Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenker at vi ikke burde svi av penger på han. Nå må vi fostre fram Januzaj først og fremst. Ronaldo kunne skutt oss til alle trofeer igjen, men han blir å koste alt for mye penger.

 

Det er en nostalgisk tanke og jeg drømmer om å se han i rødt igjen, men jeg ønsker heller å se Januzaj ta den plassen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får vi han til rundt 350m så tror jeg det kan være en bra signering. Det kan bli problematisk for Januzaj med Ronaldo på laget, men Janu er fortsatt ung og Ronaldo nærmer seg 30. Men hvem er en bedre lærer for Januzaj enn Ronaldo? :)

Ronaldo kunne kanskje vært en bra mentor ja, men Januzaj blir aldri å utvikle seg hvis han ikke får spille.

 

Hvem ville du valgt av Di Maria, Ronaldo og Januzaj når det kun er to plasser? Tenkte meg det ;)

 

E: 350m er jo drømmetenkning. Hvis han går, går han for 800m +/- litt.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Alt under £50 er greit, men igjen - det er litt vondt å hente en aldrene (30 år) Ronaldo for å benke Januzaj. Jeg er sikker på at CR klarer 5-6 år til på toppnivå, men jeg ønsker heller å satse på Januzaj.

 

De pengene kan vi heller bruke på enda en midtbanespiller og en midtstopper av rang. Vi trenger enda en sentral midtbanespiller som kan gå rett inn på laget. Det hadde vært fint om Blind / Herrera hadde hatt en spiller å rotere med, eller at vi spiller 4-3-3 og Di Maria får en offensiv rolle i fremste 3er.

Lenke til kommentar

Han er vist ikke fornøyd med politikken som drives innad i Real Madrid, noe fansen sikkert ikke er heller. Regner med at de kommer å retter meg hvis jeg tar feil nå, men tror de er like misfornøyd. Det er jo helt sykt at de selger sine beste spillere år etter år, bare for å hente inn noen andre.

 

Enig med det siste du sier. Vi burde bruke pengene på noe annet. Skulle han komme, blir han garantert å kreve samme lønn som i Real - og den er VANVITTIG! 5m uka...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...