Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klubben blir drevet av folk som har null peiling på regnskap og økonomi. Kjøper for £15m, selger til samme klubb to år senere for £3m. Chelsea f.eks. hadde fått minst £15-16m for han (ref. Luiz-salget og Schurrle-ryktene).

Zaha sin kjøpesum ble vel aldri offentliggjort? Ryktene sa £10m, med add-ons opptil 15m. Om dette stemmer kan vi trygt anta at Zaha kostet £10m, ikke 15.

 

Zaha til Palace ryktes å være for £3m + 3m i add-ons. Han har vært involvert i 15 av Palace sine 22 kamper i PL, og uten at jeg vet nøyaktig hva vilkårene er så er de nok vesentlig lettere å oppfylle enn i Utd.

 

Cardiff og Palace fikk heller ikke låne Zaha gratis, sannsynligvis.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

Bare å vente til sommer nå sånn at vi kan signere Willian.

 

Men det er helt utrolig at vi fortsatt holder på Valencia. Forstår virkelig ikke hvorfor vi hele tiden fortsetter å satse på spillere som rett og slett ikke er gode nok (Young offensivt, Cleverley, Anderson, Evans, Fletcher). Prisen det snakkes om for Cuadrado var jo ikke akkurat utenfor rekkevidde akkurat.

Lenke til kommentar

Fordi SAF klarte seg med de spillerne. De var gode nok når alle jobbet som en kollektiv.

 

Godt å se at klubben begynner å ta avgjørelser. Fletcher var på vei bort. Dessverre gikk ikke overgangen igjennom. Zaha er borte. Ando er straks borte. Nani, Hernandez og Cleverley forsvinner til sommeren.

 

Sannsynligvis forsvinner minst en av Smalling, Evans og Jones. Kanskje forsvinner Young og/eller Valencia også.

Lenke til kommentar

Gjør meg ingenting om Nani og Hernandez spiller i rødt neste sesong. Synes de begge har kvaliteter som gjør at de er verdig en plass i troppen..

 

Jones og Evans har vært veldig skuffende så langt i år, kanskje spesielt Evans.. med tanke på hvor bra han faktisk kan være. Tror fort han forsvinner i sommer. Har nesten gitt opo Jones også, men han bør kanskje få litt mer tid..

Lenke til kommentar

B84Q9AOIUAIP9oM.png

 

Selv om jeg synes det er flott at Fletcher forlater så må det sies at var pur klasse i perioden rundt 2009. Tror fortsatt at resultatet av finalen mot Barca kunne blitt et annet med Fletch på banen.

 

Uansett er det bra at det ryddes i rekkene. Siden sommeren har følgende spillere dratt:

 

Buttner

Ferdinand

Macheda

Vidic

Evra

Bebe

Kagawa

Welbeck

Fletcher

Zaha

Nani (lån)

Henriquez (lån)

Hernandez (lån)

Cleverley (lån)

 

Håper Nani blir værende, men regner egentlig med at alle lånespillerne forlater.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selv om jeg synes det er flott at Fletcher forlater så må det sies at var pur klasse i perioden rundt 2009.

 

Håper Nani blir værende, men regner egentlig med at alle lånespillerne forlater.

Ønsker Fletcher all suksess videre i karrièren.

 

Når det kommer til Nani så var han uten tvil min "favorittspiller" i perioden 2009-2012. Herregud for en fantastisk fotballspiller han kunne være. Definitivt den mest underholdende fotballspilleren vi har hatt etter at Ronaldo dro, om man ser bort i fra Berbatovs nydelige stil.

 

Nani scoret noen fantastiske mål også. Jævla skader altså. Ødelegger så mange fotballspillere. Digger å se at han har funnet formen igjen i Portugal, men man kan nesten ikke sammenligne ligaen med PL. Hvis vi skal få penger for Nani, så må vi kanskje selge han til sommeren.

 

nani-goal-vs-arsenal-3-1-o.gif

Endret av G27
  • Liker 1
Lenke til kommentar

10.05: Så tar vi med en god og en dårlig nyhet. Den gode først. De høye herrer i Real Madrid skal nå ha forandret mening og vil droppe David de Gea og i stedet legge seg etter Chelseas-keeper Thibaut Courtois. Den dårlige nyheten er at det er Daily Star som melder dette…




Hadde vært så rått om dette stemte, og de henta Courtois! Det er nok meget usannsynlig at de henter Thibaut, men jeg tror ikke De Gea går til de med det første uansett

Endret av Noctua.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Guardian: Real Madrid have worked out what José Mourinho worked out three years ago: Iker Casillas is past it. Not to worry, though, because they have hit on an excellent way of winding up Mourinho if their move for Manchester United’s one-man team, David de Gea, doesn’t come off – they’ll go for Chelsea’s Thibaut Courtois instead.

 

Regner med at de går for DDG før Courtois. Bedre keeper, spansk, og fra Madrid... Eneste fordelen med Courtois er at han er to år yngre. Men når begge uansett har 10+ år igjen av karrieren sin, så spiller det antakelig ingen rolle.

 

Men hadde som du skriver vært rått om de tok Courtois foran nesa på Mourinho... :D

Lenke til kommentar

Paulo Dybala ser ut som en meget underholdende spiller. Fantastiske dribleferdigheter. Det var jo snakk om at Man Utd hadde fått avslått et bud på han i januar. Ikke aktuelt om prisen er over £20 mill imo, men han burde være noe å følge med på.

 

Mange som blir kalt "den neste *insert name here*", men dette kan jo være "den neste Aguero" :> Ser ut som han har mange av de like ferdighetene ut i fra de klippene jeg har sett. Får bare håpe at han ikke har samme skadeproblemer.

Lenke til kommentar

Gratis. Vi kunne fått han gratis...

 

Går du litt tilbake i tråden finner man sikker flere poster hvor jeg hyler ut om at han kan fås for nada penger.

 

For en spiller, for noen duster som ikke hentet han. Nå vet ikke jeg om han kanskje takket nei, i så fall er det ingenting mer vi kunne gjort.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...