Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

80 millioner pund pluss 500,000pund i uken det er hinsides dyrt, selv om det hadde vært kjekt å se han i ligaen igjen. Selv om han kom tilnærmet gratis hadde jeg sagt nei for min egen del (hadde det vært Liverpool han ville til, som han engang i tiden ville :p )

 

Litt artig å tenke på det, faktisk. Han var jo veeeldig nærme en overgang til Liverpool før SAF snappa han opp. En aldri så liten genistrek av Ferguson.

Lenke til kommentar

Er dette han/jeg referer til:

 


Ian Doyle, Liverpool Echo
CRISTIANO RONALDO last night urged Liverpool boss Gerard Houllier to follow up his interest in him.

The 19-year-old Portuguese midfielder is proving one of the stars of this year’s Toulon under-20 tournament.

Reds assistant manager Phil Thompson has been in France to observe the impact of the youngster, whose performances have attracted interest from a host of top European clubs.

And Ronaldo, an attacking player who can play on either flank, has signalled his intentions by admitting it would be a “dream” to move to Anfield.

“Liverpool are one of the best clubs in England and it would be a dream for any player to represent a club of such traditions,” he said.

“I will have to hope that they make an offer that is good for both Sporting and myself.”

Ronaldo added the lure of playing alongside Michael Owen has influenced his decision to greet a move.

“The English League is not one of my favourites, but it is very interesting,” he insisted.

“I think my way of play can be reconciled in the Premiership. If a player possesses quality, he can adapt anywhere.

“Michael Owen is a great player and any youngster would love to be in the same side as him.

“Let’s see how things turn out. I am going to continue working as hard as ever.”

Lenke til kommentar

Her har du Juventus:

http://www.insidefutbol.com/2013/10/22/we-had-cristiano-ronaldo-signed-and-sealed-then-it-collapsed-and-manchester-united-stole-in-former-juventus-ceo-luciano-moggi/105028/

 

Er 99% sikker på at jeg har lest noe lignende med Real Madrid også. SAF snappet han opp under vår pre-season kamp mot Sporting! Ganske gøy lesing hvordan han gjorde det også, men helt klart mindre interessant for alle andre enn United fans!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vi skal ikke diskutere potensielle stopperkjøp da? "Unge" stoppere har vi nok av. Javi Martinez? Diego Godin? Litt lei av Hummels, men han er vel udiskutabelt den perfekte.

 

Skal vi selge en av de vi allerede har? Evans? Eller låner vi ut Blackett? Med alle skadene vi har trenger vi vel alt vi har til disposisjon.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Januar.

 

**
KRRPRRKRRPRRRINT… DIRRIRRIRRRIR
**

 

Faksmaskinen durer. Inboxen på Jotun's nye e-mail dirrer. Et bud har nettopp tikket inn på Mata. Budet lyder på £25 millioner. Hva gjør du han?

 

Vi brukte ufattelig mye penger i sommer og slengte rundt med spillere på billigsalg og lån. Det kan vel ikke fortsette? For ett år siden kjøpte vi Mata for £37,5 millioner. Han har vært solid, men ikke god nok. For to år siden var han en av verdens desidert beste offensive midtbanespillere. Er han det fortsatt? Joda. Jeg vil si at han er det. Men passer han inn i Manchester United? Rooney er vår nr. 10, og selv om mange mener Rooney bør være den som forlater United, så kommer han til å bli. Garantert. Kaptein Wayne Rooney.

 

£ - Hvor mye tror dere vi ville fått for Mata? Tror dere han forlater oss?

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...