene til neste sesong. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2015 Eller selge ham og kjøpe en annen backup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå