Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Snipp!

Enig i det meste du skriver. Personlig ville jeg beholdt Valencia som backup på ving og back, og kanskje Young for akkurat det samme hvis han fortsetter å prestere. Zaha kan få fram til sommeren å bevise hva som bor i han.

 

Jones? Virkelig?..

Han er grusom i forsvar. Tenker tilbake på fjorårets sesong og husker flere tilfeller hvor Jones var den som fucket det opp for dere i forsvaret. Lager masse straffer, unødvendige taklinger og kan ikke markere skikkelig.

Jones har vært en kasteball uten like, og i tillegg vært plaget med skader 1/3 av sesongen. Uheldigvis for han er det to kamper for så tre kamper på tribunen om og om igjen.

 

Hvis han faktisk kan få slutt på skadene og få spilt mer enn 3-4 kamper på rad tror jeg han kan hente fra det vi har sett glimt av. Han har et stort potensialet, men det er over et år siden vi har sett det - med unntak av noen enkelte situasjoner. Men som du skrev i Arsenal-tråden så mener jeg også at Smalling er undervurdert. Han er min favoritt av alle stopperne vi har akkurat nå, og jeg håper for vår del at vi ikke selger han - og hvert fall ikke til dere...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Van Persie har vel en heftig lojalitetsbonus om han fullfører kontrakten, så tviler på at han forsvinner i sommer. Samtidig så virker det som (som forventet) at han er en spiller LvG har troa på. De fleste andre på lista ut er jeg enig i. Spørs litt på hva vi handler egentlig. Fordelen med Young og Valencia er at de begge er fine backuper på backene også. Noe som er viktig, i hvertfall på høyrebacken.

 

Tror og håper vi kjøper inn en ny høyreback i sommer. Rafael må gjerne bli, digger spilleren, men han er for mye skadet til at vi kan satse på han som førstevalg en hel sesong.

 

Stoppere må inn i alle fall. Gjerne en etablert toppspiller, og en backup/talent som kan ta nivået. Klarer vi å få på plass dette kan vi etter hvert selge to av de etablerte stopperne våre, Evans ut sommer er jeg enig i. Hvem av Smalling og Jones jeg foretrekker er jeg usikker på. Den med mest potensiale er uten tvil Jones, og toppnivået hans er bra, og han er fortsatt bare 22 år.

 

Spennende å se hva som hentes i sommer og eventuelt januar. Snakkes om Vlaar, Laporte, Hummels, Van Dijk, Verthongen osv.

 

Hummels bør være førstevalget å prøve seg på. Synes tidligere håpet om å hente han har vært litt vel optimistisk, men nå sliter Dortmund voldsomt, og kan fort finne på å ligge sist i Bundesliga til jul. De rykker vel neppe ned, men Champions League neste år virker allerede urealistisk. Så da er det lov å håpe litt, og satse på at Hummels ønsker en ny utfordring.

 

Vlaar er et billig og bra alternativ forsåvidt, men han er mye skadet han også, og jeg er litt usikker på hvor god han egentlig ville vært i en toppklubb. Laporte er spennende, ikke sett noe særlig av han selv, men enda en runde med Athletic Bilbao da...?

 

Van Dijk får mye skryt, men er stor forskjell på skotsk og engelsk Premier League. Enda ikke spilt for Nederland, i en alder av 23 år. Late bloomer? Verthongen har kvalitetene i alle fall, men har vel kurven hans har vel også gått nedover i prestasjoner. Og kjøpe fra Tottenham og Levy? Hmmm.. skeptisk.

 

Er i alle fall forsvaret som trenger forsterkning, samt å forlenge med De Gea. Midtbanen vår ser faktisk utrolig sterk ut om dagen, og angrepet også forsåvidt, når spillere som RvP og Falcao kommer i gang. Grunnmuren i forsvaret trenger forsterkning. Midtstoppere og høyreback.

Lenke til kommentar

Verthongen? Kjøp Kaboul også så har dere et komplett håpløst stopperpar. Verthongen er nesten like dårlig som Kaboul.. Som med Jones, så sitter jeg å tenker tilbake til fjoråret hvor de to klønene Verth og Kaboul en etter en gjorde tabbe etter tabbe. Kaboul er vel verst, men Verthongen er ikke mye bedre. Tror jeg ville lett i tyskland etter stopper. Skal dere ha en type som Verthongen eller Hummels i forsvar må dere også ha en Mertesacker-lignende stopper som hele tiden holder seg bak. Hummels har hvertfall en veldig offensiv spillestil som kan gjøre dere svært sårbar bakover om dere ikke har en riktig stopperpartner sammen med Hummels.

Lenke til kommentar

Doumbia? :grin: Er veldig usikker selv, men det hadde kanskje vært lurt med en rask spiss?

Cavani er nok et godt alternativ, men tipper at han vil ha veldig høy lønn? Han er vel generelt veldig høy på seg selv. Skal sies at jeg har litt sansen for ham.

Higuain er jeg veldig usikker på, men han dør i alle fall være tilgjengelig.

Drmic kjenner jeg ikke noe særlig til.

Er det et alternativ å kjøpe Shaqiri, og bruke ham på topp?

Bony er kanskje en god ide ja, sikkert ikke for dyr heller. Scorer visst mye også, mest i PL i 2014?

Lacazette er god på fifa :p

Benteke? Næh, vet ikke jeg? Er i alle fall sterk

Benzema? Viss Real Madrid kjøper en ny og bedre spiss, (en viss Argentiner) så bør jo han være et alternativ?

Edit 2: Hva med å snappe Martinez foran nesa på Liverpool? :wee:

Edit:

Av de, Falcao tilbake i Atlético form...


Enig, men viss det ikke skjer? Nå er han i alle fall bare et levende skademareritt, og det er ikke noe å satse på.

Endret av Noctua.
Lenke til kommentar

Wilson med et skikkelig gjennombrudd? :wee:

 

Eller så tenker jeg at fokuset også litt bør være en ung spiller som kunne tenke seg å spille for oss over litt lengre tid (uten at jeg skal gjøre dette til en Welbeck debatt :p) Britisk hadde selvfølgelig være å foretrekke, men andelen britiske spisser i verdensklasse er mildt sagt ganske begrenset...

Lenke til kommentar

Tenkte ikke på Müller. DET hadde vært en rå signering. Tviler på at han skal noe sted sånn egentlig.

 

Benzema er latterlig undervurdert og er en viktig spiller for Real Madrid. Tror ikke han skal noe sted heller. Passer stilen til RM perfekt for øyeblikket.

 

Bony - Tror han hadde vært en rå spiss for oss. Kanskje ikke av øverste kaliber, men hadde nok vært solid. Dessverre koster han nok mer enn han er verdt.

Lenke til kommentar

Lacazette har endelig begynt å putte på jevnlig basis, Müller bør være aktuell for oss, fikk gjennombruddet under van Gaal i Bayern. Bony er en stor hengslette spiss, dog han vet hvor målet står. Mener dog at en Papiss Cissé i toppform hadde vært idéelt (Alá hans første halve sesong i Newcastle, da var han sinnsyk)

Lenke til kommentar

Ikke vet jeg. Det kommer vel an på forholdet hans til Guardiola og van Gaal. Han tjener jo også bare £85k i uka nå(kan hende det var hans gamle kontrakt), så han kommer jo til å få dobbel betaling hos oss, minst. Og hvor dyr hadde han vært? Fikk vel ny kontrakt i sommer, til 2019. Det er vel helt usannsynlig, men sykere ting har skjedd før. Er lov å håpe i alle fall.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle en Bayern-oppvokst og oppdratt-spiller forlate verdens beste klubb når han får massevis av spilletid, nettopp har signert en ny kontrakt, og er lagkamerater med halve landslaget sitt, til fordel for United? Særlig når han sannsynligvis bare hadde blitt benket til fordel for Rooney, kjenner jeg klubben rett.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...