Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh my damn, Villa har visst signert for Barca samt blitt presentert. Hadde ikke helt fått med meg det selv om det har vært mye rykter i det siste.

Utrolig merkelig dette nesten ikke er blitt skrevet noe om.

 

I Spania, iallefall Real og Barca, har mye bedre presentasjon av nye spillere enn England.

Det er fordi fotballen i England dreier seg om lag, ikke 11 spillere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det som er så galt med det? Forskjellen mellom Spania og England er jo at fansen får være med inn og ikke bare pressen. Og så lager man jo litt mer show av det. Syntes det er en hyggelig gest til fansen.

Hvor mange tror du hadde møtt opp for å møte Obertan?

 

Slike seanser syns jeg er helt meningsløs. England handler ikke om glitter og glamour, la det forbli slik. de er fotballspillere ikke rockestjerner.

Endret av Hyrlen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det blir et show av det, dog jeg vet ikke helt. Det blir et så veldig fokus på spilleren og mindre på laget. Var lite tvil om hvem som skulle lede Real denne sesongen. Manageren? Nei. Kaka, tja. Ronaldo????

 

Sånt setter press og feil fokus synes jeg. Det gagner ikke laget

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Ønsker Mourinho når Fergie går av. Tar av meg hatten for den mannen. Eneste er at han har tendens til å korte opphold i klubber.

 

Han er ikke noen som vil sitte i en klubb i lang tid nei

 

Jeg tror det er bedre å tenke langsiktig. Satse på en manager i 5-7 år minst selv om vi ikke vinner noe disse åra

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Tror han har enten Tyskland eller England på listen når han har vunnet trippelen i Spania. Jeg er overbevist om at vi ikke hadde vunnet Champions League og/eller Premier League i 2006/07 om han ikke hadde fått fyken.

 

Om jeg ville hatt han her i 2-3 år? Tja. Kanskje? Slå seg ned tviler jeg på at han noen sinne vil gjøre.

Lenke til kommentar

Han sa etter seieren i går at han var ute etter å få flere hjem. Han har et på Estádio do Dragão, et på Stamford Bridge, et på Giuseppe Meazza og forhåpentligvis et på Santiago Bernabéu. Fyren liker ikke å bosette seg et sted over lengre tidsrom. Tipper han drar til Tyskland etter å ha fått sparken i Real.

Lenke til kommentar

Tror han har enten Tyskland eller England på listen når han har vunnet trippelen i Spania. Jeg er overbevist om at vi ikke hadde vunnet Champions League og/eller Premier League i 2006/07 om han ikke hadde fått fyken.

 

Om jeg ville hatt han her i 2-3 år? Tja. Kanskje? Slå seg ned tviler jeg på at han noen sinne vil gjøre.

 

Nåja. Det var tiden Ronaldo begynte å forbedre seg skikkelig. Grant gjorde en kjempejobb med Chelsea. Ikke overdriv Mourinho nå

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Han sa etter seieren i går at han var ute etter å få flere hjem. Han har et på Estádio do Dragão, et på Stamford Bridge, et på Giuseppe Meazza og forhåpentligvis et på Santiago Bernabéu. Fyren liker ikke å bosette seg et sted over lengre tidsrom. Tipper han drar til Tyskland etter å ha fått sparken i Real.

 

Div landslag kan også friste han. Men tror han blir Real manager temmelig raskt først

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvorfor vi ikke har lagt ut noen følere på Neymar. En slik spiller ville passet troppen vår perfekt, og av det jeg har sett av han har jeg på følelsen av en ny verdens beste spiller i emming. Han virker usannsynlig giftig foran kassa i så ung alder og det sier vel sitt når en på 17 år er fast straffe-eksekutør i en så stor klubb som Santos.

 

This.

 

Det blir spennende å følge Neymar i årene fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...