Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er en unggutt lik de vi har.

Som til daglig stopper Bale, Rodriguez, Ronaldo, Benzema osv på trening :p

Han er vel kanskje verdens kjappeste stopper (selv om jeg leste nå at Jagielka var den som var raskest i PL), han er ekstremt god én-mot-én, god i lufta og med ball. Er komplett, dessverre har Real nå skjønt det, det gjorde de ikke for 2-3 år siden.

Lenke til kommentar

Hvis vi får rundt £15m kan det være ok. Hvis ikke burde vi beholde han. RVP er klasse, men har hatt en Torres-dupp snart!

E: Hvis RVP går er vi nødt til å hente en ny spiss. Da kjenner jeg at det var litt idiotisk å selge Welbeck.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Det siste på ryktebørsen til Manchester United er at Van Gaal ikke kommer til å kjøpe spillere i Januar med mindre noen av hans overgangsmål blir tilgjengelig. Spillere blir "aldri" tilgjengelig i Januar, så vi kan egentlig like godt tolke det som om at det ikke blir hentet inn forsterkninger før sommeren 2015.

Samtidig kan dette være et "spill for media" for å trekke ned prisen på spillere. Vise at vi ikke lenger er desperat og ikke lenger er villig til å betale syke summer.

Hva tror dere vi gjør første måned 2015? Selger? Kjøper?

Lenke til kommentar

Enig med Hansoen her. Alle vet at vi har penger, det er jo ikke problemet, men jeg mener sommerens taktikk var far uansett.

Usikker på kjøp i Januar. Tror vi slår til hvis vi får kvalitet, noe jeg ikke tror vi får. Dermed ingen kjøp. Salg er mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...