Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel hjemme ble du usikker på om du ville ha grønnsaker, kjøttdeig og tomatsaus til middag.

**

KRRPRRKRRPRRRINT...

**

Faksmaskinen durer. Et bud har nettopp tikket inn på mata. Hva gjør du?

 

Kommer an på prisen, men opp mot £30m, så ville jeg solgt. Alle helst så ville jeg hatt et midtbanebeist ala Vidal, som kunne gått rett inn på laget i bytte. En klasseving hadde heller ikke vært å forakte

Lenke til kommentar

Nye CB-er som kan være alternativer og (nesten) like gode som Hummels (i mine øyne), er usikker på kontraktsforløpet deres med nåværende klubber, men der får andre skyte inn:

 

1. Godin

2. Barzagli

3. Miranda

4. Dante

5. Höwedes

6. Varane

(7. Badstuber)

 

Er mange på denne listen som enten er delvis "ute i kulden" i nåværende klubb eller som kunne godt av å ta et steg opp til verdens største klubb.

Lenke til kommentar

Fin liste, tar gjerne noen fra den!

 

Hvordan er Subotic/Sokrates? Har ikke sett så mye Dortmund i det siste :)

 

Og hva med Chielini? Kontrakten hans går ut til sommeren!

 

OT: Har jeg en rar skrifttype? Sykt irriterende! hvilken er standard?

Endret av noctua_nh-d14
Lenke til kommentar

Chiellini har falt seg de siste årene, men fortsatt sterk. Mistet litt fart og synes han ikke er så dominerende som han var. Sokratis er veldig, veldig bra, men tviler på at han forlater Dortmund. Subotic er mer ute i kulden, ganske "kjedelig" stopper, hverken fugl eller fisk, ingenting han er spesielt bra på, men ingenting han er spesielt dårlig på heller.

Lenke til kommentar

De defensive kvalitetene trenger ikke å være ekstremt gode (Hummels- og Benatia-nivå) så lenge lederegenskapene er fra øverste hylle, som nevnt. Men sprøsmålet er hvem er da kandidatene?

Der har vi Vlaar faktisk. Han er ikke like god som Hummels og Benatia, men han er en leder. Liker typen godt og kanskje han kunne bli god nok for oss.

 

 

1. Godin

2. Barzagli

3. Miranda

4. Dante

5. Höwedes

6. Varane

(7. Badstuber)

 

Godin, Miranda og Verane kunne jeg tenkt meg. Dante er for treg (tregere enn Hummels jo..) og Badstuber tror jeg ikke er god nok. Har lite kjennskap til Höwdes og Barzagli

 

 

Klipp!

Arial :)

 

Liker Sokratis, men som B-Pelle tror jeg ikke han forlater Dortmund. Da har vi kanskje større sjanse på Subotic.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Nye CB-er som kan være alternativer og (nesten) like gode som Hummels (i mine øyne), er usikker på kontraktsforløpet deres med nåværende klubber, men der får andre skyte inn:

 

1. Godin

2. Barzagli

3. Miranda

4. Dante

5. Höwedes

6. Varane

(7. Badstuber)

 

Er mange på denne listen som enten er delvis "ute i kulden" i nåværende klubb eller som kunne godt av å ta et steg opp til verdens største klubb.

Dante er etter min mening en av de dårligste fotballspillerne på de ti største lagene i Europa. Ville ikke hatt han gratis engang. At Brasil sto mellom Luiz og Dante på stopperplass i sommer sier egentlig alt om hvor begrenset det laget der var.

 

Nå har du forsåvidt bare laget en liste som er grei nok, men Varane er nok verdt cirka dobbelt så mye som de andre der. Varane og Godin hadde vært noe, kanskje.

Endret av LimeCanes
Lenke til kommentar

Det er litt en illusjon at man trenger raske stoppere, se på Mertesacker og f.eks Vidic. De to har aldri vært kjappe, men tar igjen på posisjonering og duellstyrke. Vil si at det er viktigere enn å ta igjen Ronaldo dersom han er igjennom. Han scorer uansett. De som er kjappe (Smalling f.eks) stoler mye på fart i situasjoner der man bør være noe klokere (Dante hadde aldri rust inn i taklingen som førte til det andre gule kortet pga. manglende fart). Føler Dante får uforholdsmessig mye tyn, for ikke mange år siden var han kanskje den beste stopperen i Bundesliga, han har selvsagt slitt i forhold til at Boateng har blitt dominerende og de hentet Benatia for masse penger, men jeg tror han kunne gjort en bra jobb for United.

 

Grunnen til at jeg tok med Varane var også fordi jeg håper innerst i mitt hjerte at han en gang blir å se i United-drakt, han kommer til å bli verdens beste stopper. Har absolutt alt, selv om det er veldig lite realistisk. Vi hadde nok muligheten for et par år siden, men nå lurer jeg på om det er for sent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...