Sameboe Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Skjønner ikke klubben, henter ingen midtstoppere. Og sender en midtstopper ut på lån til Burnley, da altså Michael Keane. Håper virkelig vi ikke får mye skader bak frem mot jul. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Tror Arsenal kom best ut av denne. Falcao reiser videre på sin ferd etter lånet med mindre United betaler full sum for han. Så er jo spørsmålet om han greier å holde seg skadefri med det kneet sitt.. Han må virkelig innfri denne sesongen om United skal fortsette å betale den lønninga hans, thats for sure.. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Funfact: Welbeck eneste i Arsenal troppen med PL-medalje. 9 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) £6m er det Monaco får av United for å hente Falcao på lån.I tillegg så kan han kjøpes neste sommer for £36m. Det er jo en nice deal! Han tjener £0.346m i uka. United betaler £0.265m. I forhold til hva visse andre spillere tjener i klubben så er det ikke så aller verst med tanke på kvalitetene til Falcao. Edit: kommafeil Endret 2. september 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Sier meg ganske fornøyd med vinduet jeg Selv om vi gjerne skulle hatt en DM og en CD til, så klager jeg ikke på hva vi har fått inn Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Syntes det er litt synd at Lawrence ble solgt. Men at Welbeck er solgt, det kommer jeg ikke over. Fy, så trist 2 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Skuffande få spelarar UT av klubben :-/ Jepp, ble bare 21 spillere ut dette vinduet, og 7 inn. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ikkje bra nok. Profiler rykta ut var Clevz, Ando, Fellaini, Welbeck, Hernandez. Welbeck ville eg minst miste, men skjønner at han vil ut med Rooney/RvP/Falcao framfor seg. At Ando, Clevz og gjengen fremdeles sliter benken med lønningene sine irriterer meg litt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Fellaini var umulig å få ut pga skaden, men ja var temmelig sikker på at Clevz og Ando skulle joina resten ut... Veldig synd med Kagawa og Welbeck, men forståelig, dog sistnevnte er klasse under erstatteren i Falcao. Ando såg ikkje håpløs ut mot Burnely? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ingenting hadde gledet meg mer enn om Ando og Cleverley plutselig slår til, men sannsynligheten er veldig liten.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ando er ødelagt og blir aldri den han kunne ha vært. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ingenting hadde gledet meg mer enn om Ando og Cleverley plutselig slår til, men sannsynligheten er veldig liten.. Den setningen der gikk ut på dato i 2012. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Det ryktes om at Cleverly fortsatt er aktuell for å gå på lån til Villa fram til januar! Meir om Cleverly: Tom Cleverley is staying at Manchester United having travelled to Merseyside on Deadline Day with Everton having a £7.5m bid accepted but the club then tried to cut the price to £5m. Kilde: Daily Mail Isåfall sleipt av Everton, enighet om 7.5, så skal dei prøve å prute prisen ned til 5 mill? Men vanskelig å vite sannheten her.. Endret 2. september 2014 av Ed Hunter Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Dette er kanskje en 'long shot' men kan det være en sjanse at Ronaldo vil ønske seg vekk til en annen klubb innen et år eller noe sånt, basert på det han nylig har kommentert i media angående spillere som har gått til ManU? Med det sagt så kjenner jeg ikke historien godt nok til å vite om han alltid har kommentert saker på den måten... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Han er vel åpen for å returnere, i følge ham selv. Om det skjer vet jeg ikke. Sånn som United spyr rundt seg med penger nå er det jo ikke helt utenkelig at de har råd til å hente han tilbake. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Satser på Ronaldo og Carvalho neste år da. Og så hever forsvarsspillerne våre seg, og Jones blir kjempen i forsvaret som vi maser om. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har meir tru på Strootman enn Carvalho mtp på manageren, spørs om LVG deler Moyes sin tidligere entusiasme rundt Carvalho. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Penger til å hente han har vi, og hvis han kan komme for under 1 mrd burde det være en løp og kjøp tilstand hos FM-kontoret i Manchester United. Jeg tror ikke han kommer tilbake dessverre, men fy flate for en glede det hadde vært. Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Di Maria og Ronaldo bak Falcao, haha. Vidal på midten også da tenker jeg. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Seff. Vidal kommer og Roberto fra Barca blir kjøpt for svimlende 18fantasillioner. Mangler bare Hummels, så vinner vi Ultracup 3000! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå