Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

08.20: Daily Star følger på ved å henvise til spanske Fichajes, som hevder at United forbereder et bud på £20 millioner for å få Atlético Madrid med på å selge sin brasilianske midtstopper Miranda i januar. Utkjøpsklausulen hans påstås å ligge på £24 millioner.



08.15: Real Madrid skal ha gitt Chelsea og Manchester United beskjed om at de må punge ut med £19 millioner dersom noen av dem skal ha håp om å få kjøpe Raphaël Varane i januar. Men vær OBS – det er Daily Express som melder dette.




Begge deler er vel mest sannsynlig bare bullshit. Jeg sier ikke nei til Miranda, men £19m for Varane er gibortpris. Hvis han under noen omstendighet bare er litt tilgjengelig, så er det bare å sprenge banken! Varane er mitt førstevalg, vedensklasse i mange år fremover. Dog tvilsomt at han går fra Real.


Endret av noctua_nh-d14
Lenke til kommentar

Nei, fy flate da blir jeg meget skuffet. Jeg skal ikke si at jeg ikke har sett det ligge i kortene, men jeg håper virkelig De Gea ønsker å fortsette karrieren i Manchester United. Finnes ikke en keeper jeg heller ville hatt mellom stengene. Ikke Neuer en gang, rett og slett fordi De Gea er vår gullgutt.

 

Mener dessuten at De Gea mister ansikt om han velger å svikte halve Madrid for å spille for Real. Han er en ekte Atletico gutt.

Lenke til kommentar

Hevder Khedira er ferdig i Real Madrid

Den spanske radiostasjonen Cadena SER melder, gjengitt av avisen AS, at Real Madrid har bestemt seg for at de ikke vil fornye kontrakten til den tyske midtbanespilleren Sami Khedira. Khediras kontrakt går ut i juni 2015 og verdensmesteren fra i sommer har i lengre tid vært linket til blant andre Arsenal og Manchester United.

 

Årsaken til at Real Madrid ikke skal ha et ønske om å fornye kontrakten, er ifølge Cadena SER at spilleren i fjor avslo å gå i forhandlinger om en forlengelse. I tillegg har Khedira en mindre viktig rolle i klubben nå enn tidligere.

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

I følge britiske aviser (lenket i artikkelen) skal visst LvG ønske å kvitte seg med disse spillerne:

 

Januar:

Lindegaard

Anderson

 

Til sommeren:

Nani

Chicharito

Cleverley

Zaha

Henriquez

Powell

Fletcher

RvP

Smalling

Jones

Young

Rafael

 

De han skal ønske inn: Godin, Hummels, Clyne eller Alves, Strootman og Robben

 

Ser for meg at mange her ikke er enig i alle spillerne LvG ønsker å kvitte seg med :p

 

http://www.dagbladet.no/2014/12/05/sport/fotball/premier_league/manchester_united/louis_van_gaal/36580082/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...