Jotun Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Ryktene sier at forholdet til Shakira skranter.... Så.... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Ryktene sier at forholdet til Shakira skranter.... Så.... Fort! Iverksett operasjon "Giggsy" så det krasjer med en gang! 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) 08.20: Daily Star følger på ved å henvise til spanske Fichajes, som hevder at United forbereder et bud på £20 millioner for å få Atlético Madrid med på å selge sin brasilianske midtstopper Miranda i januar. Utkjøpsklausulen hans påstås å ligge på £24 millioner. 08.15: Real Madrid skal ha gitt Chelsea og Manchester United beskjed om at de må punge ut med £19 millioner dersom noen av dem skal ha håp om å få kjøpe Raphaël Varane i januar. Men vær OBS – det er Daily Express som melder dette. Begge deler er vel mest sannsynlig bare bullshit. Jeg sier ikke nei til Miranda, men £19m for Varane er gibortpris. Hvis han under noen omstendighet bare er litt tilgjengelig, så er det bare å sprenge banken! Varane er mitt førstevalg, vedensklasse i mange år fremover. Dog tvilsomt at han går fra Real. Endret 13. november 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 £19m for Varane kan jo aldri skje. Hadde vært et scoop uten like. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 enig. Viss han går, så blir det nok fort 30-40. Viss han ikke har lite igjen på kontrakten, eller har en latterlig utkjøpsklausul. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 £19m for Varane er automatisk årets kjøp. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Bare synd det er de to minst troverdige avisene som kommer med ryktene. Altså oppspinn, Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Ja, det tenkte jeg også. Varane forblir vel en drøm. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Metro mener at vi nesten har Depay i boks. Vi gjorde vist et forsøk i sommer, men det endte opp med at han ble i Nederland. Absolutt en spennende spiller, men jeg gir meg ikke med klagingen før vi har fått inn en ny midtstopper først. http://metro.co.uk/2014/11/13/manchester-united-close-in-on-18m-transfer-deal-for-dutch-cristiano-ronaldo-memphis-depay-4946869/ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Di Maria og Depay som vinger i 4-3-3. zomg. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Enda færre muligheter for Adnan. Vet ikke helt hva jeg mener, har ikke sett så altfor mye av Depay, men jeg er foreløpig lunken til hva Van Gaal har vist. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Di Maria og Depay som vinger i 4-3-3. zomg. Nja på tide at Van Gaal spiller Di Maria på midten igjen, er der han har vært best Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg DØR viss De Gea går til Real Madrid. Håper inderlig at Casillas finner en form, som vi aldri har sett før! Eller at de henter Cech eller Lloris. De må holde seg unna gullgutten vår! Det ryktes at De Gea ikke vil signere ny kontrakt pga interesse fra RM. Link Lenke til kommentar
G27 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Nei, fy flate da blir jeg meget skuffet. Jeg skal ikke si at jeg ikke har sett det ligge i kortene, men jeg håper virkelig De Gea ønsker å fortsette karrieren i Manchester United. Finnes ikke en keeper jeg heller ville hatt mellom stengene. Ikke Neuer en gang, rett og slett fordi De Gea er vår gullgutt. Mener dessuten at De Gea mister ansikt om han velger å svikte halve Madrid for å spille for Real. Han er en ekte Atletico gutt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Tror ikke DDG går til Real. Han er litt for knyttet til Atletico tenker jeg, men det blir jo bare antakelser. Real henter nok Lloris eller Cech. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Føler faktisk det er litt det samme. Går han til Real, så viser han jo at driter i hvor han kommer fra, og det er faktisk litt viktig for meg. Håper såklart han blir, men velger han RM, så kan han bare dra for min del. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Hevder Khedira er ferdig i Real MadridDen spanske radiostasjonen Cadena SER melder, gjengitt av avisen AS, at Real Madrid har bestemt seg for at de ikke vil fornye kontrakten til den tyske midtbanespilleren Sami Khedira. Khediras kontrakt går ut i juni 2015 og verdensmesteren fra i sommer har i lengre tid vært linket til blant andre Arsenal og Manchester United. Årsaken til at Real Madrid ikke skal ha et ønske om å fornye kontrakten, er ifølge Cadena SER at spilleren i fjor avslo å gå i forhandlinger om en forlengelse. I tillegg har Khedira en mindre viktig rolle i klubben nå enn tidligere. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 I følge britiske aviser (lenket i artikkelen) skal visst LvG ønske å kvitte seg med disse spillerne: Januar: Lindegaard Anderson Til sommeren: Nani Chicharito Cleverley Zaha Henriquez Powell Fletcher RvP Smalling Jones Young Rafael De han skal ønske inn: Godin, Hummels, Clyne eller Alves, Strootman og Robben Ser for meg at mange her ikke er enig i alle spillerne LvG ønsker å kvitte seg med http://www.dagbladet.no/2014/12/05/sport/fotball/premier_league/manchester_united/louis_van_gaal/36580082/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå