Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pepe er 32. I den alderen skal det bare en skade til før karrièren stuper. Varane er den eneste virkelig gode stopperen Real Madrid har bak Ramos og Pepe. Nacho er stallfyll. Varane er uaktuell, og er heller ikke tilgjengelig for "den prisen media nevner", som varierer i hytt og pine.

 

Forstå seg den som kan på alle som biter på medias syre.

 

Samtidig er jeg samme person som sa "Real Madrid kommer aldri til å kvitte seg med Özil/Di Maria". Whups :roll: Men denne gangen har jeg rett. Varane skal ingen steder.

Lenke til kommentar

Bare to år eldre enn Lindegaard, og "noen hakk" mer erfaring. God signering av oss, som vel er et resultat av at LvG har jobbet med han tidligere.

 

(Men om dette er endel av at De Gea er på vei bort, så vet jeg ikke hva jeg gjør... Real Madrid har tatt nok spillere av oss som det er... Men Casillas fyller 34 ila 2015, så ikke umulig at de kan finne på å bla opp en syk sum for DDG :( )

Lenke til kommentar

Alle klubber sett bort fra Barcelona er farmerklubber til Real Madrid. De kjøper ikke spillere om de ikke er verdensklasse og hver gang vi har hatt en spiller i absolutt verdensklasse har de forsøkt å hente han.

 

De lykkes med RVN og Beckham siden SAF ville ha de bort, og de lykkes med Ronaldo fordi han ville dra. Hvis DDG ønsker å dra vil de lykkes med han også. I år eller om noen år, det betyr ikke noe for dem - de lykkes uansett.

 

Real Madrid henter de spillerne de har lyst på, så lenge de ikke er Barcelona spillere. Det er ikke noe verken vi eller noen andre lag kan gjøre med det. De betaler mest, både i lønn og overgang.

 

E: Nå fins det spillere som opplever drømmen sin i en eller annen klubb, og de klarer kanskje ikke å hente de - men stort sett alt har en pris, dessverre.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Bør vi kjøpe Falcao på permanent basis? Hva er deres meninger?

 

Det er kanskje for tidlig å stille spørsmålet. Sesongen er bare halvspilt, og skader og mangel på tillit hos LvG har gjort at vi ikke har fått se den Falcao vi husker fra Atletico Madrid. Han har allikevel rukket å tilsynelatende bli en liten yndling hos enkelte fans.

 

Personlig, per dags dato, håper jeg vi lar han gå tilbake til Monaco. Først og fremst med tanke på hvor dyr han vil bli.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Jeg mener at vi lar han gå uansett. Hvis han slår til og blir som han var har vi 2-3 år med en vanvittig god spiss, hvis ikke har vi kastet bort 400 millioner. Uansett så mener jeg at vi kan få en sinnssykt god spiss for 400m og vi kan da velge en spiss som kan utfordre forsvar, noe jeg mener at vi trenger.

 

Om vi velger Cavani istedenfor Falcao pensjonerer jeg meg fra fotballen.

Lenke til kommentar

Harry Kane er veldig risikabelt. Ingen hadde troen på han før han plutselig slo til, og han lever i en "flytsone" nå. Jeg ville ikke kjøpt han før vi får sett hvordan normalnivået hans er når det stabiliserer seg litt.

 

En herlig spiller, men hvor god er han? Tottenham er noen blodsugere å handle fra også...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...