Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dagens fotball kan man vel ikke sleppe igjennom alle talenter heller. Stolt over at klubben bruker Januzaj, Blackett, McNair og Wilson. Det kommer en tid hvor talenter vil videre. Vi har fortsatt Will Keane, James og Lingard som for tiden er på lån og utvikler seg, og Powell. Kan ikke tenke meg at mer enn en, kanskje to av disse vil bli en del av Manchester Uniteds førstelag i fremtiden. Nye talenter kommer frem og utfordrer, samt. nye signeringer.

Lenke til kommentar

Nå anser jeg Pereira som et større talent enn samtlige av de du nevnte foruten Januzaj, Wilson og kanskje McNair. Pereira har ekstremt ferdigheter. Ikke noe ny Pogba, en jeg tror blir verdens beste midtbanespiller med årene, men fremdeles meget god midtbanespiller.

 

Jeg håper og tror vi får til en ny kontrakt med han!

Lenke til kommentar

Liker ikke å si det, men Falcao, Mata, Di Maria, De Gea og Evans burde bli solgt til sommeren.

Falcao burde selges, fordi han på ingen måtte forsvarer prislappen eller lønnen etter det han har levert hittil denne sesongen.

Mata burde selges, fordi han får for lite spilletid, og passer kun inn som offensiv midtbanespiller/hengendespiss. Han er på en nedovergående kurve, og United får sikkert også en god krone hvis han selges mens kjøttet fortsatt er ferskt, selv om han er min favorittspiller.

Di Maria burde selges, hvis United får et megabud fra PSG. Han har vært blant Uniteds beste spillere denne sesongen, men hvis han ikke trives i United, og troverdighet i spekulasjonene, så syntes jeg at United burde gå med på salg. Han passer ikke helt inni diamant formasjonen, selv om han innehar ferdigheter ingen i United er i nærheten av.

De Gea burde selges, fordi jeg frykter, og har fryktet at han vil forlate United til fordel for Barcelona/Real Madrid siden han kom til klubben. Dette vil føre til ny usikkerhet i forsvaret, men hva skal man gjøre når han ikke vil bli i klubben?

Evans burde selges fordi han har vært blant de svakeste midtstopperne denne sesongen. Har aldri hatt sansen for han, så det er kanskje på tide.

Valencia, Persie, Rooney, Smalling, Jones, Rafael og Carrick er også andre middelmådigheter som muligens burde bli solgt etter svak sesong.

Så kan storscoreren James Wilson lånes ut, og rydde av plass til Pereira.

Jeg håper United signerer Godin, Pogba, Depay og Nigel de Jong og Lewandowki i sommer

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

@Neymar: La meg kommentere innlegget ditt og komme med min mening om tingene du sier:

 

1) Falcao er ikke vår og trenger ikke å bekymre oss for å selge han. Heldigvis er det ikke så lenge igjen til sommeren og sa avsluttes lånet og han blir tatt av lønningsposen vår. Falcao har dessverre vært en skygge av seg selv etter skaden. Det er trist, men heldigvis ikke vårt problem. Uansett hvordan man vrir og vender på det har han kostet oss rundt 200 millioner og er kanskje den verste pengesløsingen jeg har opplevd fra Man Utd.

 

2) Mata, Di Maria og DDG:

Ingen av disse tre burde forlate klubben til sommeren. Mata er en fantastisk spiller og jeg håper at LVG bygger den offensive delen av spillet vårt rundt han og Di Maria (ADM).

 

Kan ikke fatte at vi skal selge ADM, han er en av få virkelig gode fotballspillere vi har og en spiller vi kan bygge laget rundt. Vi blir ikke å få mer penger enn vi har brukt på han (noe av det samme) og det er totalt uaktuelt å selge han med tap.

 

DDG er en spiller vi burde beholde så lenge som mulig, helst 15 år til. Jo lengre han blir i klubben, jo større sannsynlig er det at han kanskje slår rot i England. Uansett så er han pur klasse og burde være vår keeper helt til han selv ønsker å dra.

 

3) Av de andre du nevner er jeg enig i noen og uenig i noen.

 

Carrick, Smalling, Valencia eller Rafael må få bli i klubben. Vi kan ikke selge unna hele troppen, det går bare ikke.

 

Evans, Rooney, RVP, Rafael eller Valencia og kanskje Jones kunne jeg likt å se forsvinne fra klubben.

 

4) Det skremmer meg at du vil kvitte deg med Rooney, RVP og Falcao og samtidig hente inn enda et oppspillspunkt. Jeg ønsker at vi skal beholde én av dem (Rooney) og hente inn en spiss med hurtighet, en spiss som kan true bakrom og være en trussel 1v1.

 

Som det har blitt poengtert så er det veldig vanskelig å bytte ut hele laget samtidig. Hvis vi får ut 6-8 spillere (litt daukjøtt) og inn 3-5 er vi på god vei til å skape et nytt lag.

 

 

Jeg mener at vi trenger en midtstopper, en sentral midtbanespiller, en spiss og en god ving. Og en høyreback, vi trenger en høyreback.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

@Neymar: La meg kommentere innlegget ditt og komme med min mening om tingene du sier:

 

1) Falcao er ikke vår og trenger ikke å bekymre oss for å selge han. Heldigvis er det ikke så lenge igjen til sommeren og sa avsluttes lånet og han blir tatt av lønningsposen vår. Falcao har dessverre vært en skygge av seg selv etter skaden. Det er trist, men heldigvis ikke vårt problem. Uansett hvordan man vrir og vender på det har han kostet oss rundt 200 millioner og er kanskje den verste pengesløsingen jeg har opplevd fra Man Utd.

 

2) Mata, Di Maria og DDG:

Ingen av disse tre burde forlate klubben til sommeren. Mata er en fantastisk spiller og jeg håper at LVG bygger den offensive delen av spillet vårt rundt han og Di Maria (ADM).

 

Kan ikke fatte at vi skal selge ADM, han er en av få virkelig gode fotballspillere vi har og en spiller vi kan bygge laget rundt. Vi blir ikke å få mer penger enn vi har brukt på han (noe av det samme) og det er totalt uaktuelt å selge han med tap.

 

DDG er en spiller vi burde beholde så lenge som mulig, helst 15 år til. Jo lengre han blir i klubben, jo større sannsynlig er det at han kanskje slår rot i England. Uansett så er han pur klasse og burde være vår keeper helt til han selv ønsker å dra.

 

3) Av de andre du nevner er jeg enig i noen og uenig i noen.

 

Carrick, Smalling, Valencia eller Rafael må få bli i klubben. Vi kan ikke selge unna hele troppen, det går bare ikke.

 

Evans, Rooney, RVP, Rafael eller Valencia og kanskje Jones kunne jeg likt å se forsvinne fra klubben.

 

4) Det skremmer meg at du vil kvitte deg med Rooney, RVP og Falcao og samtidig hente inn enda et oppspillspunkt. Jeg ønsker at vi skal beholde én av dem (Rooney) og hente inn en spiss med hurtighet, en spiss som kan true bakrom og være en trussel 1v1.

 

Som det har blitt poengtert så er det veldig vanskelig å bytte ut hele laget samtidig. Hvis vi får ut 6-8 spillere (litt daukjøtt) og inn 3-5 er vi på god vei til å skape et nytt lag.

 

 

Jeg mener at vi trenger en midtstopper, en sentral midtbanespiller, en spiss og en god ving. Og en høyreback, vi trenger en høyreback.

Vi har Hernandez og Nani tilbake neste sesong,

Lenke til kommentar

Ingen av de er gode nok til å spille fast for oss.

 

Nani må gjerne motbevise meg ved å ha en god sesong, men det tror jeg absolutt ingenting på. Nani er verdensklasse når han er i form, men der varer aldri lengre enn en kamp eller to. Hadde vel et halvår hvor han var ekstrem for noen år siden, men that's it.

 

Vil ha inn en ny (god) ving. Depay er absolutt spennende.

Lenke til kommentar

Krysser fingrene for at det er sant!

 

Det kan godt være vi har brukt han "feil", men jeg er lei av den unnskyldningen.

Han må kunne prestere på et høyt nivå når han får spille spiss. Målene har uteblitt, selv om sjansene har vært der.

Lenke til kommentar

Jupp. Depay hadde vært et fantastisk kjøp.

Jeg tar meg selv i å lure på hvor mye dere egentlig har sett av denne fyren. Han spiller på et lag i hvert fall ikke jeg har sett en eneste kamp av siden Ji-Sung Park spilte der (som jeg husker, kanskje jeg tar feil). Og Nederland gidder jeg ikke se kvalikkamper av, så jeg har vel strengt tatt bare sett Memphis Depay spille de totalt 202 minuttene han fikk fordelt over 7 kamper i VM i sommer.

 

For all del, sikkert knallbra, men jeg har mine tvil til at noen her inne i denne tråden kan veldig mye om han utenfor Fifa 15 og Football manager. Prove me wrong.

Lenke til kommentar

Han står med 18 mål og 3 assist for PSV i år. Ofte har han egenhendig endret kampene og er kanskje den viktigste spilleren for dem i år.

 

Jeg har sett 4 kamper med Depay siden sommeren og han var god i 3 av dem. Nå skrev jeg at han var spennende, ikke at han var et fantastisk kjøp.

 

Depay besitter det vi trenger som mest, hurtighet. Han er ikke redd for å utfordre motstanderen og skårer masse mål fra sin kantposisjon. Om han tar det engelske nivået vet man aldri, men nederlandske spillere kommer titt og ofte opp på verdensklasse.

 

Jeg har troen på Depay, men hvis han skulle komme til oss blir det nok veldig tøft det første året.

 

E: Lacazette og Depay er begge spillere jeg ønsker å se i laget vårt. Hvis begge skulle slå til vil de bli like viktige som Sterling og Sturridge er for Liverpool.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Kanskje du har rett. Vi har hvertfall gode erfaringer med hollendere fra før av, og jeg ville for eksempel vært langt mindre skeptisk til Depay enn Dybala.

 

Poenget mitt var nå uansett at jeg tror MAJORITETEN ikke kjenner spesielt godt til denne spilleren. På United.no så jeg mange mase om Lucas Digne før vi hentet Shaw. Selvsagt bare inspirert av FM og Fifa, tipper så godt som null prosent av disse hadde sett særlig mye på Lille eller Frankrike u20. Nå er han i PSG, og det kan bli interessant å faktisk få sett han litt, i Champions League.

 

Men det verste eksempelet på dette må være Mateo Kovacic. Ikke måte på hvor mange som kjente til han fra tiden i Dinamo Zagreb, før han dro til Italia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...