tc47 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg er egentlig en sterk motstander av Zlatan. Hater vesenet hans og at han må ta så mye plass. Etter å ha lest noen artikler om han har jeg fått et litt bedre syn på han, men det forandrer ikke det faktum at jeg fortsatt misliker han. Om han skulle ende opp hos oss skal jeg gjøre mitt ytterste for å rette på dette, men inntil da er han en spiller jeg misliker på tross av et enormt fotballtalent når han er i form. This. Bare at jeg tror jeg misliker han enda mer enn Berba. Vil ikke se han i Utd, simple as that. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Jeg både håper og tror at Zlatan kan tilpasse seg United. Han har alle kvalitetene til å lykkes i United, men må som du nevner klare å tilpasse seg. Zlatan i sin siste sesong i Inter var for meg topp 3 i verden og jeg har fortsatt troen på han kan vinne gullballen i riktig lag. Nå er det bare å vente på opposisjonen, de som avskyr Zlatan og som alltid har ment han har vært oppskrytt, men kom igjen hvem ønsker ikke å se noe av dette i United? Se alle og hvis du ikke endrer mening er det lite håp, aunmar, men da forstår jeg det ikke: http://www.youtube.com/watch?v=BUhBwOrHKVI Endret 19. mai 2010 av Jørgen SG Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Som sagt før. Zlatan i United? Blir han Unitedspiller skal eg støtte han som de andre, før den tid ønsker eg han langt bort fra United. Glimtvis genialitet og dårlig holdning har vi allerede. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Zlatan er ekstremt god. Hvis han ikke prises opp i skyene er han helt klart interessant. Selv om jeg ser for meg et skrekkscenario der Rooney er ute og Zlatan + Berba ikke er i form. Det ville blitt ny verdensrekord i sutring. Endret 19. mai 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 hvor mye er Zlatan verdt? 30mill pund? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 hvor mye er Zlatan verdt? 30mill pund? Vel om Torres er verd 55mill ifølge enkelte så må Zlatan minst være verd 30mill. Noe som gjør det hvertfall for meg uaktuelt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Akkurat nå driter jeg i pris, jeg vil ha bare ha en fuckings stjerne som kan gjøre meg litt våt i underbuksa. Dessverre må jeg nok vente et år til før den gamle, gniene skotten gir seg og blir alkoholiker på heltid, ikke bare deltid. (Ja, jeg har tatt noen pils, noe som forklarer den sure tonen.) Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (Ja, jeg har tatt noen pils, noe som forklarer den sure tonen.) Jeg føler at jeg kan snakke for hele fotballdelen av forumet når jeg sier dette, vi går som regel ut ifra dette 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Carrick og penger ut, Milner inn? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Og da var Foster offisielt solgt. Løp og kjøp ny keeper, SAF. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Håper ikke vårt ene kjøp i sommer er en reservekeeper.. Om Villa skal ha 30M £ for Milner, håper jeg heller på 15M for Rodwell. Samtidig trenger vi en offensiv midtbanespiller som står for mål. Van der Vaart? (alltid skadet, men god så lenge han spilte i år), eventuelt Guti? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Guti? Fyren blir 34 i år, han trenger vi ikke. Milner for den prisen trenger vi ikke, Rodwell hadde vært en grei forsterkning. Helst Rodwell av de du nevner. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg hadde likt å sett Ibrahim Affelay omskolert til midtbanedirigent på det offensive, koster 10 millioner Euro. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg fatter ikke hvorfor vi ikke har lagt ut noen følere på Neymar. En slik spiller ville passet troppen vår perfekt, og av det jeg har sett av han har jeg på følelsen av en ny verdens beste spiller i emming. Han virker usannsynlig giftig foran kassa i så ung alder og det sier vel sitt når en på 17 år er fast straffe-eksekutør i en så stor klubb som Santos. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hva er grunnen til at vi ikke har sett Anderson på lenge nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Korsbåndskade, han har vært ute lenge nå. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Guti er gammel og gratis, samt at jeg har litt sansen for han. Ingen storscorer fra midtbanen, og dermed nokså uaktuell, men ja, pasningsfot og hovmesterblikk. Endret 21. mai 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Guti skal til Blackburn ikke Man Utd Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Da kan vi se langt etter Rodwell, han signerte idag en ny kontrakt med Everton. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå