OhEasy Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Håper engelsk kurs tilbys til, om ikke alle 3, hvertfall Falcao og LVG. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Er det noen grunn til å tro at LVG kanskje ikke tar kurs allerede? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Bare han lærer seg å si Manchester United Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Falcao var jo overraskende god i engelsk! Også de tårevåte valpeøynene hans da, en liten juvel vi har skaffet oss her! <3 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Den som har imponert meg mest med engelsken er uten tvil Mata! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Vet ikke om det er skrevet her tidligere, men fin kort-dokumentar om Giggsy på nrk.no. http://tv.nrk.no/program/KOID23005214/ryan-giggs-liv-i-manutd Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Den har blitt nevnt i den vanlige tråden. Dette er ryktetråden. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Ronaldo ryktes tilbake igjen. Hva tror dere? Hvor sannsynlig er det egentlig? E: Feil tråd, flytte til ryktetråden, mod? Endret 15. september 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) feil tråd ihvertfall. glem rykter inntil videre. sesongen har startet for good nå. Endret 15. september 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Jeg tenker at vi ikke burde svi av penger på han. Nå må vi fostre fram Januzaj først og fremst. Ronaldo kunne skutt oss til alle trofeer igjen, men han blir å koste alt for mye penger. Det er en nostalgisk tanke og jeg drømmer om å se han i rødt igjen, men jeg ønsker heller å se Januzaj ta den plassen 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Får vi han til rundt 350m så tror jeg det kan være en bra signering. Det kan bli problematisk for Januzaj med Ronaldo på laget, men Janu er fortsatt ung og Ronaldo nærmer seg 30. Men hvem er en bedre lærer for Januzaj enn Ronaldo? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Får vi han til rundt 350m så tror jeg det kan være en bra signering. Det kan bli problematisk for Januzaj med Ronaldo på laget, men Janu er fortsatt ung og Ronaldo nærmer seg 30. Men hvem er en bedre lærer for Januzaj enn Ronaldo? Ronaldo kunne kanskje vært en bra mentor ja, men Januzaj blir aldri å utvikle seg hvis han ikke får spille. Hvem ville du valgt av Di Maria, Ronaldo og Januzaj når det kun er to plasser? Tenkte meg det E: 350m er jo drømmetenkning. Hvis han går, går han for 800m +/- litt. Endret 15. september 2014 av Espp Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 £80m er alt for mye, da bør vi heller satse på Januzaj, og kjøpe Depay/Bakkali i tellegg. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Alt under £50 er greit, men igjen - det er litt vondt å hente en aldrene (30 år) Ronaldo for å benke Januzaj. Jeg er sikker på at CR klarer 5-6 år til på toppnivå, men jeg ønsker heller å satse på Januzaj. De pengene kan vi heller bruke på enda en midtbanespiller og en midtstopper av rang. Vi trenger enda en sentral midtbanespiller som kan gå rett inn på laget. Det hadde vært fint om Blind / Herrera hadde hatt en spiller å rotere med, eller at vi spiller 4-3-3 og Di Maria får en offensiv rolle i fremste 3er. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Ronaldo har 4 år igjen av kontrakten og er vel den som tjener MEST, hvorfor skulle han forlate dette..kjøp dere heller en midtstopper.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Han er vist ikke fornøyd med politikken som drives innad i Real Madrid, noe fansen sikkert ikke er heller. Regner med at de kommer å retter meg hvis jeg tar feil nå, men tror de er like misfornøyd. Det er jo helt sykt at de selger sine beste spillere år etter år, bare for å hente inn noen andre. Enig med det siste du sier. Vi burde bruke pengene på noe annet. Skulle han komme, blir han garantert å kreve samme lønn som i Real - og den er VANVITTIG! 5m uka... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 30 år på nyåret. Hadde vært en morsom gimmick, men ikke noe vi burde gå over £40m på. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Nei, takk. Han er en rimelig ekkel type egentlig. Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 15. september 2014 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 15. september 2014 1x Midtstopper 1x Venstreback 1x Defensivt anker 1x Box-to-box 1x Lynhurtig, målscorende ving Koste hva det koste vil. Regninga kan sendes til M. Glazer. 100% enig med Latias, men tror neppe det skjer. 3 kjøp, der i mot, det er vel sannsynlig. Man kødder ikke med Sheriff Woody. 18 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Kunne vel vært moro med Di Maria - Falcao - Ronaldo på topp i et par år med 4-3-3, men Ronaldo er vel kanskje ikke spilleren ManU trenger mest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå