Jakobk Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Real selger vel ikke Varane?! Viss ikke de plutselig kjøper Hummels... Varane hadde jo vært drømmen. Er han er typisk ledertype? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Nei, det er en unggutt lik de vi har. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 En ny stopper og en frisk Falcao inn så er vi der vi skal være. Spreng gjerne banken for Varane eller Hummels. Det skremmer meg litt at jeg synes vår nest svakeste posisjon på banen for tiden er spiss. Sånn, med tanke på hvem vi faktisk har der. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Nei, det er en unggutt lik de vi har. Som til daglig stopper Bale, Rodriguez, Ronaldo, Benzema osv på trening Han er vel kanskje verdens kjappeste stopper (selv om jeg leste nå at Jagielka var den som var raskest i PL), han er ekstremt god én-mot-én, god i lufta og med ball. Er komplett, dessverre har Real nå skjønt det, det gjorde de ikke for 2-3 år siden. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Chiellini og Vlaar har vel kontrakta som går ut etter sesongen? I tillegg henter vi Alves som er rutinert nok.. Khedira kommer også. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Real har Ramos, Pepe og Varane. Den som kommer etter det er middelmådige Nacho. De hadde ikke solgt Varane om de kjøpte Hummels engang. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Hadde vært digg med Alves inn. Da kan vi selge Valencia! Har ingenting i mot Vlaar, men jeg er litt usikker på om han kan bli en kjempe for oss. Det skal sies at jeg tenkte akkurat når Chelsea kjøpte Cahill, jeg hadde ikke troen på han Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 https://twitter.com/FourFourTweet/status/529566730666774528 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Tja, tja. Han har ikke vært like giftig som for 2 år siden i år. God på å holde på ballen, men ingen Falcao. Med Falcao, Wilson, Henriquez og potensielt Chicha, så er vi kanskje besatt der framme? Jeg vil helst ha Rooney litt tilbaketrukket. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Hvis vi får rundt £15m kan det være ok. Hvis ikke burde vi beholde han. RVP er klasse, men har hatt en Torres-dupp snart! E: Hvis RVP går er vi nødt til å hente en ny spiss. Da kjenner jeg at det var litt idiotisk å selge Welbeck. Endret 4. november 2014 av Espp Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 E: Hvis RVP går er vi nødt til å hente en ny spiss. Da kjenner jeg at det var litt idiotisk å selge Welbeck.Hvorfor? Welbeck ble erstattet av Falcao og nå har vi Wilson som jeg mener har større potensiale enn Welbeck. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Så vi skal ha Falcao og unggutter? Hernandez mener jeg ikke er god nok. Herlig rotasjonsspiller, men ikke til fast spill. Høres litt tynt ut. Tenker da i tilfelle Falcao blir skader. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Det siste på ryktebørsen til Manchester United er at Van Gaal ikke kommer til å kjøpe spillere i Januar med mindre noen av hans overgangsmål blir tilgjengelig. Spillere blir "aldri" tilgjengelig i Januar, så vi kan egentlig like godt tolke det som om at det ikke blir hentet inn forsterkninger før sommeren 2015. Samtidig kan dette være et "spill for media" for å trekke ned prisen på spillere. Vise at vi ikke lenger er desperat og ikke lenger er villig til å betale syke summer. Hva tror dere vi gjør første måned 2015? Selger? Kjøper? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Iallefall bedre enn " vi har evig med peng" Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Enig. Vi kjøper nok en stopper uansett! Det ryktes at Strootman har sagt til Roma at han vil til oss. Cleverley går nok bort, permanenti januar eller i sommer. Andrson og annnet daukjøtt forsvinner vel om vi får en kjøper Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Var jo også snakk om en retur for Pique. Har han tapt seg? Ser jo nesten aldri barca, men de få gangene eg har sett så har han ikke imponert meg like mye som før Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Tviler på Shakira vil til Manchester. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Iallefall bedre enn " vi har evig med peng" Så absolutt! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Enig med Hansoen her. Alle vet at vi har penger, det er jo ikke problemet, men jeg mener sommerens taktikk var far uansett. Usikker på kjøp i Januar. Tror vi slår til hvis vi får kvalitet, noe jeg ikke tror vi får. Dermed ingen kjøp. Salg er mulig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Når det kommer til Pique så er ikke den han var. Solid stopper som er milevis bedre enn de vi har, men som Hoffet skriver så tror jeg ikke Shakira vil til England Endret 6. november 2014 av Espp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå