Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig en sterk motstander av Zlatan. Hater vesenet hans og at han må ta så mye plass. Etter å ha lest noen artikler om han har jeg fått et litt bedre syn på han, men det forandrer ikke det faktum at jeg fortsatt misliker han. Om han skulle ende opp hos oss skal jeg gjøre mitt ytterste for å rette på dette, men inntil da er han en spiller jeg misliker på tross av et enormt fotballtalent når han er i form.

 

This. Bare at jeg tror jeg misliker han enda mer enn Berba. Vil ikke se han i Utd, simple as that.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg både håper og tror at Zlatan kan tilpasse seg United. Han har alle kvalitetene til å lykkes i United, men må som du nevner klare å tilpasse seg. Zlatan i sin siste sesong i Inter var for meg topp 3 i verden og jeg har fortsatt troen på han kan vinne gullballen i riktig lag.

 

Nå er det bare å vente på opposisjonen, de som avskyr Zlatan og som alltid har ment han har vært oppskrytt, men kom igjen hvem ønsker ikke å se noe av dette i United?

 

 

 

Se alle og hvis du ikke endrer mening er det lite håp, aunmar, men da forstår jeg det ikke:

 

http://www.youtube.com/watch?v=BUhBwOrHKVI

Endret av Jørgen SG
Lenke til kommentar

Zlatan er ekstremt god. Hvis han ikke prises opp i skyene er han helt klart interessant. Selv om jeg ser for meg et skrekkscenario der Rooney er ute og Zlatan + Berba ikke er i form. Det ville blitt ny verdensrekord i sutring.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Håper ikke vårt ene kjøp i sommer er en reservekeeper..

 

Om Villa skal ha 30M £ for Milner, håper jeg heller på 15M for Rodwell. Samtidig trenger vi en offensiv midtbanespiller som står for mål. Van der Vaart? (alltid skadet, men god så lenge han spilte i år), eventuelt Guti?

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvorfor vi ikke har lagt ut noen følere på Neymar. En slik spiller ville passet troppen vår perfekt, og av det jeg har sett av han har jeg på følelsen av en ny verdens beste spiller i emming. Han virker usannsynlig giftig foran kassa i så ung alder og det sier vel sitt når en på 17 år er fast straffe-eksekutør i en så stor klubb som Santos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...