Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Synd. Helt på trynet at han krever £80k i ukelønn! Fyfaen. Alle kan sparke en ball 20m, det betyr ikke at man skal tjene nesten 1m i uka. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Deilig å bli kvitt Welbeck. Elendig spiller, jeg beklager å måtte si det. Har ikke et fiber av avslutningsegenskaper, fint å få altfor mye for ham. Takk og farvel. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 HERREGUD, Cleverley! Selvinnsikt?! Kos deg med å råtne på benken din dritt Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Offisielt at Cleverley ikke skal til Everton nå Sky er kilden Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Kom deg vekk Cleverley. Om han ikke blir solgt idag, er det mulig å låne han ut frem til 15. september eller? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Cleverley gjør sitt beste for å bli fansens favoritt, ser jeg. For en løk. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Tja, han ville vel helst spele for Martinez i staden for å gå til Hull/Villa.. Men men, blir vel signert ei kontrakt i januar. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Gleder meg til ordspillene denne sesongen, det blir jo helt klasse med navn som Gaal, Blind, Rojo og Maria. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Herregud, hvor bøtte du er Cleverley. Latterlig å kreve mye lønn så dårlig som han er. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) En litt funky ting å tenke på, er at over halve 11eren vil bestå av venstrebeinte fotballspillere.. Jeg trodde det var få av dem Endret 1. september 2014 av Espp Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Eg er høyrebeint, klubbløs er eg også for øyeblikket. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 En annen ting er at over halve elleveren vil bestå av spillere kjøpt i 2014. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 FUCK YOU CLEVERLEY!!! Ville ha sine 80k i uken i Villa nektet å gå ned litt!! aston villa og utd var enige om 8m pund.... men neida. også skjedde ikke everton fordi de ville betale mye mindre transfer fee og da ville ikke utd, logisk nok. utrolig dumt av cleverley, nå får han råtne på benken siden han skulle ha de 80k i AV! hadde ihvertfall fått spilt fast i PL, din idiot. hatet han før men nå er han faen største drittsekken! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 En annen ting er at over halve elleveren vil bestå av spillere kjøpt i 2014. True. Vi får sikkert en like bra sesong som Tottenham i fjor.. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Skuffande få spelarar UT av klubben :-/ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Håper virkelig de søkte for forlengelse for Falcao-dealen. Holder på å bli bekymret. Nærmest krise hvis Welbeck drar og vi ikke får Falcao. Da er det plutselig tynt der oppe også. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Rooney - Falcao Mata Maria - Carrick - Herrera Shaw Rafael Rojo - Blind - Jones De Gea Bra lag på papiret i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå