Amoralsk Skrevet 18. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2015 Matuidi var også helt maskin i VM i sommer. Husker Roar Stokke kalte han en av verdens beste defensive midtbanespillere for et par år tilbake. Matuidi, Song, Pogba. Sånne spillere bør man ha én av på midten. Mye fysikk og stor motor. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/football-news/manchester-united-transfer-news-memphis-8673997 Rimelig god sjanse for at Depay kommer i sommer. Vil kunne tilføye mye hurtighet. Endret 19. februar 2015 av ahpadt Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2015 God og god sjanse vet jeg ikke, Depay er ganske ettertraktet. Tørr ikke skape forventninger for meg selv, men han er en spiller jeg virkelig mener klubben trenger! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2015 Forholdet mellom LVG og Depay kan nok være en betydelig faktor. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 21. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2015 Hvor mye tror dere vi kan selge Rooney og RvP for? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2015 Hvor mye koster 100kg sekker med potet på butikken? 3 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2015 Hvor mye tror dere vi kan selge Rooney og RvP for?Med den lønna de gutta der har, blir ikke lett å kvitte seg med de da. 1 Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 21. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2015 Kagawa ble solgt for 5 millioner pund (?). Det er vel 10 uker med Rooney og RvP i klubben? 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 22. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Endret 22. februar 2015 av Lunalotic Lenke til kommentar
G27 Skrevet 22. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2015 Få den tweeten vekk. Indykaila? Virkelig? Jesus christ... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 22. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2015 Og det gjelder Manchester CITY. Ikke United... Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 22. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Posta feil, rettet. Hva er galt med Indykaila ? Endret 22. februar 2015 av Lunalotic Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2015 Indykaila er en bullshit "source" som bare finner opp masse oppspinn. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2015 Han er omtrent like troverdig som Mr. BS. Husker dere ham? Han som var overbevist om at Fabregas aldri ville signere for Chelsea. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Vil ikke ha pep. Evig trillefotball er ikke noe jeg vil se hver helg hvertfall. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Sa jeg også for en stund siden, men for det første så er ikke Pep-Bayern og Pep-Barca helt like. Mye mer bevegelse blant annet. Bayern er faktisk ganske underholdende. For det andre, er trillefotballen vi spiller mye bedre? Er det ikke meningsløse pasninger på tvers eller bakover så er det lemping av ball inn i boksen. For det tredje så vil han være det nærmeste vi kommer angående trofé-garantien vi fikk med Sir Alex. Tror neppe det blir slik overkjøring han hadde med Barca pga. at de hadde mange ekstremt gode individer og konkurransen var heller ikke særlig høy (begge gjelder forsåvidt også for Bayern), men troféer? Definitivt. Jeg sier ikke at LvG fortjener sparken, men la oss være ærlige; hvis han ikke blir sparket før kontrakten går ut så kommer han ikke til å signere en ny en. Pep derimot er ung. Og konkurransen i PL burde være en stor nok utfordring for ham til å bruke noen år i England. Jeg tror ikke at han drar fra Bayern i år, men hvis han blir tilgjengelig neste år så sier jeg go for it. Forholdet mellom ham og Sir Alex er jo som kjent godt så man skal ikke se bort ifra at han for eksempel har planer om å fortsette i United når LvGs kontrakt går ut. Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Mourinho i Chelsea, Simeone i Arsenal og Pep i United. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Vi spiller ikke bedre fotball nei. Nå vil ikke jeg ha LvG heller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Helt latterlig. Faen meg utrolig hvor elendig denne klubben er til å ta vare på talenter. Pogba Mk2. Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Står enkelte steder at Juventus er ute etter han også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå