Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

LvG bør bestemme seg for en formasjon til sommeren, og kjøpe og selge spillere deretter.

 

Går vi for 4231 kan vi beholde Mata og bruke Rooney/RvP/Wilson på topp. Eventuelt også ha en anvendelig offensiv kantspiller som kan trå til på topp til tider.

 

Går vi for 433 (med 1 spiss, 2 kanter) mener jeg Mata er unødvendig å ha i troppen, og han bør da erstattes. Da finnes det nok av bedre spillere (kantspillere, indreløpere/midtbanespillere) å ha i troppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke å se for meg at Wilson skal klare å få en fast plass i fremtidens United lag. Jeg syntes at Wilson ikke har den kvaliteten som skal til for å bli en internasjonal toppspiss for United og England. Jeg har ikke trua på Wilson, men jeg hadde trua på Federico Macheda, Frazier Campbell og Danny Welbeck, og faktisk også Angelo Henriquez.

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å se for meg at Wilson skal klare å få en fast plass i fremtidens United lag. Jeg syntes at Wilson ikke har den kvaliteten som skal til for å bli en internasjonal toppspiss for United og England. Jeg har ikke trua på Wilson, men jeg hadde trua på Federico Macheda, Frazier Campbell og Danny Welbeck, og faktisk også Angelo Henriquez.

 

Dvs. at med din "suksessrate" til nå er det høyst sannsynlig at Wilson faktisk vil bli en stjerne...

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Khedira bekrefter: Forlater Madrid til sommeren

Sami Khedira og Real Madrid har ikke klart å bli enige om ny kontrakt, og nå bekrefter tyskeren det mange har spådd: Han forlater storklubben vederlagsfritt når kontrakten går ut til sommeren. - Det er ikke en avgjørelse mot Real Madrid. Jeg ønsker å gå nye veier i min karriere for å fortsette å vokse som spiller, sier han til det tyske magasinet Kicker, ifølge AS

 

27-åringen har måttet finne seg i å sitte mye på benken denne sesongen, og av mulige alternativer som har vært nevnt tidligere for midtbanespilleren er Arsenal, Manchester United, Bayern München og Schalke 04.

 

Lenke til kommentar

Hvorfor postet du dette i United-tråden AllFather? Forventer du at han havner hos oss? :p

Edit: Men ettersom han går gratis, så blir nok jakten på hans signatur ganske så stor. Vet riktignok ikke om en DM er det United trenger mest akkurat nå men.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Di maria-Zlatan-Bale...

Hadde vært fint det ja...

 

Og Rooney, hva med ham? Selv om han jobber sinnsykt hart, så er han kanskje ikke mannen å satse på fremover? Pdd. er han vår beste spiss, og bør starte, men han er langt unna hva han engang var. Jeg er veldig usikker, men det hadde kanskje vært lurt å selge både Rooney og RvP. Da kan vi kjøpe en toppspiss, få Chicharito tilbake fra lån, og gi Wilson mer spilletid. 

Lenke til kommentar

Hvorfor vil vi ha Chicharito tilbake fra lån? Foruten det faktum at han virker som en "ålreit" kar og "supersup", noe han flere ganger har uttalt at han ikke ønsker å være.Var ikke i planene til LvG før sesongen, og er nok ikke i planene til neste sesong. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...