Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Ferguson var jo også misfornøyd med holdningene hans over tid, da han krevde en helt syk lønn for å signere. Vi vet jo alle hva Fergie mente om unge spillere som krevde store kontrakter.

 

Han ville vel også nærmest ha statusen som fast i førstelleveren, også?

Moro hvordan folk som gjør narr av United for å miste Pogba ser helt bort fra den lille detaljen... Det er jo også morsomt hvordan de indirekte ikke har noe problem med at tenåringer uten meritter annet enn talent skal diktere klubben.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle saker har to sider, det må være klart.

 

Pogba-situasjonen ble jo umulig å løse, ettersom SAF strengt tatt hadde få andre valg enn å selge en som begynte å forsøke å påvirke laguttaket.

 

Dog forstår jeg Pogba godt. Å hente en 37 år gammel Scholes tilbake fra pensjonisttilværelsen, samt å foretrekke RAFAEL på sentral midtbane fremfor Pogba, er faktisk jævlig provoserende. Jeg hadde også forlatt United om det ble sendt såpass sterke signaler på at jeg ikke ble prioritert.

 

Ferguson tenkte mer og mer kortsiktig, jo nærmere han kom sin egen avskjedsdag.

Endret av LimeCanes
Lenke til kommentar

Vi må jo nærmest gi vekk spillere for å bli kvitt dem. Kagawa f.eks. ble kjøpt for, hva var det, £17 mill og solgt for £6,3 mill? Lønnen har nok mye med det å gjøre. Spillere vil ikke gå ned i lønn, og United betaler dem idiotisk store summer.

 

Uansett. Vi betalte £10 mill og skulle betalt £5 mill ekstra om Zaha hadde innfridd, noe han ikke gjorde. Hvis jeg har forstått det riktig altså.

 

Spent på hva som skjer med Nani. Han uttalte nylig at klubben (United) fortsatt vil ha han. Det tror jeg ikke er fakta. Jeg tror han blir solgt, og etter suksessen han har hatt i Portugal bør prisen ha steget betydelig. Nå snakker vi £15 mill! Minst. Samtidig er det jo det med lønnen. Tjener ufattelig mye.

Lenke til kommentar

Vi skulle kjøpt Cuadrado i sommer. En av overgangene jeg faktisk håpet på. En høyrebent ving som kan spille på begge sider er jo egentlig akkurat det vi trenger, da hadde vi faktisk hatt tilstrekkelig med spillere til å spille kanter. Men istedenfor kjøpte vi Falcao og er stuck med å spille to spisser og null kanter.

Så det er jo perfekt at Chelsea nå snapper han opp...

Lenke til kommentar

Forstår heller ikke hvorfor vi ikke hentet han. Prisen som det snakkes om tror jeg er rundt £30m. Hva faen liksom? Isteden så sitter vi igjen med Valencia..

Det er deprimerende å se at klubben ikke kommer seg videre etter SAF. Vi gjorde en god sommer mtp spillerne vi hentet, men bare fordi vi hentet så mange så betyr det nada når vi ikke styrker oss i en posisjon hvor en verdensklassespiller er tilgjengelig til å hentes for en billig pris.

Hvis kluben var villig til å betale 600m for AdM så er det utrolig at man ikke betalte det Chelsea nå betaler for Cuadrado.

 

Jeg håper virkelig at vi ihvertfall prøvde. Da kan man nøye seg med at det ikke var noe mer som kunne ha blitt gjort.

Lenke til kommentar

Syntes heller ManU skulle ha kjøpt noen høyrebeinte forsvarsspillere i sommer. Få ut Evans, Jones og Smalling og få inn 2 kvalitetsforsvarere. Om de bare hadde klart å få ballen inn gjennom midten og opp på topp så syntes jeg de midtbanespillerene (kunne dog fått inn f.eks Strootman) og angrepsspillerene tilgjengelig bør kunne få til mye mer enn det statistikken viser (som f.eks de klarte tidlig i sesongen).

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Sitat av Van Gaal fra United.no:

 

''' Nei, jeg sa det allerede for to uker siden. Jeg har lest hver eneste dag at jeg er interessert i spillere, men jeg er ikke interessert. Jeg har allerede sagt det. Men hva er det som skjer? Vi selger spillere, eller lar dem gå. Men dere stoler jo aldri på meg!''

Endret av Blind
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...