TurtelWar Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Deilig, der ble overgangsvinduet enda ett hakk bedre! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 fy faen takk Villa <3 <3 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Cleverley er det nå faktisk håp for fortsatt. Fletcher og Anderson burde dratt før synes jeg. Når det er sagt så holder ikke noen av de tre mål. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Ja hadde vi bare signert en god CDM kunne vi blitt kvitt fletcher. Men siden LVG ga han visekapteinrollen ser det dårlig ut tror det blir mye spilletid for han i år og det kommer til å ødelegge mye. Tar heller anderson enn han der. Carrick kan ikke komme tilbake fort nok! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 En rolle som kaptein eller visekaptein skal da ikke være en garanti for spilletid. Håper LvG skjønner dette og benker hvem som helst som ikke leverer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 En rolle som kaptein eller visekaptein skal da ikke være en garanti for spilletid. Håper LvG skjønner dette og benker hvem som helst som ikke leverer. Får se... Føler LVG liker Fletch godt Ihvertfall. Egentlig synd han ikke la opp med sykdommen han hadde, tror ikke han er helt frisk enda heller. Veier jo kanskje 40kg... Og man blir aldri kvitt UC som han har. Og da er det umulig å spille for en klubb som utd. Han får min sympathy vote mer enn noen andre selvsagt men vil ikke at han skal ødelegge for klubben ved å spille for oss mer! Er ikke bra for han og er definitivt ikke bra for oss. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Kan ikke se for meg at LVG gir Fletcher mye spilletid vis ikke skadesituasjonen tilsier det. Kjempeviktig posisjon for hans filosofi, og Fletcher holder ikke mål. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Di Maria er og blir DRØY. Folk som klager på prisen er klovner; kvalitet koster i dagens overgansvindu. Di Maria = Suksess. Slippe Welbeck til Arsenal = LOL! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Fletcher sin kontrakt går ut neste sommer, andre som trur han ikkje får ny kontrakt og LVG erstatter han med Strootman? Btw, skriverier om at kneskaden til Vidal har blussa opp igjen, hadde vært ein dyr gambling... Litt er det jo med Falcao, men med låneavtale er jo risken mindre. Endret 4. september 2014 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg tror Fletcher får bli i klubben så lenge han ønsker det selv, akkurat som med Solskjær. 1 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Tviler på at LVG er så sentimental... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Det ryktes at vi har intensivert jakten på Zakaria Bakkali. Han og Ødegård inn så har vi to av de største offensive talentene der ute Ødegaard* Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Så vidt jeg har hørt har Bakkali tapt seg og har viste sjeldnere og sjeldnere sitt tore potensialet i løpet av fjorsesongen. Men alle har vel nedturer. Tviler på at LVG er så sentimental... Men det tror jeg definitivt Giggs er. Tror vår største legende har en del å si når det kommer til slike avgjørelser. Endret 5. september 2014 av G27 Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Det er ikke noe problem å ha Fletcher i troppen, så lenge han ikke spiller så mye. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Så vidt jeg har hørt har Bakkali tapt seg og har viste sjeldnere og sjeldnere sitt tore potensialet i løpet av fjorsesongen. Men alle har vel nedturer. Tviler på at LVG er så sentimental... Men det tror jeg definitivt Giggs er. Tror vår største legende har en del å si når det kommer til slike avgjørelser. Nå forsvant både Welbeck og Cleverly, så tror ikke har så mye å si om du er oppvokst i klubben. Er du ikke god nok så er det på hue ut. Van Gaal sitter nok greit med det siste ordet når de avgjørelsene skal taes. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Synes det er ganske åpenbart at LvG har større sansen for Fletcher enn Welbeck og Cleverley. Fletcher kan bare bli for min del, så lenge han ikke er beregnet fast plass, noe han neppe er. Tror LvG og ikke minst ser nytta av å beholde noen av de gamle spillerne. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Bytte Falcao mot Ronaldo? Satser på at Wilson tar nye steg og at det ikke trengs en ny spiss. Vi burde hatt tilbakekjøpsklausul på Welbeck gitt Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Leste løse rykter om at Mata kan brukes som en sweetener for å få Vidal i januar - sett at Vidal er tilbake i godt slag i løpet av høsten. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Bytte Falcao mot Ronaldo? Satser på at Wilson tar nye steg og at det ikke trengs en ny spiss. Vi burde hatt tilbakekjøpsklausul på Welbeck gitt Har vi lyst å ha han tilbake, så fortsetter vel Arsenal sin rolle som farmerklubb for resten av topplagene, og han kommer tilbake igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå