Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sa jeg også for en stund siden, men for det første så er ikke Pep-Bayern og Pep-Barca helt like. Mye mer bevegelse blant annet. Bayern er faktisk ganske underholdende.

 

For det andre, er trillefotballen vi spiller mye bedre? Er det ikke meningsløse pasninger på tvers eller bakover så er det lemping av ball inn i boksen.

 

For det tredje så vil han være det nærmeste vi kommer angående trofé-garantien vi fikk med Sir Alex. Tror neppe det blir slik overkjøring han hadde med Barca pga. at de hadde mange ekstremt gode individer og konkurransen var heller ikke særlig høy (begge gjelder forsåvidt også for Bayern), men troféer? Definitivt.

 

Jeg sier ikke at LvG fortjener sparken, men la oss være ærlige; hvis han ikke blir sparket før kontrakten går ut så kommer han ikke til å signere en ny en. Pep derimot er ung. Og konkurransen i PL burde være en stor nok utfordring for ham til å bruke noen år i England.

Jeg tror ikke at han drar fra Bayern i år, men hvis han blir tilgjengelig neste år så sier jeg go for it.

Forholdet mellom ham og Sir Alex er jo som kjent godt så man skal ikke se bort ifra at han for eksempel har planer om å fortsette i United når LvGs kontrakt går ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...