Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei? Jeg er over middels opptatt av fotball men jeg gidder ikke betale for å se nederlandsk serie. Da jobber jeg heller med studiet mitt eller er med venner og dama.



Håper dette stemmer! Har alltid ment han er oppskrytt til tusen, men var villig til å gi han en sjanse da låneavtalen var klar. Bare å bli kvitt.

Helt obvious bullshit, Van Gaal er jo mongo dersom han forteller Falcao at han bare kan begynne å pakke kofferten før sesongen er ferdig. Om han ikke har vært svak nok fra før av, sier det jo seg selv at han ikke vil ha en umotivert spiss tilgjengelig ut sesongen.

Endret av LimeCanes
Lenke til kommentar

Jeg er langt over middels interessert i fotball, men har ikke tid til å se alt. På en god uke får jeg sett 1-2 kamper fra Tyskland, 1-2 kamper fra Spania, 2-3 kamper fra England. Hvis det ikke er noe mer interessant ser jeg italiensk, fransk eller nederlandsk - men det hører til sjeldenhetene.

 

Får kanskje sett 5 kamper på en normal uke, mens andre kan være oppi 10-12 hvis dama er borte og ingenting annet skjer. Elsker å se fotball, uansett lag selv om jeg liker det best når det er litt kjente / gode fotballspillere med.

Lenke til kommentar

 

Jupp. Depay hadde vært et fantastisk kjøp.

Jeg tar meg selv i å lure på hvor mye dere egentlig har sett av denne fyren. Han spiller på et lag i hvert fall ikke jeg har sett en eneste kamp av siden Ji-Sung Park spilte der (som jeg husker, kanskje jeg tar feil). Og Nederland gidder jeg ikke se kvalikkamper av, så jeg har vel strengt tatt bare sett Memphis Depay spille de totalt 202 minuttene han fikk fordelt over 7 kamper i VM i sommer.

 

For all del, sikkert knallbra, men jeg har mine tvil til at noen her inne i denne tråden kan veldig mye om han utenfor Fifa 15 og Football manager. Prove me wrong.

 

Fordi jeg har sett ham spille på TV. Det er klart at nivået i Nederland er betraktelig lavere enn PL, men iforhold til pris så mener jeg at han vil være verdt det. Han er ung og har et stort potensiale. Han hadde også et svært bra VM.

Sier ikke at han kommer til å briljere som Hazard med en gang, men hvis vi lar ham spille og gi ham tid så kan han utvikle seg til verdensklassenivå.

 

Jeg har faktisk ikke FIFA 15. Har spilt hos venner og sånt, men sikkert ikke mer enn 20 kamper totalt. Og det nærmer vel seg et halvt år siden sist jeg spilte det. FIFA 14 har jeg ikke spilt siden før sommeren ifjor. Har FM15, men jeg har ikke spilt det siden januar. Har han heller ikke på laget ettersom jeg valgte å satse 100% på Januzaj.

Så nei, jeg har null peiling på hvordan han er i spillene.

 

Kan ikke vinne uten å satse. Synes vi burde prøve oss på Depay hvis han kan hentes for en god pris. God 1v1.

Endret av DaveSaves™
Lenke til kommentar

 

 

...

...

 

...iforhold til pris så mener jeg at han vil være verdt det. Han er ung og har et stort potensiale.

 

Tror han blir kanondyr jeg. I dagens marked er det umulig å tippe pris, men kan tenke meg mellom £25 og 30 mill.

 

Over til en annen spiller. Dani Alves. Hva tenker dere?

Vi trenger en høyreback, men er det virkelig vits i å hente en spiller med skyhøy lønn på samme ferdighetsnivå som Evra?

Lenke til kommentar

Har ikke sett noe av han etter VM, men ser han har scoret mange mål i Eredevise denne sesongen. Vi trenger jo en kantspiller til.

 

Lurer på hvem vi kjøper i sommer. Føler det er veldig åpent.

 

Håper bare det ikke blir et unødvendig kjøp, som Falcao eller Cavani.

Lenke til kommentar

Vet ikke, men ifølge transfermarkt, så kan han spille på begge vingene i tillegg til spiss.

 

Depay og Lacazette i tillegg til midtbanespiller og stopper hadde vært sykt! Også en saftig opprenskning da... Nani bør få en siste sjanse i pre season, ellers så er det over og ut for ham også.

 

Fellaini er en altfor dyr joker å ha på benken, og viss vi får bud, så bør de vurderes. LVG må også vurdere fremtiden til Mata. Selv om jeg digger personen, så er det ikke sikkert at han er spilleren vi trenger, spesielt ift. temo. Herrera kan jo også spille 10er viss vi får en ny midtbanespiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...